poniedziałek, 28 lipca 2014

Wesołe poniedziałki - ŻYCZENIA ŚLUBNE Z WŁOCH

Nie każdy wie, że Pan Młody przed ślubem należał do Klubu Starych Kawalerów.
Cały klub przebywa teraz we Włoszech i przesyła telegram z życzeniami.
Żeby udowodnić, że naprawdę przebywają we Włoszech napisane jest w oryginale i z tłumaczeniem.

Dzień dobry drogi Kamilu - Bongiorno Kamillo frajeri
Bardzo nas cieszy - Kantato schizofrenio
Że się ożeniłeś - Liberta kaput
W tym uroczystym dla Ciebie dniu - Akademio kabaretto
Życzymy Ci wiele radości i szczęścia - La dyscyplina dyktatore
Pojąłeś piękną żonę - Paloma maszkarone
Po weselu rozpoczniesz normalne życie - Katorga, galera, patoga
Wasz związek będzie pełen miłości - Finito amore...
Potem może przyjdą dzieci - Cinquecento bambini
Zostaniesz ojcem - Padre Virgilius
I  będziesz się cieszyć tą perspektywą - Silencio mortale
Dbaj o teściową - Arszenikos cyjankare
I o teścia - Piwencjo kuflozo
A zostaniesz doceniony - Vizitato prokuratore
Życzymy Ci - Gratulacjone
Miłej współpracy - Non kolaboracjone
Dużo pieniędzy - Forsa finito
Ładnego mieszkania - Apartamento sutereno
Dobrego samochodu - Karocze sireno
Udanych wakacji co roku - Prego ciao Italia Bongiorno ogródek, sekator, działka
Tego wszystkiego życzą Ci koledzy ze słonecznej Italii - Cavalieros Sicilianos Italianos
Podpisano koledzy z Klubu Starych Kawalerów - Kumplos smutatos

P.S. Pozdrowienia dla gości weselnych - Bongiorno stonka inwazione

 Obrazek znaleziony w internecie

Kochani jeżeli macie jakieś fajne dowcipy to przyślijcie do mnie na maila.
Będę je układać tematycznie i tez publikować :)

20 komentarzy:

  1. Ha ha , fajne tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha już gdzieś to słyszałam ale fajnie raz jeszcze przeczytać i pośmiać się :) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, a obrazek jeszcze lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się uśmiałam czytając ten tekst. :) :) :) :) :)
    Wspaniały !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha,ale najlepsze to dwie książki co małżonkowie czytają na załączonym obrazku.
    Grunt to dobry humor od samego rana i od poniedzialku.
    Całuski Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tłumaczenie rewelacyjne :) A obrazek bardzo pasuje tematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam to, na naszym weselu nam to czytali

    OdpowiedzUsuń
  8. no i pośmiałam się poniedziałkowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję Lidziu za te Twoje poniedziałki;)
    Dobrze zacząć dzień od odrobiny uśmiechu.
    Cmoki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No takie poniedziałki z humorem to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze chciałam dodać, że chętnie podzielę się śmieszną historyjką na kolejny wesoły poniedziałek. Wyślę mailem. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Lidziu ale mnie rozbawiłas od samego rana w poniedziałek. To był świetny pomysł, az się chce zaczynać nowy tydzień
    Pozdrawia serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się uśmiałam :D Coś podobnego kapela czytała na moim weselu - goście mieli niezły ubaw :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. No na wesele się nadaje:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy zaczęłam czytać posta już wiedziałam co to jest:) Na swoim weselu o północy wodzirej czytał to mojemu mężowi,ale było śmiechu:) Zdecydowanie lepiej jest jak się tego słucha. Moje oczepiny wspominam do dziś a Ty przywołałaś u mnie te wspomnienia, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah , Kochana usmialam sie po pachy ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)