sobota, 17 lutego 2018

Zasypię Was zakładkami :)

Bo zapisałam się na aż 3 zabawy, w których one występują.

Pierwsza z nich jest na blogu DIY

Wyhaftowałam więc zakładkę, która już od dawna za mną "chodziła"

A ponieważ jest z kwiatami, to zgłaszam ją też na
Zakładkowy zawrót głowy u Pasje Magos

*****************************

Na blogu DIY w cyklicznym szydełku również robimy zakładki


Na początku powstała zakładka bliźniacza do tej z banerka

Ale nie byłabym sobą gdybym czegoś od siebie nie dodała.
I tak powstała druga, podwójna, usztywniona w środku tekturką.
Z jednej strony ten sam napis love, a z drugiej same serduszka :)

A jak już miałam szydełko w ręku to "machnęłam" jeszcze trzecią :)

I wszystkie razem

Przy okazji chcę się pochwalić i bardzo podziękować,
że udało mi się zdobyć już drugie bliźniacze wyróżnienie


A na koniec może uda mi się pobudzić Wasze ślinianki
wypiekami jakie robiłam na koniec karnawału :)
Były jeszcze ciasta, ale jakoś nie załapały się na zdjęcia. 

31 komentarzy:

  1. zakładki super.
    Czy żłóbek jeszcze aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta twoja zakladkowa produkcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, jeśli jeszcze jest domek z płotkiem to byłabym chętna;)
    Piękne zakładki stworzyłaś i w różnych technikach! Zdolniacha z Ciebie. Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładki :) Podoba mi sie hamak, ale mój kotek to już kocur i nie lubi sie bujać. wypieki, tak z rana, oj chciało by sie spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, zasypuj nas zakładkami. Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, śliczne zakładki! Te szydełkowe są niesamowite :) Szkoda, że nie mam maszynki, bo super wykrojniki oferujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z usztywnieniem tej dzierganej- świetny! ta pierwsza cudna! Buziaki, Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Liduś, zakładeczki są prześliczne.
    Niestety nie mam maszynki ani kota:)
    Buziaczków sto tysięcy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia! Zakładeczki wszystkie są przeurocze, Wypieki smakowały, Zakupów niestety nie zrobię :-) Miłego wieczoru Całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te zakładeczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze! Ale tu zakładkowo u Ciebie! Super. Świetne są, każda jedna! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY, jak również naszej zabawie w Cyklicznym Szydełku!
    Życzę powodzenia. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia ! Piękne zakładki .Lideczko jesteś osobą o wielu talentach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zakładki ! Choć najbardziej urzekła mnie ta fioletowa <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyróżnienia Lidziu gratuluje! Zakładki przesliczne :) szkoda ze nie mam maszynki, te gałązki z choinki wygladaja super! Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i pomysłowe zakładki, Lidziu!
    A na te słodkości ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne, piękne. Wspaniałe. Jestem Lidziu pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne wyszły zakładki, a nad wymianką muszę się zastanowić, bo inicjatywa fajna, ale jak się nie umie coś robić, to głupio.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wymianka jest dla każdego, więc nie trzeba zajmować się rękodziełem, żeby wziąć w niej udział. Zresztą są już zapisane osoby, które będą prezenty kupowały a nie robiły, więc nie byłabyś sama. Jeżeli tylko masz ochotę to zapraszam :)

      Usuń
  18. Cudne zakładeczki, ale najbardziej podoba mi się haftowana :) Gratuluję wyróżnienia ! Oblizuję się na wypieki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładki przepiękne :-) Hamak dla kota mnie rozbawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haftowana zakładka jest cudowna. Podobają mi się bardzo kolory, kwiatuszek i muzyczny akcent:) Super prace pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj zakładki to ja mogę oglądać NON STOP :)
    Piękne poczyniłaś :) Ostatnia najbardziej wpadła mi w oko ;)
    Gratuluję oczywiście wyróżnienia !!!
    Jeśli oferta dotycząca wykrojników nadal aktualna to skontaktuję się z Tobą Lidziu na maila,nie ukrywam,że ten zestaw choinkowy kusi mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam te szydełkowana zakładki! Są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu śliczna zakładka powstała :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie zakładki są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne zakładeczki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  26. Hurtowo, nie ma co:) Wszystkie świetne. - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)