piątek, 12 lipca 2024

Kartki lipcowe 1

Dziś zacznę od kartki, która powstała na wyzwanie na blogu Diy
Tutaj robimy kartki podług mapki, pod patronatem Lemoncraf


 Mapka na ten miesiąc jest następująca


A tutaj moja interpretacja
Na zdjęciu trochę się "zlało", ale są 4 kółeczka i jako 5 obrazek kobiety,
a wymagany pasek jest zrobiony z różowych sznureczków :)


********************************************

Durga kartka jest na zabawę u Uli K


 W tym miesiącu robimy kartki według mapki

I moja kartka


***********************************************

I trzecia kartka, która powstała na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC

W tym miesiącu było bingo na literę L

A tutaj moja inspiracja dla Was
Wybrałam linię: LATO - LAZUROWY - LADY

17 komentarzy:

  1. Piekne kartki, styl ten sam ale każda inna, sweter kończ i się chwal.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, szczególnie ta fioletowa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite kartki Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, ja Cie podziwiam że ty z taką lekkością je robisz, raz dwa i kartka gotowa :)
    Dziękuje za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki, pracowicie u Ciebie!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne robisz te karteczki Lidziu, takie delikatne ale na bogato i z wyczuciem.... super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki !!! Ta z plażą to moja faworytka ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i super ta Twoje kartki. Lazurowy tez lubię, powodzenia w zabawach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartki :) Pięknie się prezentują. Dziękuję za udział w zabawie z mapką. DT DIY Rękodzieło Margo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zinterpretowałaś wytyczne, powstały ekstra karteczki.
    pozdrawiam barbaratoja

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 💙 i zapraszam do kolejnych ❤ Iwona z DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. fajne interpretacje wytycznych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)