sobota, 2 czerwca 2018

Fotograficzny alfabet - C

Zacznę dziś od tego, że napiszę jeszcze trochę na temat zasad.
To jest tylko zabawa i wszystkim nam ma sprawiać przyjemność,
niestety ja jako organizatorka tej zabawy muszę dyscyplinę trzymać :)
Wybaczcie mi, że czasem co niektórym z Was każe jakieś zdjęcie zmienić.

* Jeżeli chodzi o jedzenie to raczej problemu z tym nie ma żadnego.
* Z fauną i florą też sobie świetnie dajecie radę. Tutaj tylko przypomnę,
że nie zaliczam ras psów czy kotów, ale jeżeli chodzi o ryby czy ptaki to
już jak najbardziej tak, możecie je wymieniać po nazwach, co też czynicie.
* Natomiast zawsze mam troszkę kłopotu z tym co w domu i co na dworze.
To mają być zwykłe rzeczy takie, które można sfotografować.
Czyli na przykład nie wyśle mi nikt zdjęcia P - jak Powietrze
Tak samo nie zaliczę na literę D - jak Dekolt i tym podobne.
Tutaj też nie wymieniamy marek samochodów czy motocykli.

Nie jestem w stanie teraz wszystkiego wypisać co wolno, a co nie.
Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi. W razie czego, gdy
dostanę zdjęcie, którego nie będę mogła zaliczyć, to tak jak do tej pory
dam Wam znać, dlatego bardzo proszę, jak już wyślecie mi zdjęcia,
to sprawdźcie potem pocztę, czy odpisałam i wszystko się zgadza.
Warto też wysłać zdjęcia ciutkę prędzej, żebyście w razie czego
miały jeszcze czas na poprawę takiego zdjęcia :)

To tyle tytułem wstępu, a teraz przechodzę do tego na co czekacie.
Czyli do pokazania Waszych zdjęć na literkę...

I teraz kilka osób się ucieszy, gdy zobaczy jakie zdjęcia zrobiłam ja

Aniu (Mięta) nawet nie wiesz jak mi jest żal, że musiałaś zmienić zdjęcia.
Do dziś nie mogę tego odżałować, bo miałaś aż dwa trafienia :)
No ale trudno, nie ma się czym martwić, bo tak jak już wspominałam
po pierwsze punktacja może się jeszcze wiele razy zmienić, a po drugie
jak to zwykle u mnie bywa pewnie na jednej nagrodzie się nie skończy.
Owszem główną nagrodę otrzyma osoba z największą ilością punktów
(tutaj od razu zaznaczę, że w przypadku remisu będzie dogrywka),
ale planuje jeszcze inne nagrody, ale jakie i komu to niespodzianka :)

No dobra koniec gadania, czas na Wasze zdjęcia,
jak zawsze w kolejności w której do mnie przychodziły.


01 Świat według Basi

02 Agata Baran

03 Krysia

04 Mięta

05 Renia

06 Kgosia

07 Splocik

08 Raeszka

09 Lucyna

10 Agata Fleszar

11 A.M.S.

12 Karolina

13 Monika ML

14 El.

I punktacja za tą literkę


Kochane sprawdźcie mnie jak zawsze, proszę.
Witam w zabawie nowe dziewczyny, cieszę się że jesteście.
I miłego robienia zdjęć Wam życzę.

**************************

A Teraz już myślcie nad zdjęciami na kolejną literkę, tym razem na...

Ja już zwoje zdjęcia przygotowałam :)

Kategorie niezmiennie te same, regulamin znajdziecie tutaj.
Zdjęcia na literkę D proszę wysyłać do piątku 8 czerwca do godziny 23:00

15 komentarzy:

  1. Ech...nie jest źle ;)
    Myślałam,że polegnę z tą literką ;)
    A okazało się,że w końcu trafiłam w Twoje Lidziu obstawienie ;)
    I to najbardziej mnie cieszy ;)
    A z C jak czekolada to bym nie wpadła !!! Ha ha ...no i Twój ulubiony Nussbeisser !!! Nie mogło by się bez niej obyć ;)
    Jak zawsze powtarzam,że to super zabawa :)
    Dziękuję Ci za te wrażenia :)*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to fajne ☺. Niezmiennie mam ogromną frajdę oglądając nasze zdjęcia, pomysłowość nasza nie zna granic. Pewnie nie jedna z Uczestniczek, jak ja, cieszy się do telefonu, budząc dziwne spojrzenia i komentarze domowników, ale to nic, bawimy się dalej ☺.
    Lidko, świetna zabawa, ukłony dla Ciebie, za tę ogromną pracę, jaką wkładasz w jej organizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam dokładnie zasad... ale czy ten pierwszy czołg też jest punktowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też jest punktowany. Widać na dole w rogach zdjęcia głowy osób, nawet z telefonem w ręku, więc wierzę, że jest zrobione przez daną osobę, a nie na przykład ściągnięte z internetu.
      Ale dzięki za czujność :)

      Usuń
    2. A, to chylę czoła... jak wojenna fotka.

      Usuń
  4. Dobrze nam idzie :)
    O ile nad cyrklem, czy cekinami też się zastanawiałam (cebula, czosnek wydały mi najprostsze i czereśnie też akurat jemy), to na czołg nie wpadłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny są naprawdę pomysłowe.
    Miłego weekendu, Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywność Dziewczyn nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka tez mam zdjęcia czołgu, ale jakoś nie przyszedł mi do głowy. Ale jak na początek jest dobrze. Ide poszukiwać czegoś na D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała zabawę wymyśliłaś, Lidio! Ogromną przyjemność sprawia mi oglądanie co też Uczestniczki sfotografowały tym razem :)
    i niezmiennie podziwiam pracę, jaką wkładasz w tę zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia! Nie najgorzej wypadłam, A Czajnik też miałam na myśli, No trudno, Punktowo całkiem nie źle, Super Emocje i potem ta przyjemność oglądania. To teraz literka D przed nami - Miłego Dnia Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i fajny pomysł na zabawę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne inpkmypwe fotki :) ekstra!!! Zaraz podeśle literkę D hehe :):):) dzieki za świetna robote Lidziu z tymi podsumowaniami i kolażami !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie fotki fajne:) A moje wcześniejsze... no cóż, ktoś kiedyś powiedział,
    że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)