środa, 11 stycznia 2023

Dla miłośników książek "Harry Potter"

Mam już swoje lata a mimo to za każdym razem oglądam filmy z Harrym Poterrem.
A w zeszłym roku w końcu postanowiłam przeczytać wszystkie książki.

W ramach podziękowań koleżankom za pożyczanie książek, dostały one ode mnie zakładki



Natomiast pewna mała fanka Harrego dostała ode mnie Zgredka.
Zrobiony został na podstawie wzoru od Zapętlona - Hand art

Na początku głowa i tułów


 Potem powstały drobne części jak oczy, uszy, nos...



A tutaj już po doszyciu wszystkiego i dorobieniu kończyn 

Czegoś mu jednak brakowało... trzeba przecież dać wolność Zgredkowi,
dlatego też dostał skarpetkę i teraz jest kompletny :)


Zgredek jest pierwszą moją zakładką tego typu.
Rzuciłam się trochę na głęboką wodę, ale jak widać udało mi się wypłynąć :)

22 komentarze:

  1. Super 🙂Od zawsze lubię tę serię. Teraz polubiła moja córka. Męczy mnie o wyszycie Hermiony🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakladki piękne a Zgredek rewelacja, zabawy z nim sporo ale jest słodkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładki. Ta ze Zgredkiem - rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham książki Harry’ego. :) Zakładki są genialnie wykonane, a zgredek budzi mój zachwyt. Nawet uśmiech się pojawił, kiedy przeczytałam, że dostał od Ciebie skarpetkę. :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki ! A Zgredek jak żywy :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję bez bicia, że Harrego Pottera ani, nie nie oglądałam ani nie czytałam Tak już mam że za fantastyką nie przepadam , a wręcz jej nie lubię. Ale jeżeli chodzi o zakładki to mam na ich punkcie małego świra i uwielbiam wyszywać literki. takiej szydełkowej jeszcze nigdy nie robiłam jak sobie pomyślę o tych drobiazgach i dodatkach to mnie normalnie odrzuca.
    Twoje zakładki wyszły super fajne prezenty dziewczyny dostały za wypożyczenie książek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zakładki! A Zgredek obłędny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój wnuczek uwielbia Harry Pottera; właśnie dzisiaj dostał od nas, dziadków jeden z modułów lego/ komnatę Dumbledore'a w Hogwarcie. A pomiędzy układaniem pasjemi podczytuje lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zestaw dla miłośników Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Harrego Pottera nie lubię, ale za to Twoje zakładki zawsze uwielbiam, Liduś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych postaci ale wierzę Lidziu że świetnie sobie poradziłaś bo napis super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka. Zgredek rewelacyjny!!! U mnie na tapecie też postać z Harrego sowa Hedwiga.. zobaczymy jak wyjdzie ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zakładki Lidziu. Harrego Pottera nie czytałam ani nie oglądałam.
    Serdeczności Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku zgredek jest cudowny. Fan Harrego będzie szczęliwy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgredek to bardzo oryginalna zakładka po prostu rewelacyjna, a koleżankom też cudne zakładki przygotowałaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczypta magii u Anny15 stycznia 2023 12:59

    Lidziu ale czad! Zgredek z tą skarpetą skradł moje serducho, boski jest:)))
    Zakładki bardzo fajne, dla miłośników Harrego- prezent jak z bajki.
    Osobiście czytałam i oglądałam wszystko, każdą książkę i filmy...Uwielbiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Harrego ! Lidziu te zakładki są wspaniałe,a Zgredkiem rozłożyłaś mnie na łopatki 😁🤣 Jest extra !!! No i skarpeta! Wow 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki :) Też lubię HP, książki czytałam z wypiekami na twarzy i w jedną noc. Jakoś nie potrafiłam przerwać, jak już rozpoczęłam przygodę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam w planach przeczytanie całego "Harrego Pottera", bo jeszcze tego nie zrobiłam. Historię małego czarodzieja znam tylko z filmów. Świetny Zgredek, na pewno umili nie jedną lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)