wtorek, 3 lipca 2018

Moja kartka - Lipiec

Pół roku zabawy już za nami, rozpoczynamy więc drugie półrocze.
Ale na początek Wasze karteczki z poprzedniego miesiąca, na których królowały

Bez zbędnego dalszego gadania pokazuję Wam karteczki :)

Agula aga do Anny T

Anna T do Pasje Magos

Pasje Magos do Krysi

Krysia do Reni

Renia do Małgosi X

Małgosia X do Marioli

Mariola do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Julii Gwózdź

Julia Gwózdź do Annette

Annette do Madzi B

Madzia B do Świat według Basi

Świat według Basi do Ewy Gil

Ewa Gil do Lucyny

Lucyna do Tesy57

Tesa57 do Czarnej damy

Czarna dama do Justiti

Justiti do Any

Ana do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Etoile

Etoile do Agula aga

Kolejny miesiąc z super karteczkami :)

**************************

Jako, że zaczęły się już wakacje, część z Was może już wyjechała na urlopy,
część pewnie się dopiero szykuje na późniejszy termin. W każdym bądź razie
na pewno dzięki wakacjom, słoneczku i wyższej temperaturze czujemy lekkie
rozleniwienie. Dlatego też nadal pozostaniemy w tematyce łatwej i lekkiej, czyli...

Obrazek znaleziony w internecie


Zapisując się podajecie jeden konkretny kolor, w którym chcecie dostać kartkę.
W tym miesiącu kartki robicie jakie chcecie, może się na nich znaleźć cokolwiek.
Tyle tylko, żeby jakieś 80% kartki było w kolorze osoby, dla której ją robicie.
Możecie stosować różne odcienie tego koloru + drobne dodatki innych kolorów.

Kto chętny  na wymiankę to zapraszam do zapisów.
Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5 lipca.
Pamiętajcie o zmianie zasady jeżeli chodzi o przekazywanie sobie adresów.
W miarę sprawnie Wam to poszło w poprzednim miesiącu, choć nie wszyscy
mi potwierdzili otrzymanie adresów. Mam jednak nadzieję, że każda z Was
swoją kartkę dostanie. Gdyby nie doszły do 10 lipca to dajcie mi proszę znać.

 I pamiętajcie koniecznie, żeby zajrzeć tu 6 lipca,
bo będzie podana lista kto do kogo kartkę wysyła!


Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Różowy
  2. Krysia - Fioletowy
  3. Agnieszka - Niebieski
  4.  Etoile - Beżowy
  5. Anna T - Fioletowy 
  6. Małgosia X - Niebieski
  7. Ewa Gawlik - Fioletowy 
  8. Świat według Basi - Czerwony 
  9. Sikorkowyświat - Niebieski
  10. Madzia B - Niebieski
  11. Micia Marzena Przybyła - Fioletowy
  12. Julia Gwoźdź - Różowy
  13. Mariola - Pomarańczowy
  14. Akrimeks - Żółty
  15. Lucyna - Fioletowy
  16. Agula aga - Żółty
  17. Mafalda & Mouse - Czarny
  18. Ewa Gil - Zielony
  19. Renia - Niebieski
  20. Tesa57 - Zielony 
*************************************************************************
Podaję listę kto komu wysyła kartkę:
Agula aga do Małgosia X
Małgosia X do Krysia
Krysia do Agnieszka
Agnieszka do Akrimeks
Akrimeks do Anna T 
Anna T do Ewa Gil
Ewa Gil do Czarna dama
Czarna dama do Madzia B
Madzia B do Renia
Renia do Tesa57
Tesa57 do Julia Gwoźdź
Julia Gwoźdź do Etoile
Etoile do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Świat według Basi
Świat według Basi do Lucyna
Lucyna do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik Mafalda & Mouse
Mafalda & Mouse do Mariola
Mariola do Sikorkowyświat
Sikorkowyświat do Agula aga

I znów proszę, żeby każda z Was od razu sama napisała maila do osoby,
od której ma dostać kartkę i podała Jej swój adres do wysyłki.
Czyli ja już za chwilę napiszę maila do Ewy Gil z moim adresem.
Dlatego dobrze by było, żeby można było
na Waszych blogach łatwo znaleźć Wasz mail.
Z kolei ta osoba, która adres już otrzyma, niech mi tu
w komentarzu napiszę: "Mam adres" i wtedy wszystko będzie jasne.

