sobota, 3 marca 2018

Moja kartka - Marzec

Dziewczyny, powiem Wam szczerze, że jestem z Was dumna!
 Poprzednim tematem naszych kartek był


Temat wcale nie taki łatwy jakby się wydawało.
A mimo to każda z Was stanęła na wysokości zadania.
Zrobiłyście na prawdę fantastyczne kartki, same zobaczcie:

Czarna dama do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Etoile

Etoile do Renii

Renia do Agulek

Agulek do Bożenas

Bożenas do Julii G

Julia G do Anny T

Anna T do Marioli

Mariola do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Małgosi X

Małgosia X do Sikoreczki

Sikoreczka do Any

Ana do Akrimeks

Akrimeks do Ewy Gil

Ewa Gil do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Annette

Annette do Kgosi

Kgosia do Mlenki

Mlenka do Misiek77
BRAK ZDJĘCIA  

 Misiek77 do Agula aga

Agula aga do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Świat według Basi

Świat według Basi do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Krysi

Krysia do Sylwii Fallopia

Sylwia Fallopia do Tesy57

Tesa57 do Agnieszki
 
Agnieszka do Madzi B

Madzia B do Czarnej damy


Ja wciąż nie mogę wyjść z zachwytu.
I bardzo Wam kochane dziękuję za tak ogromną ilość uczestniczek,
nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość, choć mam  pełną
świadomość tego, że przy końcu roku zostanie nas już tylko garstka.
Kochane, na swoje kartki zawsze czekajcie do 10 następnego miesiąca.
Ale jeżeli do tego czasu kartka nie dojdzie, to dajcie mi proszę znać. 
Madziu i Basiu, kartki do Was są już w drodze, mam nadzieję
że tym razem dotrą. Poinformujcie mnie o tym dobrze? :)

I kolejny raz proszę:
DAJCIE ZNAĆ OSOBIE, KTÓRA WYSYŁA DO WAS KARTKĘ,
ŻE ONA DOSZŁA, CZY TO NA MAILA CZY W KOMENTARZU
NA BLOGU TEJ OSOBY, ŻEBY NIKT SIĘ NIE MARTWIŁ!

*******************************

A teraz zapraszam Was na kolejny miesiąc zabawy.
Poprzednie dwa tematy były moim wymysłem, dziś będzie
to jeden z tematów zgłoszony przez Was w tym poście.
A na kartce ma się znaleźć...


Czyli będę to Wasze ulubione stworzenia latające,
na przykład ptaszki, motyle, ważki, biedronki, pszczoły itd...
Wszystko co ma skrzydełka i fruwa po niebie :)
Tak więc zapisując się na wymiankę, proszę abyście od razu
wpisały swoje takie jedno ulubione stworzonko.

Przy czym jeżeli chodzi o ptaszki, to umówmy się tak,
że możecie podać jakiegoś konkretnego ptaszka.
Ale osoba która będzie robić dla Was kartkę, jeżeli miałaby z nim
jakiekolwiek kłopot, to może zrobić wtedy z obojętnie jakim ptaszkiem.

Temat wybrany przez Was, więc mam nadzieję  ze się podoba?
Zapraszam więc wszystkich chętnych do zabawy.
Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5 marca.

Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Ptaszki (sikorki lub wróbelki)
  2. Kgosia - Motyle
  3. Tesa57 - Ptaszki (wszelakie)
  4. Agnieszka - Motyle
  5. Bożenas - Motyle (niebieskie)
  6. Świat według Basi - Motyle
  7. Ewa Gawlik - Ważki
  8. Etoile - Motyle (kolorowe)
  9. Annette - Ważki
  10. Małgosia X - Motyle
  11. Anna T - Biedronki
  12. Julia Gwózdź - Ptaki (kolibry)
  13. Micia Marzena Przybyła - Ptaki (gołębie lub wróble)
  14. Mariola - Ptaki (wszelakie)
  15. Akrimeks - Ptaki (gil lub sikorka)
  16. Mafalda & Mouse -Nietoperze
  17. Ewa Gil - Pszczółki
  18. Bogusława Matusiak -Motyle
  19. Krysia - Ptaki (łabędzie lub gołębie)
  20. Madzia B - Ptaki (pawie)
  21. Sikoreczka - Ptaki (sikorki) 
  22. Sylwia Fallopia - Ptaki (pawie) 
  23. Agula aga -Motyle
  24. Brzydula13 - Trzmiele lub Pszczoły
  25. Pasje Magos - Pawie 
  26. Misiek77 - Biedronki
  27. Lucyna - Ważki
  28. Renia - Ptaki (wszelakie)

42 komentarze:

  1. Jakie piękne i różnorodne karteczki! Wspaniale się dziewczyny wywiązały z zadania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:)))to i ja staję:)))dla mnie niebieski motyl:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki powstały u mnie mogą być motylki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczne kartki zrobiłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki są śliczne i niepowtarzalne! Bardzo lubię oglądać takie galerie prac :) Oczywiście zapisuję się na marzec, dla mnie z ważką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kolorowy motyl p. S. Kartki ze znakiem zodiaku nie dostalam.

