środa, 7 lutego 2018

Wymianka Wielkanocna

Poprzednio taką wymiankę zrobiłam trzy lata temu
i tak sobie pomyślałam, że może warto zrobić ją jeszcze raz?


Mogłoby się wydawać, że to za wcześnie, ale tak poprawdzie
to już mamy 1/4 lutego za sobą i ani się nie obejrzymy a będą święta.
W zasadzie na przygotowanie rzeczy do wymianki zostaje nam nie wiele
ponad miesiąc, bo potem jeszcze trzeba to wysłać by doszło na czas.

Wymianka dojdzie do skutku, jeżeli znajdzie się minimum 10 chętnych osób.
Jeżeli chodzi o osoby z zagranicy, to będą mogły wziąć udział jeżeli
zgłosi mi się choć jedna osoba, która zgodzi się wysłać za granicę,
albo jeżeli zgłoszą się co najmniej dwie osoby mieszkające za granicą.

Kto brał udział w moich wymiankach to już o tym wie,
kto nie to powiem, że moje wymianki zawsze są konkretne,
to znaczy na takiej zasadzie, aby wszyscy dostali po równo.
I jeżeli ktoś się zapisze, to bardzo proszę żeby tego przestrzegał!

Na początek zasady wymianki:
 
- Zapisywać się można od dzisiaj do końca lutego 2018r
- Banerek umieszczamy na swoim blogu, może więcej osób się wtedy przyłączy :)
- Zapisujemy się w komentarzu pod tym postem
- Osoby "nowe" proszę też od razu o wysłanie mi swojego adresu do wysyłki
- Zdjęcie (jedno) całości prezentu wysyłacie do mnie na maila lidia23@poczta.onet.pl
- Paczuszki będziemy wysyłać metodą łańcuszkową czyli Kasia do Basi, Basia do Zosi, itd
- Adresy, kto komu wysyła prezent roześlę Wam na początku marca
- Nie zdradzamy kto komu robi paczkę, niech to dla nas będzie niespodzianką :)
- Paczuszki wysyłamy między 10 a 15 marca (to już termin ostateczny)
- Na blogach swoimi paczuszkami chwalimy się od 1 kwietnia
- I najważniejsze: W paczuszce ma się znaleźć dokładnie 5 rzeczy!

I już tłumaczę o jakie rzeczy mi chodzi: 

 Poniżej przedstawiam Wam 3 pary.

JAJKO lub KURA
KOSZYCZEK lub "UBRANKO" NA JAJKO
BARANEK lub ZAJĄCZEK

Z każdej pary wybieracie tylko jedną rzecz, którą włożycie do paczki,
np: jajko, koszyczek, baranek. A do tego coś słodkiego
oraz kartka z życzeniami wielkanocnymi

A to wszystko dlatego, żeby nie było sytuacji, że jedna osoba
otrzyma skromny prezent, a druga bardzo bogaty.
Ja bym chciała żeby wszyscy byli obdarowani sprawiedliwie.

 I mimo, że wszystkie paczki będą "jednakowe"
to i tak będą się różniły, sami zobaczycie.

Do zabawy zapraszam wszystkich, nawet osoby, jak ja to mówię "nie robótkowe"
Ponieważ prezenty mogą być ręcznie robione, ale nie muszą,
równie dobrze mogą być też kupne.
Dlatego też mogą wziąć udział osoby nie prowadzące bloga.
I nie musi to być konkretnie baranek, tylko np: notes z barankiem
Nie musi to być sam zając, może to być np zakładka do książki z zającem.
Pod pojęciem "ubranko" na jajko rozumiem wszelkiego rodzaju
ocieplacze na jajka, albo też miseczki, podstawki, nakładki,
wszystko to w czym jajko może stać ozdobnie na stole.

W razie jakichkolwiek pytań pytajcie, wszystko chętnie wytłumaczę.
Jeszcze jedna ogromna prośba. Osoby, które mogą wysłać prezent za granicę,
proszę o napisanie mi tego osobno w mailu (nie w komentarzu)

To jak, znajdzie się ktoś chętny na powtórkę?
Prezenty jakie poleciały 3 lata temu możecie obejrzeć tutaj.
Zapraszam wszystkich chętnych na wymiankę!

A tutaj już lista chętnych osób :

35 komentarzy:

  1. Córcia! Mam Nadzieję że dam radę, Więc się zapisuję - Spokojnej nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zapiszę się na taką wymiankę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze pomyślę nad zapisaniem się, nie wiem czy przed świętami zdążę wszystko przygotować, ale banerek podkradam na bloga, może ktoś się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja odpadam,ale chętnie będę podziwiała Wasze prace:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja życzę owocnej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A do Wielkanocy niecałe dwa miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się z miłą chęcią zapisuję :D
    już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią zapisuje się na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zastanowię. Bo jako "papierowa", musiałabym kupić wszystko gotowe.
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie Gosiu, mozesz zrobic zakładkę lub notes z zającem, jajko zawieszkę, no i tylko to opakowanie na jajko....znając Ciebie Gosiu cos wymyślisz!

      Usuń
  10. Miłej zabawy Wam wszystkim życzę,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie wezmę udziału w wymiance. Wiem, że czasowo nie podołam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło wspominam wymiankę trzy lata temu więc się zapisuję.
    Poadrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu w takiej zabawie jeszcze nie brałam udziału więc chętnie się zapisuję bo kiedyś musi być pierwszy raz 😊.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy lata temu sie bawiłam, to i teraz sie postaram sprostać zadaniu Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę, ja chcę, zapisuję się ☺
    To druga moja wymianka, pierwsza u Inki dała mi ogromnie dużo radości ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. W poprzedniej brałam udział to i teraz chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez poprosze o zapisanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, podjęłam ostateczną decyzję... Zapisuję się:) Mam nadzieję, że podołam Twojemu wyzwaniu. Kiedyś uczestniczyłam u Ciebie w wymiance na Boże Narodzenie, fajnie było:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. No to się zapisuję, raz kozie śmierć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam tę wymiankę. Chętnie się zapiszę. Brakowało mi tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja dołączę do grona chętnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w wymiance. Adres wyślę nieco później.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja do Twojej wymianki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dołączam bo zawsze dobrze bawie sie u Lidzi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć :) Chętnie wezmę udział we wspólnej zabawie. Pozdrawiam P.S. Jestem nowa, więc przesyłam swój adres. Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem chętna :) dziękuje za podesłanie linka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)