środa, 30 grudnia 2020

Sal z Marią Bravko - listopad/ grudzień

 Pora na zakończenie kolejnej całorocznej zabawy.

Tym razem będzie to sal na blogu Świry Rękodzieła.

A na ostatni ogień poszły te urocze lody na patyku :)

 

Wyhaftowałam je na kanwie plastikowej i zrobiłam z nich magnesy.

 

Ale, ale... ten kto obserwował od początku wie, że co miesiąc robiłam pudełka i obiecałam,

że na sam koniec również ono będzie. I nic się nie zmieniło. Jest i pudełeczko.


A teraz haftowane lody siup do góry i ta dam! :)

 

I tym to wesołym akcentem kończę całoroczny sal z Marią Bravko.

Bardzo dziękuję całej ekipie Świrów Rękodzieła że mogłam brać w nim udział.

A na koniec wszystkie moje prace jakie powstały w ramach tej zabawy.

 

Czyli 6 pudełek


I 4 pozostałe rzeczy

Pudełko to jest też ostatnią świąteczną rzeczą jaką zgłaszam na zabawę u Kasi.

27 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są świetne, ale te lodowe magnesy są poprostu fantastyczne i bardziej mi się podobają niż jako sam obrazek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pracę Lidziu jak zwykle u Ciebie:) pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody apetyczne, piękna kolekcja haftow i piękne wykorzystanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo wykorzystane hafty, ja wczoraj też przytargalam pudełko i bede je kiedyś zdobić. Masz już cała kolekcję magnezowe i pięknych pudeleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody i pudełko super! Zresztą cała galeria świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszniutkie magnesy !Przepiękne prace zrobiłaś z haftami, pozdrawiam Lideczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, magnesiki cudne i bajecznie kolorowe. Pudełko - rewelacyjne. Fajne masz pomysły.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, jako wielki lodożerca jestem zachwycona tymi lodzikami:) A pomysł na magnetyczne pudełko jest po prostu rewelacyjny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie podobają mi się te lody, wzór jest świetny. Ale pomysł z magnesami jeszcze lepszy! Bardzo dziękujemy za aktywny udział w salu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne hafciki i jak pomysłowo wszystkie wykorzystane :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu bardzo fajne magnesy wyszły i super to pudełko. Zresztą wszystkie pudełka jak i inne prace są śliczne :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludziu chylę czola! Rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały finał zabawy, pudełeczko z lodami to zabawny pomysł - jest śliczne.
    Szczęśliwego Nowego Roku Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu u Ciebie jak zawsze bardzo pomysłowo Hafciki wyszły urocza a ich zagospodarowanie również . W sumie maja dwa zastosowania. Bardzo fajne prace powstały . A ten pomysł z pudełkami bardzo mi się podoba, chyba Ci ukradnę bo i u mnie ich kilka jest . A ja tak lubię wszystko pakować w pudełeczka :-)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lody na magnesikach sa bajeczne :) Brawo za pomysł i wykonanie :) Lidziu wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu! Cudowne te lody i reszta hafcików!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!PS Dziękuję za karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne hafty przygotowałaś i pudełka z nimi!!! Widzę, że twórczość w rozkwicie i wena Cię nie opuszcza! I tak Lideczko niech zostanie na cały 2021 rok!!!
    Uściski zostawiam i serdecznie dziękuję za życzenia i e-karteczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te Twoje pomysły :) i magnesy i pudełko wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezła kolekcja pudełek. Wszystkie urocze i zapewne znajda zastosowanie. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle - estetycznie i pomysłowo!
    Wiele szczęścia w 2021 roku Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful collection of embroider. Happy New Year.
    Clipping Path Service

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rozwiązanie z tymi lodami :) A ogrom wykonanych prac jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantatyczne podsumowanie! Ogrom pracy Lidziu :) dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)