środa, 21 lutego 2018

Wiosenne ATC

Bogusia zaproponowała nam fajne wyzwanie.
Żeby zrobić wiosenne ATC (Artistic Trading Cards)

 Dla mnie to na prawdę jest wyzwanie, bo jeszcze nigdy do tej pory
tego nie robiłam. A jest to mała forma mierząca zaledwie 2,5 na 3,5 cala

Ale uważam że warto w życiu próbować nowych rzeczy.
I z tą myślą zasiadłam do swojego w życiu pierwszego ATC
 A zawitała na nim mała, urocza biedroneczka :)

Znacie mnie, prawda?
Więc wiecie, że na tej jednej karcie się nie skończyło?
Powstały jeszcze 3 inne do kompletu

Różne obrazki i napisy wcześniej wydrukowałam sobie
z komputera, było ich więcej niż na te cztery karty.
A szkoda, żeby się zmarnowały prawda... :)
Więc powstały jeszcze 3 karty z dodatkiem różowym

I 3 karty z dodatkiem niebieskim

A że było już późno w nocy, to na tym skończyłam :)
Fajna zabawa z tą formą, kto wie może jeszcze kiedyś po nią sięgnę?

Na zakończenie jeszcze raz rzut okiem
na wszystkie karty jakie powstały.

31 komentarzy:

  1. Ale Ty masz głowę pełną pomysłów :) Ślicznie wołasz wiosnę, pewnie da się skusić - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa forma :) A najfajniejszy komplet niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka:) A z takimi ślicznymi karteczkami, to wiosna musi zaraz przyjść, nie ma innej opcji;)
    Oj co rusz by się chciało czegoś nowego spróbować, ale doba się jakoś rozciągnąć nie chce;) Podziwiam Ciebie Lidko za tak doskonałą organizację;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona Kobieta jesteś Lidziu, robota Ci się w rękach pali. Świetne te zawieszki wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ilosc!!! Sliczne prace :) Lidziu brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ATC-iaki stworzyłaś Lidziu.
    Ja jeszcze nie próbowałam tej formy, ale nic straconego może kiedyś zmierzę się z nią.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne maluszki i to w jakiej ilości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lideczko, jesteś niesamowita!
    Wspaniale ogarnęłaś nową formę i od razu tyle pięknych kart - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Lidziu :)
    Ciekawe to ATC...poczytałam sobie dokładnie i już wiem co z czym ;)
    Dziękuję :)
    Do tej pory jakoś nie zagłębiałam się bardziej w ten temat,a szkoda...bo to bardzo ciekawa i wdzięczna forma ;)
    Może kiedyś ... ;)
    Przechodząc do Twoich ATC,no to oczywiście HURCIK a jakże ;)
    Lidziu stworzyłaś śliczne,wiosenne - przepełnione humorem karty :)
    Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam Cię Kochana :)
    Buziolki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie te obrazeczki na kartach:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny hurcik! Wszystkie kartki są fantastyczne :) Lidziu, jak Ty robisz, że tak równiutko wycinasz te wszystkie elementy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, prześliczny i bardzo wiosenny komplet stworzyłaś. Czego nie spróbujesz, wychodzi Ci wspaniale.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zastanawiam, czy spróbować, a Ty tu takie harce wyprawiasz? ;-D I to w takiej ilości??? Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Lidzi ilość, fantastyczne i z humorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaał ale kolorowo i radośnie się zrobiło za sprawą tych karteczek. Ilość oczywiście imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu jestem pod wrażeniem. Dodatkowo powiem, że wszystkie są piękne i zastanawiam się jak znajdujesz na nie czas?

    OdpowiedzUsuń
  17. Córeńko! Przeurocze maleństwa , I cudowne napisy wiosenne - Miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne te karteluszki Lideczko. Na prawdę przeurocze drobiazgi, kolorowe i wiosenne. Gratuluję pierwszych ATC-iaków, Ty zawsze coś fajnego zrobisz!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze karteczki. Od razu zrobiło się wiosenniej na duszy.
    Lidziu, jeśli kiedyś zrobisz jedna kartkę to pomyślę że jesteś chora, bo u Ciebie zawsze hurtem;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karty i przepięknie je ozdobiłaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu dziękuję za udział w wyzwaniu i taki piękny wysyp ATC. w oko wpadły mi te cztery w zieleni, ale pozostałe również wspaniałe :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej kochana :) Cóż za wspaniałości...
    Chyba sama tez spróbuje tej formy, Twoje karteczki wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super karty, Lidko, bardzo ładne, kolorowe, różnorodne - wiosnę czuć na każdym kroku. Też ostatnio zrobiłam coś w tym stylu, ale jak będę mieć więcej, to pokażę u siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale się rozbujałaś, efekty piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał. Wyszło pięknie i tak dużo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne małe cuda stworzyłaś! I od razu kilka różnych serii :)) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te Twoje maleństwa, pełne kolorów, radości :) Warto spróbować czegoś nowego ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)