sobota, 23 czerwca 2018

Fotograficzny alfabet - F

Czy Wy też tak macie, że idąc ulicą rozglądacie się ciągle
dookoła szukając rzeczy pasujących do różnych literek? :)
 Ja tak mam i co chwilę wyciągam komórkę i robię zdjęcia.
A potem mam ten sam problem co Wy - które zdjęcie wybrać?
Wy w tym tygodniu wybrałyście bardzo fajne zdjęcia na literkę


A która z Was trafiła w moje zdjęcia, zaraz się dowiecie,
a wybrałam dla Was takie rzeczy...


No to teraz kolej na Wasze zdjęcia

Świat według Basi

Agata Baran

Tina J

Krysia

El.

Lucyna

Agnieszka

Kgosia

Splocik

Agata Fleszar

A.M.S.

Raeszka

Mięta

Karolina

Renia

Monika ML

I punktacja końcowa w tym tygodniu


Powiem Wam szczerze, że trochę nie pomyślałam nad tą puktacją
na początku zabawy. Bo teraz uważam, że osoby które trafiły w moje zdjęcia
powinny mieć tylko dodatnie punkty, a żadnych ujemnych.
Wtedy na pewno te trafienia o wiele bardziej by Was cieszyły.
Chętnie się dowiem co Wy o tym myślicie? Zawsze mogę to zmienić...

*************************

A tymczasem myślcie już nad zdjęciami na kolejną literkę

 I jak zawsze moje zdjęcia.

Kategorie niezmiennie te same, regulamin znajdziecie tutaj.
Zdjęcia na literG proszę wysłać do piątku 29 czerwca do godziny 23:00

21 komentarzy:

  1. To się robi niebezpieczne :)))) Tak byłam ciekawa zgłoszonych propozycji, że nawet z tej okazji nie poszłam spać przed pokazaniem się Twojego posta :)
    Jest różnorodność i jest fajnie.

    A co do punktacji - według mnie teraz jest ciekawiej, kiedy w jednym "rozdaniu" tu zyskam, tu stracę... - miły dreszczyk emocji.
    Sama tak miałam i to mi nie przeszkadzało cieszyć się z trafienia u Ciebie.
    Ja nie zmieniałabym zasad.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej Lidziu :)
    Ja też dotrwałam ;)
    Super zdjęcia nadesłały dziewczyny - kreatywność nie zna granic he he :)
    Co do Twojej sugestii...no cóż, fajnie by było,gdyby te trafione foki w PUNKT były nagrodzone SUPER PREMIĄ ;) Ale to Ty jesteś organizatorką i od Ciebie wszystko zależy ;)
    Dziękuję za zabawę ;)
    Miłej,spokojnej nocki :)****

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Już po ich opublikowaniu wydają się takie oczywiste, wszystko jest dookoła, a jak się szuka tych rzeczy żeby zrobić im zdjęcie to wcale tak łatwo się jest. Jeśli chodzi o punktacje, jak dla mnie może być tak jak jest, ale zrobisz Lidziu jak uważasz. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kolejny tydzień zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasza kreatywność nie przestaje mnie zachwycać, super skojarzenia.:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa i jak pobudza kreatywność! Co zresztą najlepiej widać na załączonych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia!
    Co do punktacji, na początku też mi było szkoda, że za trafienie są odejmowane punkty, ale już się przyzwyczaiłam ;).
    Zrobisz Lidio, co będziesz uważała za najlepsze - z odejmowaniem lub bez i tak będzie świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zastanawiam się czy trafie w twoje zdjęcia i czy będą inne niż dziewczyn No i teraz wyszła fffffiga z makiem bo mało punktów. Dla mnie jednak liczy się fajna zabawa i kombinowanie co na daną literkę dać .

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia! No co za radość , nareszcie trafiłam w twoje zdjęcie,chciałam jeszcze firanę dać , Ale pomyślałam że może jej być więcej no trudno i jeszcze jedno , miałam tą samą fontannę co ty ale w ostatniej chwili ją zmieniłam,A szkoda może bym zarobiła 10 punktów jak bym dokładnie w taką samą trafiła :-) No nic mówi się trudno i gra się dalej. Jeżeli chodzi o punktację ja jestem za pozostawieniem bez zmian , przyzwyczailiśmy się do takiej punktacji, a po drugie jest ciekawiej i weselej - Miłego Dnia Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super!
    Zabawa robi się coraz bardziej zabawna i ja nie zmieniałabym punktacji, bo nie dałoby tego dreszczyku w poszukiwaniach, by trafić w Twoje, a nie trafić w tematy uczestników .

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Frytki i faworki - mniam:)
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna porcja ciekawych zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny przegląd wyszedł:) Ja bym w punktacji nic nie zmieniała,żeby było uczciwie zmiany wymagałyby poprawy punktów od literki "A".Lepiej zostawić tak jak jest, ale to nie ja decyduję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że od literki A, inaczej byłoby niesprawiedliwie.

      Usuń
  13. Fajne te Wasze fotki , macie super pomysły. Świetna zabawa !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Niewątpliwie zabawa się rozkręca, bardzo pomysłowe zdjęcia.
    Miłej niedzieli Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia. Świetna zabawa. Może i sama się w to wkręcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mysle ze punktacja jest ok, niewiadoma na całej linii!!! A zdjecia faktycznie wyszukane, nawet nie wiedziałam ze jest cos takiego jak fenkuł Haha!!! Uczymy sie całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale fajne focie dziewczyny zrobiły, nawet sie nie spodziewałam, że tyle punktów uzbiera, :) Co do punktacji, podoba mi sie jak jest, nie zmieniałaby, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja cały czas w środku :).

    Hihi ja Lidka też, gdzie się ruszę, to szukam "literek" :).

    Jeśli chodzi o punktacje, to wszystko zależy od Ciebie ale myślę, że sprawiedliwie by było zostawić taką punktację jaka jest od początku zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia i świetnie się je ogląda wszystkie w jednym miejscu )
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)