niedziela, 21 sierpnia 2022

Torebusia "Oreo"

 Na Świrach Rękodzieła był live, na który Kasia Senkosia
pokazała nam jak zrobić szydełkową torebkę.

Pod ręką miałam tylko sznurek, więc to z niego torebka powstała
Na początek dwa kółeczka, które potem trzeba było ze sobą połączyć.

Po połączeniu wygląda tak


Dziewczyny kupują do nich gotowe klapki i doszywają.
Ja postanowiłam ją zrobić szydełkową. Tak wygląda całość.


Wyszła nie wielka, średnica około 15cm, więc bardziej dla małej dziewczynki.

15 komentarzy:

  1. Jest przepiekna, będzie wspaniały prezent dla małej damy.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie. Widziałam ten Live. Może też się skusze, tylko sznurka nie mam. Ale coś pomyślę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i gustowna torebka. Idealna na małe "przydasie" każdej kobiety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebusia! Na pewno każda mała kobietka (i nie tylko) byłaby nią zachwycona. Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra torebeczka Lidziu.
    Urzekła mnie 🥰😍🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Patencik z dwoma kółkami bardzo mi się podoba, bo dzięki temu torebunia jest głębsza i pomieści różne cenne skarby :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza torebeczka i do tego jaki śliczny niebieski kolor.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci wyszła ta torebka, chyba też bym sznurek wybrała, lub gruba włóczkę. Ale ... ja to ostatnio się zrobiłam praktyczna - mało co robię do szuflady , robię jak wiem że komuś się przyda. A może masz jakąś małą dziewczynkę w rodzinie - na pewno taki prezent sprawi jej radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fajna torebka dla młodej damy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)