sobota, 28 czerwca 2014

Gangsterskie dyktando pod kolor Skarbnicy pomysłów :)

Pierwszy raz wzięłam udział w takim wyzwaniu zaproponowanym przez Scrapgangsterki :)


Pomyślałam, że to musi być świetna zabawa, robienie takiej karteczki w ciemno.
I rzeczywiście była :) A oto efekt tej zabawy:


Kartkę tą zgłaszam również na wyzwanie cykliczne z paleta barw w Skarbnicy pomysłów
Co prawda mój aparat jakoś dziwnie odbija kolory, ale mam nadzieję,
że choć trochę widać, że kwiatki są fioletowe :)


Kurcze samej mi się ta moja kartka spodobała, zrobiłam więc tylko dopisek dla Taty
i podarowałam ją Tacie na "Dzień Ojca". A żeby i mój drugi Tata (Teść) nie był poszkodowany,
to  przygotowałam drugą karteczkę w podobnym stylu :)


20 komentarzy:

  1. Dla mnie gangsterskie dyktando bylo przefajne k myslę, ze i Ty się wspaniale bawiłaś.Piekne katteczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) Bardzo lubię fioletowy, który złośliwie nie chce wychodzić na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie dyktando Ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki wspaniałe. Kolor fioletowy w ubiegłym roku robił mi psikusa i wychodził na fotkach granatowy:)
    A nie wiem czy dobrze przeczytałam, że nie można publikować karteczek z dyktanda do ogłoszenia wyników, do pierwszego lipca??? Ale to może ja jestem jak zawsze inna????
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. twórz kochana jak najwięcej bo piękności spod twych łapek wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu świetne te karteczki , ale kochan uchwycic fiolet na zdjęciu graniczy z cudem , mnie się to jeszcze w życiu nie udało !!
    Pozdrawiam i życze udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekne karteczki , obie mie urzekaja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki są urocze, tatusiowie na pewno byli zachwyceni.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, kartki. Obie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kartki a co do fioletu to większość ma ten dylemat ze jest niebiesko- granatowy na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prace :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu Papierowo :) Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)