poniedziałek, 19 lutego 2018

Kartki u Uli, Inki, Madzi i Asi, oraz Splocika - Luty

Luty krótki, więc pozostałe kartki na zabawy wrzucam
w ten jeden post, bo nie wyrobię się w terminie z pokazaniem wszystkiego :)

To zaczynam po kolei jak w tytule:
Na początek Ula K i kartka według Mapki
 
**********************************

Teraz Inka i 3 kartki do zliftowania
Jako Gwiazdkową zliftowałam swoją :)

I tak wygląda druga jej wersja

Kartkę Carpediem zrobiłam w dwóch wersjach
Jako Gwiazdkową i Wielkanocną

Natomiast kartkę  KartkoweLove zrobiłam w wersji Wielkanocnej

I kolaż wszystkich razem

********************************

Następnie są kartki na zabawę u Pasje Magos
i Haftowane historie Jasiowej mamy

Karteczki jakie miały powstać w tym miesiącu to:

1. Walentynki - bez koloru czerwonego
U mnie są to róże i fiolety

2. Dzień kota - element zrobiony z włóczki, wełny,
kordonka, muliny (poza haftem)
U mnie tym elementem jest ramka  z kordonka

I kolaż obu kartek
******************************

I na koniec jeszcze karteczka na zabawę u Splocika

Haft na drugie przysłowie możecie zobaczyć tutaj,
a dziś haftowana kartka na pierwsze przysłowie, które brzmiało:

W miłości, dwie wolności łączą się w jedną słodką niewolę.

Od razu skojarzyło mi się to z małżeństwem, gdzie dwoje ludzi
tak wolnych i niezależnych, postanawia połączyć się razem na zawsze :)
Stąd właśnie taka kartka z takim haftem i dodatkowo łańcuszki,
których nie użyłam w poprzednim miesiącu czyli czerwone kwiatki,
a łańcuszkiem łamanym zrobione są zielone liście i łodygi.

I już zacieram ręce, co też nam dziewczyny wymyślą na marzec? :)

41 komentarzy:

  1. Kochana, szalona Lidziu, jesteś po prostu niesamowita! Ja przy Tobie to ślimak nad ślimaki;) Kiedy Ty zdążyłaś zrobić tyle pięknych, a w dotatku haftowanych karteczek?! Podejrzewam Cię o czary;) Nawet nie wiem która bardziej mi się podoba. Każda jest przepiękna!
    Pozdrawiam:) Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, niepowtarzalne... Pracowita Pszczółeczka z Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Layout, jesteś moją Mistrzynią:) Ja przez weekend zdołałam zrobić tylko jedną kartkę.. Twoje kartki są śliczne jak zawsze, a wielkanocny ich lift to naprawdę super pomysł :) A z wyzwaniem u Splocika poradziłaś sobie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Lidziu na początku :) Ach, ten słownik w telefonie...

      Usuń
  4. Niezwykłe, tyle kartek takich pięknych. Jak ty to robisz??? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, śliczności hafciki :) Czy Ty w ogóle sypiasz ?
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidzia, szalona Kobieto ;) Wszystkie kartki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Lidziu jesteś niesamowita , Tyle zabaw ogarniasz że ja to pikuś przy Tobie. I jeszcze same hafty które przecież są bardzo pracochłonne.
    Wszystkie kartki sa super, Świetna gwiazdka dla Uli i extra kartka z jajami na piku , Genialny pomysł miałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie!Ty to masz motorki w rękach:)))ależ piękne karteczki zrobiłas:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne , i jaka słuszna ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam ciekawa, czy któraś zliftuje własną karteczkę, noi doczekałam się.
    Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kartki, szczególnie podoba mi się ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludziu odwaliła kawał dobrej roboty! Niesamowite ze wszystkie karteczki sa z haftem! Pomysłowa kartka-książka :) chylę czoła Kochana!!! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, jesteś niesamowita. Zrobić tyle wspaniałych kartek i to większość haftowanych, to trzeba mieć Twój talent.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem Lidziu jak Ty to wszystko ogarniasz :) Zrobiłaś tyle pięknych kartek, że trudno wybrać tą najładniejszą. Może walentynkowa?
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeny ale wysyp cudnych karteczkowych haftów :) Przesliczne karteczki wszystkie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki, podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałości, piękne hafciki. Lidziu niby siedzę w domu-fakt że mam maleństwo ale chciałabym mieć choć połowę takich hafcików co TY. Nie wiem może gdzieś jest na sprzedaż ta turbo-igiełka którą posiadasz? Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Córeńko! Same Cudowności, Ale ta ostatnia najbardziej mi się podoba - Miłego wieczoru Całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Interpretacja mapki - genialna! A jaja na piku mnie zachwyciły pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczne karteczki! I to w takich ilościach! SUper :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysyp cudnych karteczek, Lidziu!
    Kocia jest "the best" :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, pięknie, pięknie!!! Podziwiam pomysłowość i wytrwałość w wyzwaniach:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kartki :-) Co jedną to ładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne prace , ale jaja na patyku wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo karteczek, wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu, ja Ciebie podziwiam. Za czas za talent. szystkie są wspaniałe. Wszystkie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  28. To się nazywa rozmach! :) Piękne, różnorodne karteczki powstały :) Najbardziej przypadła mi do gustu ta walentynkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy Ty śpisz, skoro tyle karetek wyprodukowałaś? Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lidziu,nie nadążam komentować u Ciebie na czas :(
    Idziesz jak burza...i z częstotliwością postów,jak i z ilością wykonanych
    prac !!!
    No cóż,wszystkie są świetne Kochana,ale lift z pisankami na piku mnie rozbroił !!! No super !!! Miałaś świetny pomysł :)
    Pozdrowionka :****

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, Lidko, Ty jak coś robisz, to z rozmachem :-). Skąd masz tyle czasu? I pomysłów? Świetne kartki, masz ich już z pół setki, a to dopiero luty, ślę uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te jaja na piku - rewelacyjne!!! twój zliftowany lift ;) jest bardziej wyraźny, chyba lepsza wersja pierwszej wersji się udała :) Ja z okienkami mam problem, nie jest łatwo poukładać elementy - okno, to co na i za oknem, więc sie nie zmierzyłam , choć wiem, że chyba powinnam się przełamać - może wielkanocna wersja.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lidko, przepiękne karteczki przygotowałaś:) a hafciki cudne zrobiłaś do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lidziu, prześliczne karteczki...hafciki dodają im wiele uroku i niepowtarzalności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zawsze intryguje mnie liftowanie siebie - dzięki temu człowiek może spojrzeć jak się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)