środa, 4 czerwca 2014

Wymianka urodzinowa

A co tam, napisałam ten post, choć długo się nad tym zastanawiałam.
Nie wiem nawet, czy znajdą się osoby chętne, ale jak nie napiszę, to się nie dowiem, prawda?

Już tłumaczę o co mi chodzi :)
Jak sam tytuł posta wskazuje chodzi mi o WYMIANKĘ URODZINOWĄ!


Ponad rok temu sama zapisałam się na taką wymiankę u pewnej dziewczyny na blogu.
Niestety swojego prezentu do dziś nie otrzymałam, choć od moich urodzin minęło już 9 miesięcy.
To nie pierwsza taka sytuacja, gdzie ktoś się ze mną na coś umówił, a potem słowa nie dotrzymał.
 To przykre. I nie dlatego, że nie dostałam prezentu czy wygranej, bo to nie o to chodzi.
Mi chodzi tylko o taką zwykłą ludzką uczciwość.

No dobra, ale wracam do tematu, bo zamiast pisać o wymiance, to pisze o swoich żalach.
Ale przyznam szczerze, że potrzebowałam się w końcu wygadać, żeby sobie ulżyć :)

A teraz dokładniej na czym ta wymianka miała by polegać:

Osoby, które chciałyby otrzymać ode mnie prezent na swoje urodziny,
proszę o zapisanie się w komentarzu pod tym postem.
W komentarzu proszę o podanie dnia i miesiąca swoich urodzin.

Zapisywać się można do końca tego miesiąca, czyli 30 czerwca.
1 lipca ja ogłoszę listę osób, które będą brały udział w tej wymiance.
Wybranych zostanie 12 osób, po jednej z każdego miesiąca.
Jeżeli będzie więcej osób chętnych na dany miesiąc, wówczas mój mąż dokona losowania.
W zamian każda z tych 12 wybranych osób zobowiązuje się wysłać mi
jakiś drobny prezent na moje urodziny, które obchodzę 7 października.

Wiem, że to jeszcze trochę, ale przynajmniej każdy będzie miał sporo czasu
na przygotowanie czegoś dla mnie, a ja dla Was :)
Od razu z góry uprzedzam, że ja prezenty dla Was zacznę wysyłać też od października.
Czyli pierwsza osoba, która otrzyma prezent będzie z października
a potem po kolei każda osoba z kolejnego miesiąca :)

Ja obiecuję, że każda osoba otrzyma ode mnie: 3 rzeczy ręcznie przeze mnie robione,
do tego coś słodkiego, przydasie i kartkę urodzinową :)


Zapraszam gorąco do zabawy!

23 komentarze:

  1. Prawdę mówiąc, ryzykowna ta wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zaryzykuję. Urodziny mam w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że się zapisuję :) Urodziłam się we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ryzykowna, ale raz się żyje, zapisuję się, urodziny mam 31 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się zapisze u Ciebie zawsze. Urodzinki w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie zapisuję się ....ale już mam konkurencje kwietniową:) 04.04 :)....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chetnie sie zapisze :) urodzinki ma mam 10 lutego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj... o Twoich urodzinkach pewnie nie zapomnę, moje są za kilkanaście dni... więc nie załapałam się na najbliższy czas:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się oczywiście na wymiankę, tak jak Majeczka- zaryzykuję, w czerwcu pewnie nie jedna osóbka będzie miała swoje święto, to pewnie też będzie konkurencja:)))

      Usuń
  9. Przykre to jest, jak ktos coś organizuje, potem udaje Ci sie wygrać czy też bierzesz udzial w wymiance i tego nie dostajesz..ja mialam taka sytuacje, niedlugo minie rok, jak mialam dostac nagrode wygranego Candy i niestety....Trudno, takie życie.Wiec cie rozumiem.A co do wymianki urodzinowej...to się zastanowie.Poki co serdecznie Cie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie się zapiszę :) Moje urodzinki są 15 lutego

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię dostawać prezenty więc z przyjemnością się zapisuję - urodziny mam 31 grudnia - tak, tak to nie pomyłka: urodziłam się w Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nasza malutka Myszka też chciała przychodzić na świat ostatniego dnia roku:) Kiedy było po północy odetchnęłam z ulgą- po pierwsze,że taki wcześniaczek to jeszcze byłby "pokrzywdzony" rocznikowo w szkole:)
      Mysia dotrwała jeszcze 16dni a i tak 34/35tygodni tylko w brzuszku spędziła:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Tak to przykre gdy ktoś coś obiecuje a potem zapomina lub w perfidny sposób wycofuje się z danego słowa. Ja się chętnie zapiszę i co ciekawe też mam urodziny w październiku :) konkretnie 28 października. Bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się kiedys sparzyłam na jednej wymiance i teraz jestem ostrożna , ale .... masz urodziny dokładnie tego samego dnie co mój brat więc z miłą chęcia się zapisuję. I melduję posłusznie że przyszłam na świat 5 listopada.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie się przyłączę, a urodziłam się w Boże Narodzenie :) (25.12)

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie nie sądziłas ze tyle będzie chętnych,jak jeszcze można to ja też---28 lipiec

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się z miłą chęcią się zapisuję. Na razie widzę, że nie mam konkurencji :D
    Urodziny mam 20 sierpnia :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przyłączę się do zabawy, bo bardzo lubię dawać prezenty. Otrzymywać oczywiście też :-) Mam urodziny 24 stycznia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł :* Szkoda, że się spóźniłam a widziałam, że mój miesiac akurat jest wolny. Ale tak sobie myślę, że fajnie by było jakby Wszystkie biorące udział Osóbki wysyłały Osobie z danego miesiąca prezent :) Czemu tylko Ty masz wysyłać. Co Ty na to? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że się nie zapisałaś wcześniej. Niestety listę już zamknęłam.
      Takich zabaw jak Ty piszesz z wysyłaniem każdy każdemu jest kilka na blogach.
      A ja postanowiłam zorganizować sobie taką własną urodzinową rozdawajkę, co też uczyniłam :)
      Mam w planach jeszcze inną wymianko-rozdwjakę, ale to pewnie gdzieś pod koniec wakacji, więc zaglądaj jak chcesz :)

      Usuń
  19. Dopiero teraz dostrzegłam że nie pobrałam bannerka :o już się poprawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)