sobota, 7 stycznia 2023

Wymianki jeszcze zeszłoroczne

 Dziś chcę się pochwalić jeszcze jednym prezentem świątecznym.
Z Kasią co jakiś czas robimy sobie różne wymianki.
Na święta również na taką wymiankę się umówiłyśmy, a żeby było fajniej
to naszym hasłem przewodnim było "KOCHAM GWIAZDKĘ".
W naszych paczkach miały się znaleźć rzeczy na literkę K lub G

 W tym miejscu pochwalę się rzeczą, o której od dawna marzyłam
i którą w końcu mam, świetna sprawa, jestem zachwycona!


 I oczywiście od razu musiałam ją sobie wypróbować.
Podrukowałam napisy na prezenty dla Kasi (i nie tylko)


Ja zaś od Kasi dostałam bardzo kreatywnie podpisane prezenty :)


***************************

Kolejnymi wymiankami jakimi chce się pochwalić, to były wymianki AJ.
To były moje pierwsze próby z Art Jurnalem i tak jak wcześniej pisałam,
to jednak nie moja bajka, ale warto było raz w życiu spróbować.

I tak karty na wymianę poleciały do:

 Dagmary



Klaudii



Ani



Asi

Od Asi niestety swojej karty nie otrzymałam :(

 

*****************************************

 Wiecie, że kocham ateciaki. I to tak bardzo, że już nawet swoich
najbliższych poprosiłam, że jeżeli to nie problem, to zamiast zwykłych
dużych kartek, chciałabym dostawać małe w formie ateciaka :)

W zeszłym roku wzięłam udział w wielu prywatnych wymiankach
ateciakowcy, między innymi wymieniłam się z:

Anetką



Bożenką




Iwonką




Kasią




Żanetką



 

I na koniec nasza firmowa wymianka.
Tematem październikowym była


Ja zrobiłam dla dziewczyn takie kawowe karty


Sama zaś dostałam śliczności od:

Kasi


Krysi


Anai

 

Ani


Anetki


Wszystkim Wam bardzo dziękuje za te fantastyczne wymianki :)

24 komentarze:

  1. Wszystkie wymianki fajne, ale ja jako wielbicielka kawy uważam kawowe ATC za najpiękniejsze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wymianki miałaś bardzo udane :).

    Super, że w pracy jest tyle kreatywnych kobietek :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu tyle się u Ciebie dzieje dziś że aż nie wiem co tu komentować. Akurat wpisy AJ i ATC to nie moja bajka , ale wymianki miałaś bardzo udane. Fajnie że i w pracy możecie się wymieniać , to na pewno przynosi dużo radości.
    Może a nawet na pewno ja niedouczona jestem, co to jest to coś na pierwszym zdjęciu a czym marzyłaś ???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie do końca orientuję się w sytuacji, wiem że na zdjęciu jest Dymo urządzenie do drukowania napisów. Pierwszy raz widzę je w takiej wersji, kojarzę trochę inne, w białym kolorze.

      Usuń
    2. Madzia bardzo dobrze napisała, to jest mała drukarka DYMO. Są różne jej wersje, mi akurat najbardziej taka się podobała i w końcu mam tą wymarzoną "zabaweczkę" :)

      Usuń
  4. Ciekawe urządzenie, fajny pomysł na wydrukowanie opisów do prezent.
    Super wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wymianki, Lidziu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wymianki Lidziu. Super, że masz w pracy tak zgraną ekipę, fajnie się razem bawicie. AJ to raczej nie moja bajka, z ATC nie miałam do czynienia, jedynie co podziwiam Wasze prace. Serdeczności Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości u Ciebie, cudne prace, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prace i piękne prezenty! Droga Lidziu, bardzo dziękuję za przepiękne życzenia, a przede wszystkim dziękuję za pamięć ♥. Ja również życzę Ci wszystkiego co najlepsze: aby ten Nowy Rok był wspaniałym i radosnym rokiem, aby każdy dzień przyniósł Ci szczęście, radość, miłość i powodzenie! Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty,listonosz to sie do ciebie nadrepta....haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, ależ piękna kolekcja ATC :) Sama pokochałam tę formę i obiecuję, że jak tylko wygospodaruję czas to potworzę, by umówić się z Tobą na wymiankę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe prezenty, super te wymianki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymianki rewelacyjne ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wcześniejszym komentarzom zdążyłam się zorientować ze to urządzenie z pierwszego zdjęcia to drukarka, domyślałam się że to ona ale ze ma taka nazwę to nie wiedziałam, cieszę się że spełniłaś marzenie 😀 a wymianki widać niezwykle owocne, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wymianki :) Wszystkie karty rewelacyjne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu dotarłam do Ciebie :) i co tu widzę ? Same piękności :).Równie pięknego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urządzenie świetne mój małżonek kabelki nim podpisuje ;) Lidziu wspaniałe prezenty wymianki jak widać udane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne wymianki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem kiedy Ty znajdujesz czas na tyle wymianek i prac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku ale Ateciaków !!! Nigdy nie zrobilam ani jednego :( Wszystkie cudowne !!! Super wymianki. A o Dymo także marzę,może kiedyś się dorobię 😉 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)