piątek, 26 sierpnia 2022

Dziś haftowane i szydełkowe

 Wiem, monotematyczna ostatnio jestem, ale pomału zbliżam się do końca
pokazywania tego co mam, i pewnie będę ich robić teraz już znacznie mniej.
W każdym razie powstały jeszcze ateciaki z szydełkowymi kwiatkami.
Do ich użycia wzięłam wszystkie kwiatki, które kiedyś tam zrobiłam i tak leżały.



A także powstały ateciaki z elementami haftowanymi.
3 wzory pochodzą jeszcze z kartek po mojej Mamusi.



I na koniec jeszcze dyniowe, które powstały specjalnie na prośbę kliku osób




A mnie tym czasem rozłożyła choroba, więc od tygodnia
mam przestój w jakimkolwiek robótkowaniu, kompletnie nie mam na to sił.
Trzymajcie się wszyscy ciepło i zdrowo :)

14 komentarzy:

  1. Pozdrawiam i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu zdrowiej szybciutko!!! Przepiękne maluchy i jakie różnorodne :)). Kocham dynie więc dyniowe skradły mi serce :).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwa :) Dużo zdrówka życzę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykorzystane szydelkowce, te maleństwa są cudowne .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, jak pięknie wykorzystałaś te urocze małe kwiatuszki.
    Wracaj szybko do zdrowia, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę się nie zabierać za ATC bo jak bym chciała to wszystko co mi leży wykorzystać to chyba by mi czasu brało, ale Twoje ATC urocze i fajnie że wykorzystałaś w nich wysztkie kwiatki i hafty!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, zdrowiej szybko! Cudne ateciaki. Te dyniowe sliczne, a te z kwiatkami i hafcikami - rewelacja. Wszystkie mi się podobają:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace Lidziu, podziwiam Twoje tempo wykonywania prac. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu przede wszystkim zdrówka a atciaki rewelka, świetnie połączyłaś z haftem i dziergadelkiem, rewelacyjny pomysł I wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka Lidziu i powrotu sił. Ateciaki świetne. Dyniowe numer jeden jak dla mnie, kwiatowe podziwiam za różnorodność, a haftowane bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałości stworzyłaś, szybkiego powrotu do zdrowia, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia Lidziu.
    Super stworzyłaś ateciaki. Najcudniejsze te z dyniami i tymi czerwonymi mięsistymi kwiatkami z wełny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej. Piękne te kartki - najbardziej mi się podobają te wydziergane kwiatki, które wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne ateciaki z haftami i szydełkowymi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)