Zapisy do 6 października

Sprzedaję wykrojniki

sobota, 11 kwietnia 2015

Wysyłamy Kubusia

No to tworzymy dalej nasze super karteczki.
Tym razem będą to Kubusie lub jego przyjaciele.


  Jak co miesiąc przypominam najważniejsze punkty regulaminu:

* Kartki wysyłamy najpóźniej 25 danego miesiąca i proszę tego przestrzegać!
* Wysyłamy listem zwykłym, chyba że ktoś chce to poleconym,
ale ja tego nie wymagam.
* Proszę też o wysyłanie mi zdjęć na maila najpóźniej do 25 danego miesiąca!!!
 * Kartka musi zawierać choć jeden element związany z aktualną bajką

Będę ogromnie wdzięczna za przestrzeganie tych punktów!
Więcej informacji na temat wymianki znajduje się tutaj
  26 kwietnia opublikuję post z naszymi kartkami.
Wtedy też będzie można zacząć głosować na nie, a osoba, której kartka
otrzyma najwięcej punktów wybierze dla nas bajkę na Lipiec.


Więc kochane moje zabieramy się do roboty
i tworzymy, tworzymy, tworzymy... :)
Czuję, że znów będzie co podziwiać


A tutaj już lista, kto komu wysyła kartkę:

Justyna9ewa do Tina J
Tina J do Monika na hamaku
Monika na hamaku do Konopek
Konopek do M-ka Strach
M-ka Strach do Świat według Basi
Świat według Basi do Anna T
Anna T do Dekupagekinii
Dekupagekinii do Milka Chmiel
Milka Chmiel do Misiek77
Misiek77 do Mlenka
Mlenka do Małgoś13
Małgoś13 do Lucy z mazur
Lucy z mazur do Chwilotrwaj
Chwilotrwaj do Agata Fleszar
Agata Fleszar do Elunia J
Elunia J do Szepty serca
Szepty serca do Marta Myszkusia
Marta Myszkusia do Ewa Kwiatkowska
Ewa Kwiatkowska do Klara D
Klara D do Ke$ha DIY
Ke$ha DIY do Czarna dama
Czarna dama do Agata Baran
Agata Baran do Renia
Renia do Vanilla
Vanilla do Amaretto
Amaretto do Justyna9ewa

Miłego tworzenia karteczek Wam życzę.
  A tutaj jeszcze dla Was mały bonus :)

Wszystkie obrazki znalezione są w internecie

17 komentarzy:

  1. No to sobie przegapiłam ;-/ Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Lidziu, tak nie ładnie, jest prawie pierwsza w nocy a Ty takie mi tu śmieszne rzeczy każesz podczytywać, wybuchnęłam śmiechem tak głośnym, że pół bloku na pewno mnie słyszało...
    Sowa diler działa z przyczajenia, zna wszystkich i o wszystkich wszystko wie..podejrzane.... ale Krzyś wcale nie gorszy- nadrabia.... Moja pocieszka była w przedszkolu gdzie były grupy z
    Kubusia Puchatka- wiec na pierwszy ogień trafiła spokojnie- Kubusie....od czegos trzeba zaczac, a potem to już poszło- tygryski, potem efekt wtajemniczenia jako króliki... a na koniec sowy-czyli w przyrodzie nic nie ginie :)))) Usmiałam sie niesamowicie, juz moge bo juz na kalendarzy 11- nie zebym była okropna, ale tragedia smoleńska juz mi bokiem wychodzi:) kazdy traci swoich bliskich to w taki czy inny sposób...
    No karteczke tworze i nie bedzie to chyba nic zaskakujacego-bo musze sie sprężyć..może przyda mi sie sowa? hi hi hi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia bajeczka jest fajna będzie znowu co oglądać i podziwiać dobrej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja karteczka już w 80% gotowa. Lidziu poproszę tylko o adresik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na super wymiankę:)
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/04/imieninowa-kartka-i-przydasie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, już nie mogę się doczekać, jaki będzie efekt końcowy, kiedy wszystkie karteczki się ukażą w jednym poście i znów będziemy się głowić, która w tym miesiącu była ta naj naj ;-)
    Ja w tamtym miesiącu przegapiłam głosowanko, ale tym razem staoję na baczność, karteczka już prawie zrobiona, trochę inna niż do tej pory, do szczęścia brakuje mi tylko adresiku :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny adresy będą. Mam od wczoraj problem z internetem, teraz zaczął działać to na ile zdążę będę rozsyłać adresy, komu nie zdążę dzisiaj to wtedy dostanie go najpóźniej w poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :) Właśnie kończę robić karteczkę :) Dziękuję za adres :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Was dużo - będzie co oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój najukochańszy przyjaciel od dziecięcych lat. Zakładeczki porobiłam, ale poza zabawą- pochwalę się nimi zaś. teraz mam kilka innych spraw, które czekają na opublikowanie ;) Pozdrawiam cieplutko i witam po długiej nieobecności :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło matko .. Chyba Kubuś Puchatek pobił wszystkie rekordy popularności !!! Ale Was dużo !!! I znowu bedzie problem z głosowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adres jest, a kartki jeszcze nie ma, trza się sprężyć:) Ostatnio chyba za dużo z osłem przebywałam, trzeba tygryska pogonić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)