sobota, 3 lutego 2018

Moja kartka - Luty

Witam Was w drugim miesiącu naszej kartkowej wymianki


Na początku chcę tylko oficjalnie ogłosić,
że konkurs na najładniejszą kartkę tamtego roku wygrała Agatka


Która w nagrodę otrzymała ode mnie taki mały upominek
Jeszcze raz Ci kochana bardzo gratuluję!


**************************

Teraz przejdę do karteczek, które zrobiłyście w styczniu,
a na których miały się znaleźć


I tak kto komu karteczki wysyłał:

Krysia do Ewy Gil

Ewa Gil do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Czarnej damy

Czarna dama do Agulek

Agulek do Agula aga

Agula aga do M Strach

M Strach do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Tesa57

Tesa57 do Etoile

Etoile do Misiek77

Misiek77 do Sikoreczki

Sikoreczka do Tynki

Tynka do Akrimeks

Akrimeks do Małgosi X

Małgosia X do Any

Ana do Kgosi

Kgosia do Marioli

Mariola do Annette

Annette do Bożenas

Bożenas do Mlenki

Mlenka do Pasje Magos

Pasje Magos do Świata według Basi

Świat według Basi do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Anny T

Anna T do Reni

Renia do Madzi B

Madzia B do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Krysi

Czyż nie piękne karteczki?
Ja się na nie napatrzeć nie mogę...

Mam kochane nadzieje, że wszystkie kartki są już w drodze,
bo czas wysyłki był do końca stycznia.
Jeżeli któraś z Was nie dostanie swojej kartki
to 10 lutego to wtedy proszę dajcie mi znać.

***************************

A tymczasem wszystkie chętne osoby zapraszam
na kolejny miesiąc zabawy, a co będzie na naszych kartkach?

Obrazek znaleziony w internecie

 Czyli na kartce ma się znaleźć znak zodiaku osoby,
do której kartkę będziemy wysyłać.
Regulamin znajdziecie tutaj. Zapisy trwają do 5 lutego
Od razu napiszcie w komentarzu jaki jest Wasz znak zodiaku.

Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Waga
  2. Micia Marzena Przybyła - Panna 
  3. Mafalda & Mouse - Wodnik 
  4. Ana - Lew 
  5. Ewa Gawlik - Strzelec
  6. Mariola - Wodnik
  7. Małgosia X - Wodnik
  8. Bożenas - Skorpion
  9. Etoile - Skorpion
  10. Świat według Basi - Skorpion
  11. Agula aga - Panna 
  12. Ewa Gil - Skorpion
  13. Anna T - Waga 
  14. Annette - Koziorożec
  15. Krysia - Baran 
  16. Renia - Panna
  17. Julia Gwózdź - Lew
  18. Misiek77 - Baran
  19. Sikoreczka - Panna
  20. Agnieszka - Byk 
  21. Akrimeks - Strzelec 
  22. Agulek - Byk 
  23. Agata Fleszar - Rak 
  24. Bogusława Matusiak - Koziorożec 
  25. Madzia B - Rak 
  26. Kgosia - Koziorożec 
  27. Mlenka - Skorpion 
  28. Tesa57 - Byk
  29. Sylwia Fallopia - Lew

44 komentarze:

  1. Lidziu prześliczne kartki.
    Dziewczyny są bardzo zdolne.
    Oczywiście na znaki zodiaku się piszę
    mój znak zodiaku to -panna-

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, coraz więcej kartek do oglądania. Biorę udział w kolejnym etapie. Moj znak to wodnik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej !!!
    Jakie piękności !!!
    Jest co oglądać i podziwiać :)
    Szkoda,że nie mam nic w wyobraźni co do znaków zodiaku :(
    A kiedyś sama wymiankową taką zorganizowałam zabawę :)
    Buziaczki :)****

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki wszystkie bez wyjątku śliczne. Aż mi szkoda, do karteczek to dwie lewe ręce.Dobrze,że napatrzeć się mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki :) naprawdę :)
    Jest na czym oko zawiesić...
    Dziękuję Sikoreczce za karteczkę, wczoraj dotarła...urocza jest! :)
    Ze znakami jeszcze się zastanowię :)
    Dzięki za zabawę Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doratarła i się podobała. To mój pierwszy raz tak :D
      POzdrawiam