      Usuń
  7. Pięknymi kartkami wymieniłyśmy się :-) W marcu chciałabym dostać kartkę z ważką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne kartki zrobiłyśmy:) Bawię się dalej i oczywiście dla mnie motylek:)
    Buziaczki posyłam, Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne interpretacje zodiaku. Karteczki fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki nam wyszły :) Zapisuję się oczywiście na dalszą zabawę :) Ciężko wybrać jednego ulubieńca, ale karteczkę chciałabym dostać z biedronką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki, a mi marzy się koliberek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kartki Dziewczyny poszalały i stworzyły wyjątkowe kartki.
    Oczywiście zapisuję się na kolejny miesiąc.
    Musiałam się trochę zastanowić co latającego lubię i są to ptaki szczególnie gołębie , ale szary wróbelek też jest uroczy .
    Więc jak będzie kłopot z tymi ptaszkami to obojętnie jaki z polskich ptaków .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki
    W tym miesiącu się także bawię. Dla mnie ptaszek

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również się zapisuję- dla mnie ptaki - najlepiej gil lub sikorka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powstało tyle pieknych i niepowtarzalnych kartek, gratuluję twórcom pomysłów. Zapisuje się na kolejny etap, ucieszy mnie wszystko. Nie mam jednego ulubionego motywu

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała inicjatywa dziewczyny. Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki dziewczyny zrobiły :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnostwo wspanialych karteczek , oczywiscie pisze sie na nastepny etap, bardzo lubie pszczolki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ta kartkowe znaki zodiaku! :) Oczywiście zapisuję się do następnego etapu - lubię wszelakie latające :)
    Lidziu, wiem, że zrobiłaś jak na razie rekordową liczbę ATC, ale staram się by było jedno zdjątko a resztę można obejrzeć już u Was na blogach, chyba, że zmieścisz te 10 sztuk na jednym :))) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Córcia! Piękna kolekcja znaków zodiaku, Zapisuje się na Marzec, Jeżeli łabędzie to ptaki , to proszę o łabędzia , A jeżeli nie to gołąbek - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne karteczki powstały �� ja bym chciała pawia o ile to nie będzie problem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu zapisuję się. A co mi tam :) Jeśli o mnie chodzi to jak na Sikoreczkę przystało: sikorki :p i bardzo lubię motylki - są takie piekne kolorowe. Jeśli jednak ktoś miałby problem z sikoreczkami lub motylkami - jest mi obojętne co wymyśli, bo prace i tak są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne karki powstały :)
    Zapisuję się na kolejny miesiąc :) Mój ptak to paw (choć nie wiem czy do ptaków się zaczlicza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć to raczej nie lot, więc i motyl też może być :)

      Usuń
  24. Ale ciężki temat haha tyle mogłabym wybrać swoich ulubieńców. Uwielbiam motyle bo są takie zwiewne, lekkie i kolorowe choć coraz ich mniej niestety. Sikorki, łabędzie, gile oj mogłabym jeszcze kilka wymienić.
    Bawię się oczywiście dalej choć moja lutowa kartka gdzieś w mrozach utknęła to mam nadzieję że do Ewci dojdzie jednak:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze były motyle więc będzie motylkowo:-)

      Usuń
  25. Bardzo chętnie zrobię dla kogoś kartkę z motywem latającego stworzenia. A sama chciałabym dostać trzmiela, lub, jeśli będzie z nim problem, pszczołę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu, dostałam karteczkę styczniową, nareszcie :) Moja dla Basi też już w drodze, mam nadzieję, że tym razem szczęśliwie trafi pod właściwy adres :)
    Ja też chętnie wykonam dla kogoś kartkę, sama chciałabym otrzymać kartkę z pięknym pawiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no to ja też się zapisuję i proszę o biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się :)
    dla mnie ważka lub koliber :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się dla mnie ptaki wszelkie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prace!!!!! Ależ dziewczyny mają wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również jestem pełna podziwu jakie piękne prace powstały. Jak się bardziej podszkole, to również kiedyś się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudowna galeria wyszła, trochę mi żal, że musiałam odpuścić marzec pewnie zażyczyła bym sobie smoka, a co! stworzenie latające :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)