54 komentarze:

  1. Córcia! Karteczki jak zawsze urocze, Na kolory się zapisuję ,wybieram kolor fioletowy, Chociaż lubię wszystkie kolory - Buziaczki Pa i Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, jestem pod wrażeniem. Jeśli można to chciałabym się dołączyć, mój ulubiony kolor to niebieski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wszystkie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło się patrzy na te karteczki, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje, najbardziej lubię beż

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te kwiatowe kartki! Teraz zapowiada się bardzo kolorowo.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatowe karteczki :)
    A dlaczego tylko jeden kolorek, tak ciężko się zdecydować - haha :)
    Ale zasady to zasady, więc wybieram kolor fioletowy (bardzo lubię łączyć go z żółtym).
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetne kartki i każda inna . Moje faworytki to oczywiście haftowane :-)
    Pozdrawiam i udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, kartki kwiatowe są naprawdę piękne.
    Bawię się oczywiście dalej, a najbardziej lubię niebieski (szczególnie w odcieniu błękitu).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki powstały :) Oczywiście się zapisuję i poproszę o kartkę z moim ulubionym kolorem fioletowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki Zapisuje sie mój kolor to czerwony

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu zapisz i mnie :) mój kolorek to niebieski.
    A karteczki jak zawsze cudowne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartki powstały:) ja również się zapisuje - dla mnie kolor niebieski poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kartki są piękne i niektóre bardzo zaskakujące.
    Oczywiście na lipiec też się zapisuję nie będę oryginalna bo wybiorę kolor fioletowy choć tak naprawdę lubię wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są te karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się bawicie - kartki prześliczne. Kocham kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to jak kolory, to ja oczywiście wybieram mój ulubiony różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce napisać do Ciebie maila, ale niestety nie mogę nawet wejść na bloga.

      Usuń
    2. Już napisałam do Ciebie na mailu :)

      Usuń
  20. Bawię się dalej, pomarańczowy poproszę

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja w tym miesiącu się też pobawię :) jestem już po remoncie więc czas się znajdzie :) ja wybieram kolor żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne kwiatowe karteczki i fajny pomysł z karteczka w danym kolorze, widze ze fiolety góra !

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjemnie patrzeć na takie piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc pięknych kartek , co jedna to ładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne kartki!
    na kolejną edycje dla mnie fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja biegnę dołączyć do zabawy. Choć nie mam ulubionego koloru to karteczkę chciałabym żółtą:-)
    A karteczki kwiatowe są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle, piękna i bogata galeria. Ja bawaię się dalej i wybieram kolor czarny

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze mnostwo pieknych karteczek, oczywiscie pisze sie na kolejne kolorowe wyzwanie, ja poprosze o zielony kolor, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. dolączam do zabawy moj kolor to niebieski

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne kartki, ja jeśli można to zielony

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAPISY NA LIPIEC ZAKOŃCZONE!
    TERAZ PROSZĘ O POTWIERDZENIE ADRESÓW OD TEJ Z WAS, KTÓRA JUŻ GO DOSTAŁA.

    OdpowiedzUsuń
  32. No i pięknie - zagapiłam się i nie zapisałam się na lipiec. Trudno. A wymiankowe kartki jak zawsze piękne i inspirujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam adres (no jak bym mogła nie mieć adresu Krysi?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Córcia mam Adres - Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. Lidziu zgłaszam, że mam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna zabawa, a karteczki bardzo ładne:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)