poniedziałek, 11 lipca 2016

Harry Potter

Akurat w telewizji puszczają kolejne części tego filmu.
Złożyło się też tak, że akurat moi bratankowie są na etapie
czytania książek z przygodami Harrego i Jego kolegów.
Stąd też pomysł na takie właśnie dla nich kartki urodzinowe.

Na pierwszy rzut oka, niby takie same.
Jednak każda ma inny kolor kwiatka


Obrazek z Harrym Potterem można otworzyć
A tam kolejne postacie z filmu


W środku podpisane imionami moich bratanków


A tak w ogóle to kartki są sztalugowe :)



A skoro już jestem przy kartkach sztalugowych.
To jeszcze kartka z motylkiem, która poleciała
do miłośniczki motyli, czyli Gosi :)


34 komentarze:

  1. Cudne karteczki :) Nie wiem co bardziej podziwiam, ozdoby na karteczce, czy samą jej ciekawą formę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te karteczki Lidziu , maja bardzo fajne kształty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!!! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale fajne te Potterowe sztalugi świetny pomysł i jeszcze ta motylkowa ,piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu Twoje kartki są wspaniałe i totalnie mnie zaskoczyły i zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, fajniutkie i bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i jak zawsze pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ciocia mega się postarała, bratankowie na pewno zadowoleni ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te karteczki z Harrym Potterem, ale mój motylek i tak najpiękniejszy, a co!:)
    Całuski serdeczne, Liduś i dużo ciepłych myśli<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne a dla bratankow eksta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki CUDNE Lidziu, ale ta motylkowa skradła moje serducho :))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim to bardzo ciekawe kształty mają te kartki,bardzo mi się podobają,a Harrego bardzo lubię,więc kartki podobają mi się w dwójnasób,ale ta z motylem też jest śliczna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te kartki i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to chcę! Jestem wielką fanką HP i chyba nie będę mogła usnąć przez te twoje karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:))kartki sztalugowe są ekstra:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Córcia! Ale piękne karteczki zrobiłaś dla chłopców, zapewne będą zadowoleni. A ta z motylkiem dla Gosi jest cudowna. Miłego wieczoru wam życzę całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, widzę żw sztalugowe karteczki ostatnio Ci się spodobały... fajne są bo można je wyeksponować :) No i w wydaniu dla bratanków świetne :) Czy chłopcy są bliźniakami ? ślę uściski Lidziu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne Lidziu :)
    Harry Potter mnie rozwalił na łopatki ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu cudowne karteczki przygotowałaś chłopakom.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka z motylem przepiękna, a Harry Potter... No cóż... Oglądam co tydzień. Również niedzielne powtórki. Kartki na pewno spodobają się chłopakom.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i pomysłowe kartki.
    Uwielbiam książkę z Harrym Potterem.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne kartki! I bardzo, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. My też lubimy Harrego :-). Oglądamy bardzo często. Książki przeczytane.
    Karteczki mają świetny kształt, niesamowicie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostrzenica też lubi Harrego.

    Kartki zrobiłaś świetne i co zdjęcia, to mnie zaskakiwałaś :).

    Motylkowa też jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie wiedziałam ,że już jest japońska wersja Harrego :-( Piękne sztalugowce wykonałaś i ile osób uszczęśliwiłaś nimi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki. Super pomysł z tym otwieraniem w tych sztalugowych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki! Szczególnie podoba mi się ta z motylkiem, urocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)