środa, 23 kwietnia 2014

I po świętach...

Tyle przygotowań do świąt i już po nich, minęło tak szybciutko...
Ale zostały miłe wspomnienia i póki co jeszcze pełne brzuchy :)

Jeszcze przez chwilę pociągnę temat Wielkanocny
i pokażę jakie zrobiłam "foteliki" na jajka.
U Dusi na blogu Syndrom kury domowej zauważyłam
fajne "kieszonki" na jajka, jakie Dusia zrobiła.
Tak mi się spodobały, że też postanowiłam je zrobić.
Ale żeby nie kopiować ich tak do końca, to zrobiłam je w formie stojącej :)


 Jak widać, mogą stać przez cały rok,  jako np dekoracja do tealightów.
A na koniec jeszcze zdjęcie jednego z ciast, jakie upiekłam na święta :)


Zdjęcie to zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie - Wielkanocne przysmaki





17 komentarzy:

  1. Fajne foteliki, jak ja żałuje że nie umie dziergać ze te wszystkie słupki, półsłupki cięzkie dla mnie do zrozumienia :(
    Życze powodzenia z wyzwaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super są te stojaczki na jajka. Chętnie bym skorzystała ze schematu lub kusiku na nie :-) A ciacho wygląda bardzo apetycznie . mniam. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądają te "foteliki". Są śliczne i bardzo ozdobne. A ciasto - bomba! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne foteliki, wyglądają jak ogony pawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe foteliki na jajeczka. Ciasto przepięknie wygląda. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Foteliki jajkowe jak się patrzy, śliczne, a ciastem kusisz, pięknie udekorowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Foteliki jajkowe bardzo eleganckie :) Super Ci wyszły tak jak i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super foteliki :) Ciasto wygląda fantastyczniei pewnie doskonale smakuje. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne foteliki :) Może też spróbuję ? jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i pomysłowe foteliki,jestem ciekawa kiedy Ty to wszystko robisz ,ciągle nowe prace ,masz dobę dłuższą niż u mnie czy jak ?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te foteliki sa sliczne! Powiem Ci szczerze, ze bardziej nawet mi sie podobaja ze swieczkami! Bardzo stylowo! Super pomysl jak dla mnie :) A wypiek wyglada bardzo apetycznie, az znowu nabralam ochoty na jedzenie po nocy hahah ! Zycze Tobie powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne dziergatki :) a ciasto wygląda obłędnie apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniusie, i jak Szymkaa napisała super wyglądają ze świeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich kieszonek jeszcze nie widziałam,a są superanckie;)
    Co do świeczek wyglądają fajnie,ale bałabym się o ...no wiadomo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle efektowne te kieszonki, prześlicznie wyglądają z pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciasto pychotka!
    Kieszonki na jajka wygladaja sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)