środa, 30 września 2020

Jarzębina

Udało się! Zdążyłam zrobić moją kolejną pracę z jarzębiną.

Do ostatniej chwili nie wiedziałam czy dam radę, czy wyrobię się w czasie.

Ale się zawzięłam się, przysiadłam na swojej "paniusi" i mam :)


Haft wyszedł dosyć spory, więc wzięłam zeszyt A4


I zrobiłam z niego Notes


Z tą uroczą panienką :)


Oczywiście jak to u mnie nie mogło zabraknąć kwiatków i perełek


A nawet pobawiłam się w kolorowanie, choć do końca nie wiedziałam

co z tego wyjdzie, bo okładka śliska i się trochę rozmazywało


Ale w ostateczności wyszło fajnie i jak zawsze

w rzeczywistości to wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach

 
Notes ten zgłaszam na wyzwanie na blogu Diy 

*****
 

*****


Nagrodą w tym wyzwaniu będzie bon o wartości 50 zł do wybranego sklepu.  

Do wyboru Needle&Art lub Pasmanteria Haftix lub Igiełka MB.

 


A ja zmykam do pracy życząc Wam wszystkim dużo zdrowia

i pięknej słonecznej, kolorowej i radosnej jesieni :)

33 komentarze:

  1. Ten hafcik jest przeuroczy, bardzo mi się podoba, znając swoje możliwości zeszło by mi z nim z pół roku :), Twój notes nabrał teraz szczególnej wartości, jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały hafcik:) Dawno mnie nie było i fajnie jest tak pocieszyć oko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś super notes, a haft jest boski. Bardzo lubię Twoje prace, Twoje pomysły, bo masz ich ogrom i są po prostu ciekawe i piękne. Kocham jesień, idealnie notes oddaje piękno tej pory roku. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna panieneczka...:) Super notes Lidziu.:) Pozdrawiam i życzę dobrych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta panienka i notes zyskał na takiej ozdobie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jarzębinowa panienka:))i fajny pomysł na jej zagospodarowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka panienka śliczna ,bardzo ładny hafcik i fajne miejsce dla niego znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, urocza Jarzębinka! Notesy (i pudełka) to już Twój znak rozpoznawczy;)
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu jak zawsze jesteś bardzo kreatywna :).

    Haft jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, jesienny notes. Haft jest świetny, bardzo energetyczny i barwny.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna jarzębinowa panienka przyozdobiła piękny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panienka jest urocza , notes super wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jarzebinowa pani jesień :):):) i brawo za kolejny swietny notes !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu Ty jak zawsze coś fajnego wymyślisz. Choć tak właściwie to za ten haft medal Ci się należy. Nie dość że fajny to jeszcze ogromny. Kiedy Ty czas znalazłaś żeby go wyszyć ? Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna idzie Pani Jesień. Aż nie wypadałoby narzekać, że chłodno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny hafcik. Po prostu nie można oderwać od niego oczu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, powodzenia!
    Jarzębinowa panienka jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu patrząc na Twoją Panią Jarzębinkę jak tu nie kochać pięknej złotej jesieni 😊😊😊
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny notes z cudną jarzębinową panienką!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu przepiękny haft! Jak zawsze śliczny wzór wybrałaś. Ta jesienna dziewczynka na jarzębinie jest urocza! Wspaniały notes powstał :). Buziaki kochana i powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O raju, jaka cudna jarzebinowa panienka :) jak dla mnie wygrałas zabawę :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny haft! Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta jarzębinowa panienka i notes też pięknie wygląda :DDD Powodzenia :DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, jarzębinowa panienka jest cudna. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka urocza jarzębinowa panienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka śliczna jarzębinowa Panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny haft. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale słodka dziewusia. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  29. .Świetna jesienna Paniusia. Lubie takie zestawienia kolorystyczne. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna Jarzembinowa panienka . Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny notes :) w większości przypadków w rzeczywostosci coś lepiej wygląda niż na zdjęciach... dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)