wtorek, 6 marca 2018

Szydełko tunezyjskie lekcja 9


Tematem tej lekcji były dwa kolory, ale przerabiane naprzemiennie.
Przykładowych wzorów było kilka ja wybrałam dwa.


Zrobiłam z nich małe kwadraciki, a do tego jeszcze dwa dodatkowe
zwykłym splotem tunezyjskim i zrobiłam z nich podkładki.
Żeby były sztywniejsze w środek włożyłam korek.

I ostatecznie tak wyglądają z tyłu

A tak z przodu

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za te dotychczasowe lekcje.
Fajnie było poznać nową technikę i popróbować tych splotów.
Jednak ta lekcja na chwilę obecną jest ostatnią jakiej się podjęłam.
Ale oczywiście będę podglądać prace pozostałych uczestniczek.

25 komentarzy:

  1. Córeńko! Ale Śliczne podkładki i kolory jakie ładnie dobrane - Spokojnej nocy Buziaczki i do łóżeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ten splot tunezyjski się prezentuje, fajne podkładki wyszły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Ciekawe sploty i extra podkładki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu fajnie Ci to wyszło , podoba mi się ten drugi wzorek . Podkładki świetne i fajny pomysł z korkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to czarna magia ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełko, a szydełko tunezyjskie to już w ogóle dla mnie czarna magia. Świetne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają te wzorki w petitkę. Świetnie odrobiona lecja i wspaniały efekt - podkładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te podkładki. Fajny patent z usztywnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj lidziu świetne te podkładeczki. Znakomicie sobie poradziłąś z tym szydełkiem. Dla mnie to wciąż niedościgniona tajemnica. Tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysł Lidziu z tymi podkładkami :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, prześliczne te podkładki, kochana.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne wzorki i podkładki,ale ja podziwiam przede wszystkim precyzję wykonania,takie to wszystko równiótkie,dokładne,pięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne podkładki wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zagospodarowałaś te kwadraciki, Lidziu - powstały piękne podkładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne podkładki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dobrane kolorki i wyszły ładne podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i fajne podkładki :DDD. Muszę też kiedyś spróbować tej techniki szydełkowania :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale sobie poradziłaś! Podkładki prześliczne!
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoją naukę nowej techniki i efekty jakie przedstawiasz Lidziu. Ja szydełko tunezyjskie jakoś omijam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że więcej nie spróbujesz, bo wyszły cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam się na tym kompletnie :(
    Zatem nie mnie oceniać,ale podobają mi się bardzo te podkładeczki :)
    Lidziu,jesteś bogatsza o nową technikę :) Gratuluję :)
    Buźki :)****

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zakończenie udziału w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)