czwartek, 22 marca 2018

Choinka 2018 - Marzec

Hurra nareszcie wiosna!

Co roku czekam na nią niezwykle niecierpliwe.
Bo to jest moja najukochańsza pora roku.
Jeszcze we wtorek padał u nas śnieg z deszczem, a wczoraj
kochana wiosna przywitała nas pięknym słoneczkiem :)
U mnie w domu tez już ją widać

Jak zwykle porobiłam porządki w swoich rzeczach i znów mam
ich trochę do zaoferowania Wam, może komuś się przyda?
Ale zanim te rzeczy to najpierw wrócę jeszcze na chwilę do zimy
i pokażę kolejny hafcik na zabawę u Kasi


22 komentarze:

  1. Ta seria haftów ze szklanymi kulami jest rewelacyjna, kolejny śliczny hafcik .
    Z tymi porządkami to Ci trochę zazdroszczę mobilizacji , ja sie nie mogę za nie zabrać od pół roku. Ja tez mam sporo wykrojników , których nie używam , czas sie chyba ich tez pozbyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie jestem na etapie zbierania wykrojników :))) Rezerwuję te świąteczne domki i choineczki :) Pozdrawiam ciepluteńko Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik jest świetny, a ten misio przeuroczy! Gdybym miała maszynkę, to pewnie bym się skusiła na jakieś wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaczek z tego miśka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że ja nie maszynkowa bo parę wykrojników wpadło mi w oko:-) Śliczny hafcik, misio słodziak. Pozdrawiam:-)
    ps u mnie również wiosna, słonko świeci a hiacynty dopiero może na święta zakwitną:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja maszynki nie posiadam wiec takich zakupów nie poczynię...hafcik sliczny Lidziu :) porządków tez Ci zazdroszcze:) ale moze skuszę sie i kupie na loterie te podkładki Lidziu i koszyki, wszystkie trzy :) dzieki zatem i prosze napisz mi na e-mail ile i gdzie zapłacić :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Lidziu :)
    Hafcik z misiaczkiem jest przeuroczy,taki słodki :)
    Kochana jeśli można to bardzo bym chciała zarezerwować u Ciebie cztery wykrojniki :
    1) Święta napis
    2) Święta iglak
    3) Komplet roślinny - nad nim jeszcze się zastanowię
    4) Komplet morski biorę na stówę :)
    Jeśli oczywiście to nie problem ...
    Będę z Tobą w kontakcie mailowym :)
    Buziaczki wiosenne :)***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, to może ta wiosna dotrze też i do mnie.
    Lidziu, haftowany misiaczek jest prześliczny, ale w Misiowym Zakątku nie może być inny.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczek jest przesłodki, Lidziu!
    A porządki iście wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak...też już czekam na tą wiosnę z utęsknieniem!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Córeńko! Misiaczek jest Przeuroczy, Udanej sprzedaży - Miłego Wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiosna u Ciebie Lidziu! Haftowany miś jest przesłodki, bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik z misiem piękny. Zainteresowana jestem wykrojnikiem listki 03 i bobinkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. hafciki z misiem słodkie:)))ależ nazbierałaś tych różnych przydasi:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ten misio jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy misiaczek. Z wiosny też się cieszę, bo mimo że lubię zimę, ale ileż można!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny śliczny haft :-)

    Dziurkacze 02 wyglądają mi na dziurkacze brzegowe i takimi byłabym zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny misio.
    Też podobają mi się dziurkacze brzegowe 02.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten misiak, to sama słodycz. Już go widzę na karteczce dla dzieci.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy wykrojniki świeta mieszane jeszcze aktualne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)