niedziela, 3 czerwca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - N

Kolejna niedziela z hafciarskim alfabetem, a dziś spotkanie z literką


N jak Nadruk na kanwie

Osobiście takich kanw nigdy nie kupowałam, ale dostałam takie w prezencie.
Jeden duży obraz leży i czeka aż będę miała na niego czas, a mały obrazek
miałam okazję wyhaftować już dawno temu i powstała z niego podkładka.


********************************

N jak Notesy

Które również często się u mnie pojawiają, jako zwykłe scrapowe,
ale także i te z elementem haftowanym :)


*****************************

N jak Nauka

Bo przecież człowiek całe życie się czegoś uczy.
I ja też tak mam i sporo rzeczy jest też związane z haftem.
Nie tylko krzyżykowym, ale również innymi rodzajami haftu.
Ja dopiero mając tego bloga i śledząc Wasze strony poznałam bardzo
wiele nowych nieznanych mi słów czy technik choćby takie jak:
balckwork czy backstichy, oraz kolejna nowa rzecz o której poniżej :)

**********************************

N jak Needlepoint

Te nazwę właściwie "usłyszałam" stosunkowo nie dawno na blogu Uli K,
bo to Ona pokazywała swoje prace w tej technice. Za dużo o tym nie wiem.
To znaczy wiem na czym to polega bo widziałam na różnych zdjęciach,
ale jak to fachowo nazwać i czy są jakieś konkretne zasady do stosowania
takich wzorów to pojęcia nie mam, inne dziewczyny pewnie lepiej będą
się na tym znały i być może Wam to opiszą, ja niestety nie potrafię.
Ja mogę tylko powiedzieć, że choć tej nazwy nie znałam, to i tak jedną
taką pracę w swoim dorobku mam. Kiedyś zrobiłam to etui tak sama z głowy,
bez żadnych wzorów, bo to chyba można pod to podciągnąć, prawda?

*******************************************

N jak Nałóg

Czyli nadeszła moja chwila prawdy i czas się przyznać...
Mam na imię Lidia, mam 40 lat i jestem haftoholiczką :)
Nie wyobrażam sobie życia bez haftowania, nałogowo ściągam z internetu
jakieś wzory do haftu, bo na pewno kiedyś się przydadzą.
W zasadzie rzadko kiedy jest dzień, kiedy nie haftuje, choć czasem
i takie się zdarzają, ale to na prawdę sporadyczne przypadki :)
Kocham haft, no co zrobię!

***********************

I jak to na nałogowca przystało, kończę pisać ten post,
żeby jeszcze trochę krzyżyków postawić zanim pójdę spać :)

14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje.
    Zacznę od końca... taki nałóg to wspaniała rzecz;) Też kocham haft, ale ostatnio zapałałam wiekszą miłoscią do scrapbookingu. Nie cierpię nadrukowanych kanw! Mam ich kilka, ale żadnej nie wyszyłam.
    Spokojnej nocy Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy w ręku na drukowanej kanwy chęci do zakupu są tym bardziej ze na Alii takie tanie ale jakoś to liczenie mi w nawyk weszło. Ostatni nawyk miałam do porodu teraz niestety jestem na odwyku przymusowym haha ale wzorki cały czas jakieś zapisuje. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe hehe:) Lidziu założmy grupę wsparcia dla haftoholiczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Ludziu brawo! Przyznałas sie do nałogu a to juz wiele!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka i nałóg (właśnie w tej kolejności), to objawy, które u siebie też mam zdiagnozowane :)
    Uważam za pozytywny objaw, gdy przyznajemy się, że czegoś nie wiemy i że uczymy się całe życie. Ja mam więcej w metryce (nie przyznam się ile:):), a cały czas uczę się i chcę się uczyć.
    A z nałogiem robótkowym żyję od dawna i za nic nie wybieram się na odwyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, tego nałogu nie trzeba leczyć:)
    Miłej niedzieli i dużo buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym mogła tak o sobie napisać:)jestem nałogiem hafciarskim i uważam,że dzień bez postawionego krzyżyka dniem straconym:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam nałogową hafciarkę:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać nas nałogowców sporo.Mamy nawet swoje grupy wsparcia, czyli blogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe skojarzenia.:) Nie haftuję i znaczenie kilku słów musiałam sprawdzić,nie zaszkodzi dowiedzieć się czegoś nowego.:) Ostatnie skojarzenie - rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na imię Anetta, mam 41 lat i jestem uzależniona od haftu matematycznego. Etui świetne :-) Needlepoint lubi też Terenia - zajrzyj - https://terenias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na każdą literkę masz super skojarzenia :) Uwielbiam je czytać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)