niedziela, 27 września 2020

Doczekałam się jesieni :)

 UWIELBIAM JESIEŃ!

Dlatego zawsze latem czekam na nią z niecierpliwością i się doczekałam :)

Jak cudownie jest podziwiać te wspaniałe kolory liści


I czuć ich szelest pod stopami (czy łapkami) :)

 

Móc znów zbierać kasztany

 

Co uwielbiamy i ja i mój piesek, a potrafi je świetne wyszukiwać,

a potem albo nosi je w pyszczku, albo się nimi bawi na trawie

 
Udało nam się nawet znaleźć całkiem białego kasztana,
który po kilku dniach całkowicie zmienił swój kolor :) 

No i jak jesień, to nie może też zabraknąć jarzębiny.
A jest ona właśnie tematem wyzwania na blogu Diy
 
Moja jarzębinka jest haftowana

A żeby nie była taka samotna, to stoi przy niej lisek


Jakiś czas temu Kwiatkosia, pokazała jak zrobić Album w segregatorze.
A ponieważ u mnie taki segregator się "walał", to postanowiłam go wykorzystać.

Zgodnie z instrukcją okleiłam go pianką, a na nią nakleiłam haft


Potem już tylko doklejenie materiału na tył i całej reszty

I w efekcie końcowym mam taki oto jesienny segregator:

W środku kolorowo, ale na chwilę obecną miałam tylko taki wzór papieru,

który starczył mi na oklejenie całego środka :)


 A jako, że mój segregator jest jesienny, to zgłaszam go również

na wyzwanie u Uli K - Kolorowa jesień


Nagrodą w tym wyzwaniu będzie bon o wartości 50 zł do wybranego sklepu.  

Do wyboru Needle&Art lub Pasmanteria Haftix lub Igiełka MB.

39 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł ten haftowany lisek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu uwielbiam taką kolorową jesień. Piękny hafcik, lisek uroczy:-) Super oprawiony i zagospodarowany. U Ciebie to zawsze wszystko idealnie wkomponowane. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O i ja kocham jesień, chociaż dzisiaj jest wyjątkowo deszczowa. Nałogowo zbieram żołędzie, i nie wiem czemu, ale kasztany szybko mi pleśnieją w domu :((. Lidziu masz piękny jesienny segregator! Śliczny haft!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i haft i segregator nim oklejony. A środek wyszedł dzięki tym papierom bardzo wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jesienny hafcik :-) Segregator wygląda obłędnie po metamorfozie, którą mu zafundowałaś :-)
    Lidziu, też lubię jesień... tylko ciepłą! Po kasztany też się schylam i zawsze jakiś jeden plącze mi się po kieszeni kurtki :-)
    Powodzenia w wyzwaniu :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest jesień, byle bez wiatrów. Prace jak zwykle perfekcyjne a piesio kochany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu Ty to masz jednak niesamowite pomysły. Twój blog to jedna wielka inspiracja. Brawo. Świetny jest ten hafcik i świetnie go wykorzystałaś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sposób na wykorzystanie haftu :) u mnie kasztany wyzbierany, chyba dzieciaki do szkoły pozabierały ;) Lubię taką polską, złotą jesień z porannymi mgłami i słoneczkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jesiennie zmieniłaś oblicze segregatora i jak widać, wcale nie musi byc ona brzydla, ale kolorowa ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny haft i tak pomysłowo go wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pomysłowo:) Jesienny segregator z haftem wygląda prześlicznie. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Segregator jest śliczny bo śliczny jest Twój hafcik. Do takiego segregatora z przyjemnością się zagląda. Jeszcze środek taki kolorowy... ciekawe jakie skarby będziesz w nim trzymała:)
    Buziaki Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lisek cudowny. Widać w nim ten jego spryt i dumę. Też lubię Jesień i jej wszystkie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNY!!! Hafcik zachwycający i super albumik:) Liskowe klimaty lubię tak jak i zbierać kasztany lubię:) Jesień bez kasztanów dla mnie nie istnieje!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam jesień, a w Twoim wydaniu jeszcze bardziej! Kasztany już zbierałam z wnusiem jak pod kilkoma drzewami leżało tylko parę sztuk, ale nie mogłam się doczekać, by pokazać mu co można zrobić fajnego;) Wspaniały haft i świetny segregator!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu jestem pod wrażeniem Twojego segregatora- wspaniały kawał dobrej roboty :) cudownie kolorowa jest Twoja jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lisek jest uroczy! Fajny hafcik. Świetnie wygląda ten segregator. Zbieranie kasztanów też już mamy zaliczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hihi, uroczy hafcik Lidziu a segregator to swietne dzieło!!! Brawo :):):) usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosna jesień u Ciebie Lidziu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisek jest genialny! I segregator wyszedł niesamowity :) Jesteś Lidziu pomysłowa jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pełna podziwu,segregator bardzo mi sie podoba,pewnie odgapie

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię jesień ale taką złotą ,słoneczną:)))a u nas pada i zrobiło się zimno:)))bardzo fajny segregator sobie zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft i ozdobienie segregatora pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny ten segregator Lidziu. Lubię liski rudaski :)
    Ja lubię jesień, ale tylko tą ciepła i słoneczną. Niestety coraz częściej jest zimna i deszczowa, a ja nie lubię moknąć i marznąć. Uwielbiam za to kasztany i nigdy nie mogę się im oprzeć. Słyszałam że pająki ich nie lubią więc walają się u mnie na każdym parapecie :))). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu, zawsze podziwiam Twoje hafty! Wzory, które wyszywasz są dla mnie tak oryginalne, że pękam z zachwytu! Ja też lubię jesień, tę kolorową, pachnącą wrzosem i owocami.
    Serdeczności zostawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki fajny pomysł na ozdobienie segragatora! A hafcik świetny, powodzenia w zabawach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory jesień ma piękne, to fakt, ale i tak wolę letnie upały. Segregator ślicznie ozdobiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też kocham jesień za kolory :), Twój segregator dostał ,,nowe życie,, i do tego jakie bajecznie kolorowe, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lideczko to bardzo piękny hafcik i jak to u Ciebie genialnie wykorzystany:-)
    I tak sobie myślę, że mam takie segregatory do wzorów szydełkowych, więc jak mnie natchnie to odgapię pomysł;-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny hafcik i rewelacyjnie go zagospodarowałaś :) A co do jesieni, to uwielbiam jej kolory, tylko deszczu (szczególnie w nadmiarze) nie lubię :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł, piękny delikatny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu, jaki fajny ten lisek. Super jest taki segregator, można zapełnić go wspaniałymi jesiennymi wspomnieniami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy obrazek haftowy 😍😍😍
    Gdyby nie było tak zimno i mokro w jesieni też bym ją uwielbiała 😂
    Fakt w słoneczne dni jest pięknie, kolorowo...😍😍😍 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też uwielbiam jesień. A segregator i hafty są rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesień to dla mnie najbardziej inspirująca pora roku. A jarzębinka z liskiem bardzo ładna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, prześlicznie to zrobiłaś. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały haft i świetnie g wykorzystałaś :) Bardzo się cieszę, że przydał Ci się mój pomysł na segregator! Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie ozdobiony segregator Lidziu. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny lisek Lidziu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)