czwartek, 21 czerwca 2018

Dziś o prezentach i nie tylko :)

I znów całe mnóstwo przyjemności i ogromnej radości mnie spotkało
z Waszej strony, dlatego dziś pragnę za to podziękować:

Agatce, która wysłała dla mnie to piękne podziękowanie.
Kochana nigdy nie oczekuję podziękowań, jak coś robię
czy daję to zawsze ze szczerego serca, ale nie powiem,
to wspaniała i miła pamiątka dla mnie i bardzo Ci za nią dziękuję :)


***************

Bożence za kolejne dwie śliczne widokówki z opisem.
Dzięki nim mam wrażenie, że jestem w tych miejscach i zwiedzam
je razem z Tobą. Bardzo Ci za te wspólne "wycieczki" dziękuję :)


*************

Ilonce, która u siebie na blogu napisała kiedyś o książce "Natalii 5",
a ja wspomniałam że miałam okazję czytać tylko drugą część tej książki.
Więc Ilonka dużo się nie zastanawiając wysłała mi w prezencie tą książkę
a do tego jeszcze super zakładkę. Kochana wielkie dzięki za ten prezent :)


**************

I Basi, która u siebie na blogu zrobiła taki mini konkurs z okazji
szóstej rocznicy istnienia Jej bloga. Byłam jedną z 3 osób, które
odpowiedziały na zadane przez Basię pytania i za to zostałam
nagrodzona. Basiu bardzo Ci za ten prezent dziękuję :)


*************

I ostatnia rzecz za którą będę dziś dziękować to wyróżnienie w Szufladzie.
W maju gościnną projektantką była Marta, która wybrała dla nas temat


Specjalnie na to wyzwanie przygotowałam obrazek z sową.
Jakie było moje zdziwienie, gdy to właśnie ona została wyróżniona :)


A do tego Marta postanowiła mnie nagrodzić upominkiem.
Bardzo Ci za niego dziękuję i za wybranie mojej pracy :)

18 komentarzy:

  1. Nieoczekiwane upominki czy kartki cieszą najbardziej. Piękne rzeczy dostałaś. Wykrojniki bardzo fajne i w okazyjnych cenach, chętnie bym niektóre odkupiła ale niestety nie mam maszynki żeby ich używać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cary serca przysłały Ci dziewczyny :) A wykrojniki zawsze mi się podobają, ale jeszcze nie dorobiłam się maszyny, więc chyba nie będę zaczynać od końca - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upominki są super, zawsze miło jak się takie dostaję. Gratuluje wyróżnienia w szufladzie.
    Lidziu jakie wysokie są te małe cyfry ? Jeżeli są mniejsze niż 2 cm to chętnie odkupie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie podarunki prosto z serca są najfajniejsze :) Jakbym miała maszynkę to odkupiłam kilka listków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki, Lidio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super,bardzo podobaja mi się twoje zwłaszcza haftowane rzeczy,śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości dotarły do Ciebie Lidziu, gratuluję.:)
    Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lideczko, gratuluję pięknych dowodów przyjaźni i serdeczności. Miłe są takie niespodzianki, prawda? No i gratuluję wyróżnienia za sówkę.
    Buziolki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu cieszę się,że zadowolona jesteś z prezentów :)
    Nie byłabym sobą gdybym nie odkupiła od Ciebie kilku perełek ;)
    Rezerwuję :
    Piórka,Tagi,Łapacz snów,Foremki silikonowe,narożniki 01,02
    Zastanowię się jeszcze na chłodno przez parę minut i zaraz napiszę do Ciebie Słońce Ty Moje maila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast wykrojnika narożnego 02 rezerwuję liść 04,o ile nikt mnie nie uprzedził :) Lecę pisać maila ;)

      Usuń
  10. Córeńko! Piękne znowu prezenty otrzymałaś, Powodzenia w sprzedaży, Podobają mi się listki 6 9 10 i narożnik 1 - spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne upominki, a wygranej w szufladzie serdecznie gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia i miłych niespodzianek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super niespodzianki i upominki. Lidziu, zasłużyłaś na to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty Lidziu tego wszystkiego posiadasz!!! Kolekcja niezła :) a upominkami ciesze sie razem z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rezerwuję liście: 05, 10, 11 - o ile nikt mnie nie uprzedził.
    Maila wysłałam.
    Super niespodzianki i upominki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś jeszcze z wykrojników zostało?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)