środa, 5 maja 2021

Gąsienica

 Przyszła wiosna, kwiaty rosną, drzewa kwitną, a robaczki wychodzą spod ziemi :)

U mnie też jeden taki postanowił wyjść na światło dzienne.

Zrobiony został z różnych wielkości kul styropianowych


Jak widzicie ścięłam im trochę "czubki" i połączyłam wykałaczkami w całość


Z pomponów umieszczonych na wykałaczkach zrobiłam mu czułki


No i w ruch znów poszło szydełko i fajna gruba włóczka

(Marzenuś jeszcze raz wielkie dzięki za tą super włóczkę) :)


A potem już tylko zabawa w oklejanie

Jeszcze tylko oczki, buzia, a jak wiosna to i kwiatek musi być :)


Nawet nie wiem kiedy ten mały stworek ulotnił mi się z domu.

Ja tu sobie wychodzę na romantyczny, wiosenny spacer i kogo spotykam?

Gąsienicę tą zgłaszam na wyzwanie na blogu Szuflada

23 komentarze:

  1. Ty to mas Lidziu pomysły. U mnie całe mnóstwo różnego autoramentu kul styropianowych. Świetna jest ta dżdżownica. Jak dla mnie bomba. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką dżdżownicę to można nawet polubić :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dżowince to sama radość.Fantastczny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżowniczka superancka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała dżdżownica :) uśmiechnięta od ucha do ucha :D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Superasna Panna i ten uśmiech taki zabawiacki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu fantyczna dżowniczka.
    Niesamowity pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam ciepło Lidziu 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, ale sympatyczna ta dżdżownica. I widać, że lubi wiosnę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawna i bardzo pomysłowa. Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaaa... Fantastyczna😁
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach Lidziu, te Twoje pomysły nie przestaną mnie zadziwiać. Przepiękna dżdżownica. Taką to nawet do domu można zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym powiedziała ze to gąsienica Lidziu, a jakby jej nie nazwać jest urocza :) Lepsza niż na prawdziwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Agatko, że masz rację? Już zmieniam :)

      Usuń
  13. Lidziu, super ta gąsienica, bardzo sympatyczna, taką to nawet można polubić :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna i zdecydowanie wolę taka, niż w realu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesoła gąsieniczka:) Sama radość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czaderska dżdżownica :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, this is cutest caterpillar i've seen. fantastic
    cheap lace front wigs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)