środa, 17 lipca 2024

ATC na konkretne okazje

W zabawie u Reni, w tym miesiącu mamy zaproponowane, żeby zrobić szydełkowe siatki.

U mnie takowa się tworzy, ale coś mi się zdaje, że nie zdążę z nią na czas.
Dlatego też, żeby wywiązać się z zabawy w terminie skorzystałam z drugiej opcji,
czyli nietypowych świąt zaproponowanych przez Renię i postanowiłam zrobić kilka ateciaków.

 1 lipca - Dzień Psa


1 lipca - Międzynarodowy Dzień Owoców


7 lipca - Światowy Dzień Czekolady


16 lipca - Światowy Dzień Węża


21 lipca - Dzień Lodów


24 lipca - Dzień Pszczółki Mai


************************************

Zostało mi jeszcze sporo ateciaków, które tworzyłam na różne wymianki
Jeżeli komuś się spodobają i chciałby się wymienić, to zapraszam.
Poniżej zdjęcia tego wszystkiego co mam





 




17 komentarzy:

  1. Pięknie i oryginalnie ogarnęłaś zabawę u Reni, spora produkcja ateciakow .Jak tam sweter ? Chyba nie sprułaś ?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ateciaki i świetnie wkomponują się w nie święta wszelakie:) wybrałaś wszystkie ( no prawie, bo węży nie znoszę) moje ulubione święta:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. Ps dodaje tylko pierwszą kartkę, bo nie widzę kolażu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności ateciaki i na wszelkie okazje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karty Lidziu. Ja nie mam nic zrobionego do przodu, ale jeśli byś chciała się wymienić (nie jestem w stanie określić daty przez to, co się dzieje) to daj proszę znać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie robiłam ATC więc i na wymiankę się nie piszę, ale ogarnęłaś wszystko super. Fajne są te Twoje ATC wszystkie i te do Reni i te na wymiankę. Jak dla mnie jesteś wielka!!. Cięgle coś tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze ATC bombowe :) Lidziu, gdybyś miała coś wolne i chciała się wymienić, to ja bym kotka zamówiła ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ATC, ja jednak pozostanę przy zbieraniu pocztówek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ateciaki, ja jednak muszę ogarnąć rozpoczęte już wymianki, mam ich ok 20.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace, kartki bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale produkcja Lidziu !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zwykle "produkcja" hurtowa - hihihi :) Piękne maleństwa na rozliczne okazje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, Ty nigdy nie zawodzisz. Piękne karty zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ATC choć ja kompletnie nie w temacie 🙈🤭 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie wykonałam ani jednego Atc, a Twoje są urocze Lidziu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dopasowane do tematu. Zawsze można się przy okazji powycinać. Piękne karteczki, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)