niedziela, 3 czerwca 2018

Moja kartka - Czerwiec

Witam Was po raz drugi w dzisiejszym dniu, ale tak się składa, że dziś
jest 3 czerwiec więc czas na kolejną odsłonę naszej kartkowej wymianki.
W poprzednim miesiącu "przyfrunęły" do Was kartki z różnych państw.


Nie ukrywam, temat wcale nie był łatwy i szczerze powiem,
zastanawiałam się ile z Was się w ogóle zgłosi i podejmie tego wyzwania.
Ale Wy jesteście niesamowite, zawsze można na Was liczyć i z każdym
tematem świetnie sobie dajecie radę, czego przykładem są poniższe kartki.

Micia Marzena Przybyła do Marioli

Mariola do Reni

Renia do Etoile

Etoile do Annette

Annette do Lucyny

Lucyna do Justiti

Justiti do Misiek77

Misiek77do Julii Gwózdź

Julia Gwózdź do Krysi

Krysia do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Ewy Gil

Ewa Gil do Madzi B

Madzia B do Tesa57

Tesa57 do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Małgosi X

Małgosia X do Czarnej damy

Czarna dama do Bożenas

Bożenas do Anny T

Anna T do Mcia Marzena Przybyła

Dziewczyny, brawo dla Was, super kartki zrobiłyście.
I kochane będę to powtarzać do znudzenia:
Jak już otrzymacie swoją kartkę, to dajcie znać że doszła
Osobie od której ją dostaniecie!
Czy to w mailu, czy to choć w komentarzu na blogu tej osoby.
Ewentualnie możecie też dać znać mi, ale wtedy proszę zanzaczcie
że mam to przekazać dalej, bo w innym wypadku tego nie robię.

*****************************
Czas na kolejny temat, a ponieważ teraz zaczynają się miesiące letnie,
ciepłe, a co za tym idzie rozleniwiające, to będą teraz łatwiejsze tematy.
I tak na czerwiec proponuję Wam...

Obrazek znaleziony w internecie

Prawda, że temat łatwy, lekki i przyjemny? Normalnie sielanka,
ale nie tak do końca, bo żeby trochę Wam utrudnić zadanie
(a taka ze mnie łobuziara) to możecie podać tylko jeden kwiat.
Taki który lubicie czy nawet kochacie, który jest Waszym ulubionym.

Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5 czerwca. 
A teraz uwaga, następuje zmiana!
W związku z rodo, niestety ale nie wolno mi już przekazywać
Waszych danych osobowych, więc od tej pory adresami będziemy
wymieniać się same między sobą. Wiem że to utrudnienie ale mam nadzieję,
że jakoś damy radę, byle tylko każda z Was się z tego wywiązała i dała
znać drugiej osobie, zaraz po tym jak ogłoszę listę kto komu wysyła kartkę.
A listę tą umieszczę tutaj 6 czerwca na samym dole tego posta,
więc proszę zajrzyjcie tutaj za te kilka dni, dobrze?


Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Lilie
  2. Świat według Basi - Nastrucje
  3. Pasje Magos - Maki 
  4. Mariola - Frezje
  5. Etoile - Hortensje
  6. Renia - Frezje 
  7. Ewa Gawlik - Piwonie
  8. Lucyna - Tulipany
  9. Julia Gwózdź - Konwalie
  10. Krysia - Gerbery (różowe)
  11. Justiti - Konwalie
  12. Agula aga - Róże 
  13. Micia  Marzena Przybyła - Róże
  14. Tesa57 - Słoneczniki
  15. Madzia - Róże (herbaciane)
  16. Ewa Gil - Róże
  17. Małgosia X - Irysy 
  18. Anna T - Lawenda
  19. Ana - Stokrotki
  20. Annette - Żonkile 
  21. Mafalda & Mouse - Chabry 
*************************************************************************
Podaję listę kto komu wysyła kartkę:

Agula aga do Anna T
Anna T do Pasje Magos
Pasje Magos do Krysia
Krysia do Renia
Renia do Małgosia X
Małgosia X do Mariola
Mariola do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Mafalda & Mouse
Mafalda & Mouse do Julia Gwózdź
Julia Gwózdź do Annette
Annette do Madzia
Madzia do Świat według Basi
Świat według Basi do Ewa Gil
Ewa Gil do Lucyna
Lucyna do Tesa57
Tesa57 do Czarna dama
Czarna dama do Justiti
Justiti do Ana
Ana do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Etoile
Etoile do Agula aga

Dziewczyny, żeby poszło nam to w miarę sprawnie i żebym ja była
spokojna o to, że każda z Was adres dostała, to umówmy się tak:

Niech każda z Was od razu sama napisze maila do osoby
od której ma dostać kartkę i poda Jej swój adres do wysyłki.
Czyli ja już za chwilę napisze maila do Tasa57 z moim adresem.
Dlatego dobrze by było, żeby można było
na Waszych blogach łatwo znaleźć Wasz mail.

