piątek, 20 czerwca 2014

Organizer

Jakoś tak ostatnio nie mam humoru.
Odkąd dowiedziałam się o tragedii Ilonki, nie mogę przestać o Niej myśleć.
Nie wyobrażam sobie co Ilonka musi teraz przeżywać...
Wierzę jednak, że dzięki modlitwie i wsparciu nas wszystkich przetrwa to wszystko.

A ja wpadam dziś tylko na chwilę, żeby pokazać organizer jaki zrobiłam na wyzwanie u Danusi 


Nie mam ostatnio na nic czasu, remont zajmuje człowiekowi czas od rana do wieczora.
Najgorsze już zrobione, teraz jeszcze trzeba  zrobić do końca meble
i zamówić blaty oraz drzwiczki.
Meble to góra tydzień, ale na drzwiczki to trzeba będzie trochę poczekać
może nawet do 3 tygodni...
A do tego wszystkiego jeszcze mój organizm zastrajkował i się rozchorował.
Sam mnie zmusił do odpoczynku, ale żeby nie było że tak leże i nic nie robię,
to chociaż na ile mi siły pozwoliły poświęciłam ten czas na zrobienie organizera.
Cudo żadne to to nie jest, ale szkoda by było nie wziąć udziału w wyzwaniu...

Zrobiłam więc organizer na wykrojniki!
Najpierw przygotowałam sobie kartki
Potem koszulki, które pocięłam z woreczków strunowych

Następnie te woreczki przyszyłam do kartek

Drugą stronę każdej kartki okleiłam papierem

Następnie zrobiłam bindownicą dziurki

No i tak powstał mój album na wykrojniki

A tak wygląda w środku


36 komentarzy:

  1. Ha, ale ładny organizer! Prosty, ale bardzo efektowny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo ładnie wyszło :) I przy okazji praktycznie :) Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowa z Ciebie osóbka :) Super wyglada ten organizer.
    Pozdrawiam.
    P.S.
    Paczuszka do Ciebie wychodzi ode mnie w przyszlym tyg.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyczny i śliczny organizer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny organizer i jaki praktyczny. Teraz będzie wszystko poukładane.
    Dużo zdrówka Ci życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer wyszedł świetnie i na pewno sprawdzi sie w użytkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i na pewno praktyczy ;)
    Zdrowia zyczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu mam nadzieje ze juz zdrowa jestes. Organizer wyszedl rewelacyjnie. Bardzo pomyslowy i super sie prezentuje z tymi kolorowymi kartkami. Mlj jeszcze w proszku, idzie mi jak po grudzie. Pozdrawiam z nad Baltyku i zycze powodzenia w glosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fachowym sprzętem dysponujesz (bindownica). Organizer bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem przez ten tydzień jakaś taka nijaka,wspieram Ilonkę jak tylko mogę i modlitwą i słowem
    Lidziu dla mnie bomba,każdy sobie organizuje swój warsztat pracy ,swoje wklamotki chowa w nowe organizery i co naważniejsze nic nie idzie na dno szafy.
    Powodzenia w głosowaniu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Organizer fantastyczny, ale ja dostrzegam przeszycie a nie użycie bindownicy jak pisze Anette, ale ja to ja, wiadomo!
    Ilonce współczuje całym serduszkiem i chłopakom,sama pamiętam moją rozpacz,16-letnia dziewczyna,która z dnia na dzień zostaje bez swojego ukochanego taty:)Miał tylko 38lat i jak pomyślę,że za 4lata moje dzieci mogłabym na zawsze opuścić-nie wyobrażam sobie tego!!! Koszmar.
    Dlatego teraz walczę o każdy dzień zdrowia, by moje wyniki jak najszybciej się poprawiały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bindownicą Czarna Dama zrobiła dziurki w kartach organizera, o czym sama zresztą napisała :-)

      Usuń
  12. Oj, a ja na blaty czekałam półtora miesiąca! Bardzo pomysłowy organizer i rzeczywiście praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) zdolniacha na 102;) a jaki fachowy masz sprzet do dziurkowania ......och zaskoczyłas na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super organizer. Bardzo praktyczny. Może jak będę mieć więcej wykrojników to też sobie taki sprawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny organizer, ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł. Można wykorzystać?
    p.s. dziękuję za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity pomysł, maty magnetyczne do przechowywania wykrojników są drogie, a tu proszę jak można domowym sposobem świetnie się zorganizować i jak ślicznie. Wielkie brawa !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się zastanawiam pokazałaś na str po 2 wykrojniki duże. ....ale gdy przyjdą małe wszystkie będą lecieć na dół......i wykrojniki będą w jednym miejscu.....hm

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł :) i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny, coś nowego w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i super wykonanie -ale jesteś teraz zorganizowana :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny organizer, i najważniejsze, że praktyczny i poręczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Danusi a właściwie jej wyzwaniom wszyscy będą mieli porządek . Taki organizer bardzo przydatny i jaki ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tobie nic nie przeszkodzi w robótkach ,ani remont ,ani choroba ,poprostu masz pomysł i działasz :) Piękny i praktyczny organizer :) Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twarda z Ciebie sztuka Lidziu! Mimo remontu i choroby wyczarowałaś śliczny organizer. Wykonanie bardzo estetyczne i urocze a wykrojniki się nie niszczą. Ja też kiedyś próbowałam przechowywać je w ten sposób ale ciągłe wyciąganie ich z kieszonek doprowadzało mnie do pasji. Jestem chyba zbyt niecierpliwa. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł i wykonanie, powodzenia w głosowaniu:) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no pomysł bardzo fajny, ale ja podobnie jak Ewa - ciągłe wyciąganie wykrojników z kieszonek mnie denerwuje....i najczęściej lądują w pudełku....ale czasem się zdarza, że je uporządkuję:) s Tobie życzę powodzenia w głosowaniu i ładu z wykrojnikami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie Ci wyszedl Kochana jestem pod wielkim wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zorganizowałaś Sobie pacę! Swietny pomysł, gratuluję:) Podoba mi się Twój organizer!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały organizer i bardzo praktyczny. Poza tym, bardzo estetycznie wykonany. I pomysł przedni. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)