niedziela, 16 maja 2021

Kiedy to było...

Kiedy na blogu Szuflada pojawiło się wyzwanie "Podróże"


Już wiedziałam, że w końcu nadszedł czas, żeby zrobić swój "kamperowski" album.

Tym bardziej, że album leżał w domu już od ponad roku, a sama podróż była 2 i pół roku temu.


No i się zaczęło wybieranie papierów, oklejanie, planowanie miejsca...


By w końcu cieszyć się albumem upamiętniającym nasz wyjazd.

Wszystkich stron Wam nie pokażę, zawiera sporo osobistych zdjęć naszych

i naszych blogowych przyjaciół, których w tej trasie poznaliśmy, więc je ominę :)

Gdyby ktoś chciał wiedzieć więcej gdzie byliśmy i kogo poznaliśmy to zapraszam tutaj.

Każdy nowy dzień rozpoczyna się mapką podróży, a także karteczką

z wszystkimi miejscowościami przez które w danym dniu przejeżdżaliśmy :)

A poniżej kilka różnych stron z albumu...


 
Powyższy album zgłaszam więc na wyzwanie w Szufladzie.

23 komentarze:

  1. Lidziu, ten album jest FANTASTYCZNY, pięknie go zrobiłaś!!! Super pomysł z mapką na każdy dzień podróży, jestem pod wrażeniem, coś pięknego :DDD Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Lidziu! Pamiatka na całe zycie i wszystko w jednym, żałuje ze takiego albumu sobie nie zrobiłam po naszej podróży dookoła Polski rowerem, mam album ze zdjęciami ale te wszystkie notatki, skarby z wyprawy gdzies wsiąkły.... a w Sokolowie Podlaskim swego czasu bywałam dosc czesto :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To była cudowna wyprawa.Album dla takiego wypadu jak najbardziej. Jest cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności ! Zaplanowany i wykonany perfekcyjnie, jak cała Wasza wycieczka :)
    Życzę kolejnych, równie pięknych wycieczek i wspomnień !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu świetny jest ten Twój albumik i bezie po latach doskonałą pamiątką. Życzę Ci powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam Twoją kreatywność z układem na stronach, mapkami, dekoracjami, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu świetny album a wycieczka do której mnie przeniosłaś cudowna. Tyle pięknych miejsc zwiedziliście.
    Widać, że wspomnienia masz super.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu piękny pamiątkowy album z wyjątkowymi chwilami jakie spędziliście. Wspaniałe wspomnienia masz w nim zapisane i jakie ciekawe miejsca, Licheń nie aż tak daleko od nas. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się cieszę ,że na waszej drodze znalazło sie Bielsko:))))To już dwa lata:)))a ja ciągle mam nadzieję ,że jeszcze się kiedyś spotkamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna pamiątka Lidziu, teraz będzie Ci łatwiej wspominać tamte chwile. Fantastyczny album! Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu! Fantastyczny dziennik z podróży :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny album z fantastycznej podróży! Niesamowite jest to jak pięknie można spełnić swoje marzenia:) Z przyjemnością przeczytałam Twoją relację z tej wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Liduś, ależ ten czas leci - mam wrażenie, że dopiero co się spotkałyśmy. Album jest cudowny i będzie wspaniałą pamiątka tej niezwykłej podróży.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem , rewelacyjna pamia tka i Intuś w roli głównej :) Brawo Lideczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny Album Lidziu, wspaniała pamiątka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna pamiątka i cudowny album, Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja za wami tęsknię...pozdrawiam i całuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam Twoją ekscytację tym wyjazdem :) Taki album to jest fantastyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow, Pamiętam jak wyruszaliście. Super sprawa tak podróżować po całej Polsce. To i nasze marzenie, lecz ogranicza nas czas. Może na emeryturze się uda. Kto wie.
    Album robi wrażenie i będzie pamiątką do końca życia. Będziecie mogli tą podróż wspominać i dzielić się nią z najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna pamiątka, niezwykłą podróż miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie oglądaliśmy nasze stare fotografie z podróży po świecie, taki piękny album to super sprawa. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu, album jest wspaniały. Zajrzałam do postu z podróżą - ależ ona super przebiegała. Była wspaniała. I tyle znanych blogowych duszyczek odwiedziłaś! Buziole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)