sobota, 16 lipca 2016

Po raz kolejny

Czyli dzisiaj po raz kolejny będę się chwalić :)
A także po raz kolejny przeprowadzę losowanie.

Zacznę od chwalenia się.
Na początek kolejna karteczka od Bożenki
Dziękuję Ci kochana za nią, znów mi sprawiłaś wielką radość.


Teraz podziękowanie jakie dostałam za wysłanie różnych rzeczy,
które miały być nagrodami w loterii fantowej na festynie parafialnym.
A uzbierane z tego tytułu pieniądze, miały zostać przeznaczone
na remont kościoła w Białkowie.
Agatko Tobie bardzo dziękuję za przekazanie rzeczy w obie strony :)


I na koniec cudny prezent od Uleńki
Za udział w zabawie "Kartki przez cały rok"


Same śliczności, aż mi się oczki zaświeciły a buzia uśmiecha :)
Dziękuje Ci kochana za te wszystkie wspaniałości.

**************************************

No dobrze, koniec chwalenia się.
Teraz czas, żeby to ja mogła znowu którąś z Was obdarzyć.
Oczywiście chodzi o moje tegoroczne candy.
I tak maszyna losująca została uruchomiona i....


I już wszystko jasne. Wygrywa numer 10,
czyli Raeszka, która wybrała sobie makatkę.
Kochana gratuluję, napisz proszę jakie preferujesz kolory?
A pozostałe osoby zapraszam za miesiąc, na kolejne losowanie.

18 komentarzy:

  1. Coś ta maszyna losująca mnie chyba nie lubi :-(
    A nagrodę zgarnełaś niezłą, lubię takie właśnie scrapki. Gratuluję Lidziu wygranej
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości :)
    Gratulacje :)
    Dla Ciebie Lidziu i Raeszki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Gratuluje najpierw za piękne Podziękowanie, wspaniała pamiątka. Po drugie za nagrodę od Ulki, Przepiękna nagroda. I po trzecie pięknej Widokówki aż z Aten. No i jeszcze gratuluje Agnieszce która już po raz drugi wygrała candy. Miłego dnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty dostałaś, gratuluję Agnieszce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty dostałaś :) Gratuluję !
    A z tą maszyną losującą to chyba muszę poważnie porozmawiać - haha :) Ale wylosowanej też gratuluję :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zacznę od okrzyku radości - jupi :))))))))))))))))).
    Bardzo się cieszę, że dopisało mi szczęście w losowaniu i jeszcze dostanę makatkę :).
    Lidziu jeśli chodzi o kolory, to daję Ci całkowitą dowolność. A jeśli Ci, to pomoże, to będzie ona wisiała w oknie jako letnia ozdoba :).

    Teraz Ci gratuluję, a w sumie powinnam Twojej mamie, że wychowała córkę o wielkim i dobrym serduszku :).

    Przydasie od Uli superowe :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Lidziu tylu wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty dostałaś, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, bardzo fajne upominki! :) I gratulacje dla Raeszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Raeszki! Szkoda że kartka którą ja wysłałam z Grecji nie doszła ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, gratuluję i cieszę się, że takie piękne rzeczy dostałaś.
    A jak sobie obejrzałam tą makatkę, to padłam z zachwytu i podziwu dla Twoich zdolnych łapek.
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich cudowności nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu to my dziękujemy za Twoje dobre serducho !!!
    no a wspaniałości gratuluję i Agnieszce również składam gratki :):):) hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknych podziękować i upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne gratulacje i gorace pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)