Z kolei ta osoba, która adres już otrzyma, niech mi tu
w komentarzu napiszę: "Mam adres" i wtedy wszystko będzie jasne.
Mam nadzieję, że nie trzeba będzie nikogo ścigać i się o te adresy prosić.
Bo jeżeli to nie będzie zdawać egzaminu, to trzeba będzie zakończyć zabawę :(

56 komentarzy:

  1. Ooooo kwiatki to super Moje ulubione to nasturcje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam chętnie :) Poproszę o kartkę z makami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zgłaszam. Mój ulubiony kwiat to frezja

    OdpowiedzUsuń
  4. :) świetna sprawa z tymi wymiankami :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się - hortensja

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się kocham - Frezje

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, trudny wybór! Bawię się dalej i poproszę o kartkę z piwoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki!
    Zgłaszam się do kolejnej edycji - moje ulubione kwiaty to tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lideczko:)przepraszam,ale w tym miesiącu nie dam rady sie z Wami bawić:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki!
    Pozdrawiam Ciebie Lidziu i wszystkie kartkowe Artystki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się zgłaszam, a mój ulubiony kwiat to konwalia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Córcia! Nie może mnie też tu zabraknąć, mam trudny wybór bo uwielbiam wszystkie kwiatki, Ale wybieram różowe gerbery - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, a jak😊
    Moje ulubione to konwalie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maj musiałam odpuścić ale teraz już dalej się bawię a ze temat cudny to tym bardziej. Fakt utrudniłas Lidziu z tym jednym kwiatkiem bo mam dwa ale jak jeden to niech będą róże. Pozdrawiam:-)
    Kartki majowe świetne dziewczyny spisałyscie się na medal.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki powstały! Co za wyobraźnia! Podoba mi się ta zabawa.
    Pozdrawiam Lidziu i jeszcze raz chcę Ci podziękować za podpowiedź dotyczącą otrzymywania komentarzy na skrzynkę mailową. Wszystko jest już ok i to dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu wspaniałe i bardzo pomysłowe kartki stworzyły dziewczyny.
    Oczywiście, że bawię się dalej kwiaty lubię wszystkie,ale uwielbiam róże niezależnie od koloru,odmiany nawet jeśli to tylko aplikacja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 Lidziu i dziękuję za zabawę w maju

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja poproszę kartkę z słonecznikami

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem pięknych prac, temat nie był prosty :)
    Pozdrawiam Cię Lidziu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja dołączam do zabawy:) ja poproszę karteczkę z herbacianymi różami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnostwo pieknych karteczek powstalo, no i oczywiscie pisze sie na kwiaty, kocham roze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No ekstra karteczki Dziewxzyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem będę tylko dopingowac i podziwiać .Super wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała interpretacja tematu. Jesteście niezwykle zdolne dziewczyny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała różnorodność, cudne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu, galeria podróżniczych kartek jest imponująca. A z kwiatami niełatwy wybór, bo kocham wszystkie. Ale może niech będą irysy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki jak zawsze powstały piękne. Co do ulubionych, to mam ich wiele, ale tym razem postawię na lawendę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem pomysłowości tym bardziej że temat niełatwy. Super sobie dziewczyny poradziły! ja się na czerwiec przyłączę i poproszę kartkę całą w stokrotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka fajna podróż w 18 kartek dookoła świata :-)

    Bawię się dalej i poproszę o kartkę z żonkilem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy etap zabawy przeszedł mi koło nosa. Wszystkie kartki są piękne. Zapisuję się na wymiankę kwiatową. Moje ulubione to chabry

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAPISY NA CZERWIEC ZAKOŃCZONE!
    TERAZ PROSZĘ O POTWIERDZENIE ADRESÓW OD TEJ Z WAS,
    KTÓRA JUŻ GO DOSTAŁA.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam i ja:) adres oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny są naprawdę bardzo zdolne i pomysłowe. Widać to choćby na załączonych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Córcia! Mam Adres Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  34. Adres wysłałam i otrzymałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam adres i swój też wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam adres i swoj tez juz wyslalam

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem na liście chętnych na wymiankę, ale nie mam pary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już masz :-) czekam na adres kartka już się robi.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  38. Nie doczytałam do końca posta tak tak adres mam kartka wysłana

    OdpowiedzUsuń
  39. Lidziu adres mam i kończę kartkę pewnie po niedzieli ją wyślę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj gapa jestem, nie doczytałam posta a adres mam od dawna. Wszystko ok! Pozdrówki Lidziu ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Adres otrzymałam już dawno, tylko jakoś nie zapamiętałam, że mam to potwierdzić - haha:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)