sobota, 29 maja 2021

Dziś tylko kilka karteczek

 Ostatnio zajęłam się balkonem. Po zimie na nowo się odrodził

i wygląda już pięknie w całej swojej okazałości. Winorośle puściły już liście,

kwiaty posadzone i warzywniak również obsadzony. Będzie szczypiorek, koperek,

pietruszka i pomidorki. Zasadziłam sobie również maciejkę, żeby mi ładnie pachniała :)


W międzyczasie jakieś tam różne rzeczy sobie powstają.

na Wielkanoc zrobiłam jeszcze taką karteczkę


Oraz zawieszki do prezentów dla koleżanek z pracy

 Ta największa dla szefowej :) 


A ostatnio powstała jeszcze taka szybka kartka na Dzień Matki,

dla Mamy mojego Męża, czyli mojej kochanej Teściowej :)

Miłego weekendu Wam życzę i dużo słoneczka :)

28 komentarzy:

  1. Piękne karteczki szczególnie ta dla teściowej! A tagi skradły moje serce!!!
    Ps. Na takim balkonie to z przyjemnością można odpoczywać:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki a balkon jeszcze piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Liduś, wiesz, że tego balkonu pozytywnie Ci zazdroszczę. Taki mały raj na ziemi. A karteczki zrobiłaś prześliczne.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, Twój balkon i moje oko raduje:))) Jest śliczny i taki przytulny. Karteczki i zawieszki cudne.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dbasz o swój balkon Lidziu, stworzyłaś fantastyczne miejsce - taka namiastka ogródka. Karteczki śliczne i pełne uroku. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balkon masz przepięknie zagospodarowany, mój jest mniejszy.Karteczki i zawieszki perfekcyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój balkon to wspaniała oaza zieleni. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, karteczki super, ale balkonem jestem zauroczona! jak tam cudnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miejsce stworzyłaś, w sam raz żeby posiedzieć z herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zazieleniło si9ę na Twoim balkonie! Zawieszki zającowe fajnie wyglądają w tych kolorkach, a fioletowa karteczka ma śliczny stempelek/grafikę, Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Balkon to taki mini ogród , piekny :) Pozdrawiam serdecznie😊🦋

    OdpowiedzUsuń
  12. Balkon wspaniale przygotowany na ciepłe dni gdy będzie można na nim posiedzieć. Wielkanocne zawieszki bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Z daleka te grafiki wyglądają jakby były wyszyte malutkimi krzyżykami. Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu trzymam kciuki żeby Ci tam wszystko pieknie rosło :) Piękne prace kartkowe i tagowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój balkon prezentuje się pięknie na zdjęciach. Super zawieszki i urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały masz balkon!
    Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace z papieru sliczne ale balkon Lidziu to mistrzostwo!!! Swietnie sie prezentuje :) na pewno sympatycznie na nim posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny masz balkon, a zawieszki zrobiłaś bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki i zawieszki urocze, a balkon pięknie się zieleni :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Balkon uroczy :)Ooo.. będziesz miała własne winogrona?
    Zajączki na tagach są super i karteczki też mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pięknie zielono masz na balkonie:)))super:)))bardzo mi się podoba tak dużo zieleni:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu karteczki jak i zawieszki cudne! A kartka dla teściowej szczególnie mi się podoba :)). Masz kochana przepiękny balkon - ja to bym z niego nie wychodziła :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękny ogród wykonałaś na takiej małej przestrzeni. Cudowny balkon, będą na pewno dobre plony. A kartki ciekawe. Pozdrawiam ciepło! :) Najbardziej mi przypadły do gustu te ''zajączkowe'' kartki :) ja też ostatnio dla rodziny zrobiłam kartki ale urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zawieszki i karteczki Lideczko, a na takim balkonie to aż miło posiedzieć:-)
    Pozdrawiam gorąco:-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zadbany balkon jest chlubą każdego właściciela. Na pewno z chęcią spędzacie na nim swój wolny czas. A kartki - Ty wiesz, że zawsze się nimi zachwycam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu Twój balkon jest bardzo przytulny aż miło pewnie na nim spędzać czas.
    Kartki prześliczne wszystkie bez wyjątku.
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski 🤗

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się napatrzeć na Twój balkon Lidziu. Pięknie to wszystko sobie urządziłaś. Karteczki super. Ale zawieszki do prezentów dzisiaj przebiły wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)