poniedziałek, 28 października 2024

Halloweenowo :)

Śmieszno i straszno
Pod takim tytułem znalazłam wyzwanie na FB na stronie Świat Pasji


 Gy tylko go zobaczyłam od razu wiedziałam że będzie mój :)
Nie mogłam się oprzeć temu przystojniakowi.

Jest zrobiony w formie magnesu, więc można go sobie powiesić na lodówce

Ale tak na prawdę wskoczył na kartkę, którą dostaną najbliżsi.
Będą chcieli to go na niej zostawią, albo ściągną i przywieszą na lodówkę.


Pomysł na kartkę w kształcie trumienki, zaciągnęłam z tutoriala Moniki z bloga DIY


 Idąc za ciosem zrobiłam jeszcze drugą, tak na prawdę na szybko.
Do tego okazało się, że wzięłam zły papier na stempelki, i wszystko zaczęło się
rozmazywać przy kolorowaniu, ale już nie miałam czasu na poprawianie.
Ktoś powie: "wygląda strasznie", i dobrze, w końcu to kartka na  halloween :)


Zgłaszam obie kartki na zabawę na blogu DIY,
gdzie świętujemy 12 urodziny bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)