wtorek, 11 października 2022

Wymiankowy szał nadal trwa :)

 I jeszcze chwilę potrwa, bo oprócz tego co zobaczycie poniżej,
kolejne karty są już powybierane i czekają w kolejce na wysyłkę.
Obiecałam sobie jednak, że do końca roku wywiążę się z tych wymianek
i trochę przystopuję, bo ostatnio mocno zaszalałam. I nie byłoby tak źle,
gdyby nie fakt, że poczta polska po raz kolejny podniosła ceny znaczków :(

Tym razem udało mi się wymienić kartami i nie tylko z: 

Bożeną Cz


 

Gabrielą Terpiłowską-Smoląg




 

Izabelą Kostorz i Jej córką Klaudią





Jadwigą Kluczyńską



 

 Klaudią Ciuk



 

 Magdaleną Komorowską



Marzeną Ciszkowską



 

 i Beatą Tomczyk



Kochane, bardzo Wam dziękuje za super wymianki, fantastyczne karty
i jeszcze te super dodatki jakie od Was podostawałam :)

9 komentarzy:

  1. Super wymianki były, ale najważniejsze w tym wszystkim jest to że znalazłaś coś co pochłonęło Cię bez reszty. Fajne te Twoje ATC, ja się za nie nawet nie zabieram bo wiem że i ja bym przepadła, najgorzej zacząć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki rewelacja, ale faktycznie ilość hurtowa :) Piękne maleństwa tworzysz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te Ateciaki, wytrwale jesteście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak fajne wymianki, Lidziu.
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo wspaniałości i radości :) życzę kolejnych udanych wymianek i braku kolejnych podwyżek cen znaczków. Uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)