czwartek, 24 kwietnia 2014

Spotkanie scrapomaniaków

Na blogu Pomorskie Craftuje zauważyłam informację o spotkaniu w Sopocie


Poszłam więc na to spotkanie i bardzo miło spędziłam tam czas.
Sponsorami naszego spotkania byli:
Rapakivi, I kropka , Studio75, Scrappasja, Scrapiniec, Przydasiowo i LemonCraft

Najpierw zaczęłyśmy od wspólnego tworzenia kartek wielkanocnych.
Każda z nas przyniosła swoje przydasie, a oprócz nich
miałyśmy do dyspozycji  materiały ofiarowane przez sponsorów.

 Zdjęcie wstawione z bloga Babskie zachcianki

Potem Anai powiedziała nam wiele ciekawych rzeczy na temat mediowania

 Zdjęcie wstawione z bloga Babskie zachcianki

 Ivy pokazała jak zrobić ozdobę wielkanocną z rolki po taśmie klejącej

 Zdjęcie wstawione z bloga Babskie zachcianki

Zdjęcie wstawione z bloga Pomorskie Craftuje

A na koniec Asia uczyła robić karczochowe jajka

Zdjęcie wstawione z bloga Babskie zachcianki

Był też konkurs na najładniejszą kartkę przez nas zrobioną.
Ja przy okazji tego spotkania zrobiłam 3 karteczki


A na koniec wspólne pamiątkowe zdjęcie :)


Więcej poczytać i obejrzeć zdjęć możecie między innymi na blogu Babskie zachcianki
Bardzo dziękuję organizatorom za świetną zabawę i wspólnie spędzony czas.

8 komentarzy:

  1. O super, też bym chętnie poszła na takie spotkanie , niestety na moim zadupiu nic takiego sie nie dzieije :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę zazdroszcze ale serdecznie pozdrawiam wszystkie dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bawiłaś się świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe spotkanie zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe spotkanie. Może ja też kiedyś się wybiorę bo jeszcze nigdy nie byłam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. zabawę miałyście przednią, a jajeczna kartka zachwyciła mnie totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ostatnia kartka jest cudna ! Uwielbiam takie spotkania! Jak mieszkalam w Polsce to ciagle gdzies bylam na podobnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkanie :)
    Twoje karteczki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)