      Usuń
  6. Kartki obłędne super ta galeria wygląda!
    Do zodiaka się zgłaszam, jeszcze ich nie wyszywałam :)
    Lipcowa lwica :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna różnorodność kartek! Oczywiście zapisuję się na kolejny miesiąc zabawy :) Mój znak zodiaku to Strzelec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sie złożyło. Wiekszość "A" i M"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. mój znak zodiaku to wodnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się bawię, Lidziu. Jestem wodnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. wchodzę w to:)))prawdziwa skorpionica z jadem czułości:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bozenas ja tez caly Skorpion☺ na wymianke sie zapisuje oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez wchodzę kolejna skorpionka

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja panna;-) tylko z zodiaku ha ha. Oczywiście i w lutym bawię się z Wami. A karteczki piękne i gratki dla Agatki;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnoscia bawie sie w lutym, scorpionica jestem haha.., ja styczniowa karteczke otrzymalam ale niewiem czy moja dotarla?, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Agatce wygranej, a dziewczynom pięknych kartek (tych które zrobiły i tych które dostały). Na kolejny miesiąc też się zapisuję, a mój znak zodiaku to waga :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak znak zodiaku, to bawię się dalej - Koziorożec :-)

    Gratulacje dla Agaty, a kartki przepiękne, zwłaszcza te haftowane, a z pozostałych najbardziej podoba mi się serowe "A" zrobione przez Małgosię X.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki stworzyłyście :-)
    Gratuluję pomysłów i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Córeńko! Na początek Gratuluję Agatce, Karteczki jak zawsze Przeurocze, Widzę że baranków niema, Więc zgłaszam się jako pierwsza :-) Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Agaty
    Bawię się nadal ba mój znak zodiaku to Panna
    pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. To teraz kolejny lew zgłasza się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie karteczki śliczne, zapisuję się na drugą część, mój znak zodiaku to baran

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki, śliczne jak zawsze
    Piszę się i ja. a co! Chyba się wkręciłam Lidziu dopisz i mnie - jam PANNA :d

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki co jedna to piękniejsza , brawa dla Was Dziewczyny i gratulacje dla Agulka! Lidziu swietne tematy wymyślasz ;) miłej zabawy w lutym zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki wszystkie śliczne. Pierwszy raz i ja zgłaszam się do zabawy, mam nadzieje że podołam. Mój znak to Byk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. znów fajny temat, więc się zapisuję :) jestem strzelec :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidko, Wasze karteczki są prześliczne. Fajny pomysł na spersonalizowanie kartki, inicjały, znaki zodiaku... ciekawa jestem, co jeszcze wymyślisz :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te kartki ;) Wszystkie ;) Aż ciężko by było wybrać faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo, bardzo dziękuję za wspaniałą nagrodę Lideczko i Wam dziewczyny za oddane głosy:)
    Piękne karteczki stworzyły dziewczyny w styczniu...
    Zapisuję się do lutowej zabawy. Mój znak zodiaku to Byk...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejciu piekne karteczki:)
    Zgłaszam się na ciąg dalszy. Jestem rakiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne karteczki!!!
    Tamten miesiąc przegapiłam, ale tym razem zapisuję się do wymianki :) Mój zna to Koziorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kartki z monogramami cudne , zwłaszcza te haftowane. Wiele technik i całe mnóstwo inspiracji . Pomysł ze znakami zodiaku super !!Życze udanej zabawy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne karteczki, a te z elementami xxx dla mnie rewelacyjne! Znaki zodiaku to ciekawy pomysł, ale ja mu nie dam rady. Wciąż oswajam technikę karteczek, jednak często mnie przerasta. Ściskam i gratuluję zaskakujących pomysłów:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne karteczki powstały �� brawa dla Agatki. Ja chętnie zapisuję a mój znak to raczek (oj widzę że ich tu malutko�� ). Pozdrawiam cieplutko��

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie kartki prześliczne:) Lidziu ogromne dziękuję za wspaniałą przesyłkę wymiankową:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście biorę udział :) Znak zodiaku - koziorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku, może jeszcze się załapię , ja jestem byk

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również nie mogę napatrzyć sie na te wszystkie piękne kartki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne kartki :)
    Szkoda, że się spóźniłam, z miłą chęcią wzięłabym udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)