piątek, 23 lutego 2018

Choinka 2018 - Luty

Czyli czas na pokazanie kolejnego haftu na  zabawę u Kasi


Niestety luty sam w sobie jest miesiącem krótkim,
a mi jeszcze do tego wypadło kilka dni na robótki, bo wyjechałam
do Rodziców więc w rezultacie powstał tylko jeden haft.



W zasadzie chciałam wyhaftować jeszcze kolejny wzór z tej serii, bo jeszcze
bym zdążyła, ale jak na złość skończyły mi się niebieskie muliny. A że chce mieć
wszystkie w jednym kolorze to muszę teraz poczekać aż dojdzie zamówienie :)

A tymczasem na kanwie następny już haft...

30 komentarzy:

  1. Prześliczny hafcik:) a teraz to co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik cudny, a kolejny wygląda jak czapka krasnala :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden hafcik, ale bardzo ładny i wdzięczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, jak ja lubię oglądać te Twoje hafciki, są zawsze takie urocze! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne sa te wzorki w tych "szklanych" kulach .
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik!
    Lidziu, i tak jestem pod wrażenie Twojego tempa prac. Na pewno, gdyby nie zatrzymał Cię brak muliny, widziałybyśmy następną, wspaniałą pracę. Jesteś pracowita jak mróweczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu,przeurocza ta dziewczynka w kuli.Cudny hafcik,kolejny z pewnością będzie równie imponujący.Mnie też ten luty zbyt szybko śmignął...
    Miłego weekendu,buziaki 😘💕🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny hafcik ze słodką dziewuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny hafcik, dziewczynka urocza. Jakiś czas temu jak znalazłam parę podobnych wzorków na necie sama myślałam nad nimi ale zawsze tego czasu mi brakuje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny ten hafcik!!!!!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten hafcik. Fajny wzorek. Lubię takie bajkowe postaci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny hafcik, taki przyjemny :)
    P.S. Świetną masz grafikę na górze bloga - prawdziwie misiowy zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny haft, Lidziu.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczył mnie ten hafcik, aż mam ochotę takie bombki wyszyć, ale to chyba zadanie na późniejszy termin.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia! Jeden ale jaki Śliczny - miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, zimowy hafcik!
    Miłego weekendu Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te haftowane kule :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza praca! Jest czym oczy nacieszyć!!! Pozdrawiam Lidziu:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodycz dziewuszka i cała reszta! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)