wtorek, 8 września 2020

Roczny kocyk pogodowy - Wrzesień

Czas leci nieubłaganie, mi ostatnio jeszcze szybciej niż zazwyczaj.
Nic na to nie poradzę, postaram się go wykorzystać najlepiej jak mogę.
A tymczasem pora na kolejną odsłonę Rocznego Kocyka Pogodowego

Jakaś taka u nas pogoda (przynajmniej w południe, kiedy ją sprawdzam),
że znalazł się tylko jeden, jedyny "najcieplejszy" kwadracik. I więcej już
ich raczej nie będzie, bo nie sądzę, żeby aż tak temperatura wzrosła.

I tak sobie pomału przybywa zarówno kocyka, jak i okładki

**************

U nas dziś szaro i mocno wieje, taka typowo jesienna pogoda.
Ale ja nie narzekam, bo mi to odpowiada. uwielbiam jesień
i czekałam na nią z utęsknieniem :) Ale póki co to jeszcze takie
wiosenne, albo i letnie kwiatki jakie kiedyś tam zrobiłam :)







Miłego dnia Wam życzę!

21 komentarzy:

  1. Prześliczne prace, ciekawy ten kocyk pogodowy. :) Zazdroszczę typowo jesiennej pogody, uwielbiam taką. ;) No, ale mogę sobie wyobrazić, to zawsze coś. hehe Pozdrawiam, życzę Ci mega udanego dnia. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie mimo wiatru, jest słońce. Dzięki temu jakoś trochę więcej mam dzisiaj energii.
    Piękne prace, jak zwykle :) Te różyczki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroiki. Naprawdę, bardzo mi się on podoba.
    Jestem bardzo ciekawe efektu końcowego kocyka pogodowego, jak on będzie się prezentował na koniec roku. Mam nadzieję, że nam pokarzesz całość.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszki urocze, Lidziu. U mnie dziś nawet ciepło, ale wczorajszy dzień wolę wymazać z pamięci:)
    Buziaczki i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny będzie ten kocyk. Ja od kąd mam bloga też lubię deszczową pogodę. Nie mam wtedy wyrzutów, że nie ogarniam ogrodu. Mogę sobie tworzyć wtedy spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bukieciki Lidziu :) od razu weselej :) Twój kocyk rośnie w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak było w sierpniu upalnie1 Myślałam, że więcej "gorących" kwadracików będzie :-) Kwiatuszki słodkie :-)
    pozdrawiam Lidziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu gratuluję postępów w kocyku i okładce. Jesteś bardzo konsekwentna i systematyczna. Będę świetne prace/ A kwiatuszki świetne , chyba masz zdecydowanie zespół niespokojnych rąk ale to chyba przypadłość wszystkich rękodzielniczek.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te kwiatowe stroiki:) Kocyk wygląda ciekawie, taka pogodowa mozaika.
    Uściski Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomite prace Lidziu, ale moje serce skradła kula z różyczek. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu bardzo fajnie wychodzi kocyk. Super to wygląda jak te kolory tak różnie układają się. U nas cieplutko, jak latem. Śliczne kwiatuszki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, te kwiatuszki są świetne, bardzo mi się one podobają.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu swietny kocyk ! Zazdroszcze ze nie miałam jak przyłączyć sie do projektu bo odkąd sie dowiedziałam o takim temperaturowym kocyku chciałam taki zrobic.... moze kiedys ....:) kibicuje Tobie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocyk i okładka pięknie "rosną", szkoda, że temperatura nie jest bardziej różnorodna :)
    Kwiatki zrobiłaś piękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace. Kocyk super, idealny na jesień

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam takie drzewko kwiatowe, straszne mi się one podobają. Kocyki super, czekamy efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiety piękne, zwłaszcza ten konwaliowy, a kocyka i okładki pięknie przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocyk rośnie w siłę:))piękny bukiet zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne. ciekawe i różnorodne prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu brawo za wytrwałość w dzierganiu kocyka i haftowaniu zakładki. Kwiatuszki są powalające, szczególnie konwalie mnie urzekły. Pozdrawiam cieplutko. Bogumiła DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)