poniedziałek, 12 listopada 2018

Hafty i przysłowia poraz ostatni

A szkoda, bo na prawdę cały rok świetnie się bawiłam czekając jakie
to przysłowia Splocik nam wymyśli i kombinując co wyhaftuję


A ostatnie przysłowia do zinterpretowania są następujące:

1. Uprzejmość jest cennym kluczem, który otwiera wszystkie drzwi.
2. Nie taki diabeł straszny, jak go malują.

A do tego do wykonania dwa wybrane przez siebie
ściegi z dotychczasowych które robiliśmy

 Tym razem są same haftowane obrazki, oprawione odpowiednio
zostaną dopiero w przyszłym roku kiedy już przyjdzie na nie czas.

***********

I tak do pierwszego przysłowia wybrałam tego uroczego elfa.
Już po samej jego buźce widać, że elfik jest miły i uprzejmy
i na pewno każde drzwi uda mu się tym kluczykiem otworzyć :)

Tutaj zastosowałam najłatwiejszy jak dla mnie ścieg,
czyli ścieg za igłą w wersji podstawowej.

Natomiast do drugiego przysłowia obowiązkowo musiał
zostać wyhaftowany diabełek, bo jakże by inaczej :)
A ponieważ nie taki straszny... to u mnie taki fajny misio - przebieraniec

Do pierwszego haftu wybrałam ścieg najłatwiejszy, a do drugiego
mereżkę, która wydawała mi się najtrudniejsza. Gdy ją zobaczyłam
w zadaniu myślałam, że to zbyt skomplikowane a jak zaczęłam ją robić...
to przysłowie "Nie taki diabeł straszny..." okazało się być prawdziwe :)

*******************

Splociku dziękuję Ci za cały ten rok wspólnej zabawy. 
Ja się bawiłam wyśmienicie, a dzięki temu powstało u mnie
sporo różnych haftów. Już czekam na kolejny rok z Tobą i haftami :)

22 komentarze:

  1. Śliczne hafty Lidziu, a elfik otworzy niejedno serduszko.:) Dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne hafciki, Lidio. Zawsze fantastycznie trafiasz w pubkt z wyborem wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty wybrałaś Lidziu :) Też ubolewam, że ta zabawa się kończy, ale może będzie kontynuacja w trochę innej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafciki :)
    Bardzo trafnie zinterpretowałaś przysłowia :)
    Dziękuję za udział w zabawie i obiecuję, że będzie kolejna zabawa - o niej niedługo napiszę i już teraz zapraszam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful designs.
    greeting - evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu hafty śliczne!! Świetna, jak zawsze, interpretacja :)) Misio diabełek uroczy :)) Brawo!!! Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę sobie, że interpretowanie przysłów za pomocą haftów to nie jest proste zadanie. Ty jednak Lidziu zawsze świetnie sobie radzisz.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, jak zawsze podziwiam z całego serca Twoje hafty. Elfik z kluczykiem jest przesłodki.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki i świetnie dobrane do przysłów:)))miłej zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że jeszcze niejedna świetna zabawa przed Tobą :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super interpretowałaś Lidziu comiesięczne przysłowia. Gratuluję CI kreatywności i pięknego wykonania każdego haftu! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Córeńko! Przeurocze Karteczki - Miłego wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, dowcipne hafciki :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu super hafty i świetnie zobrazowane przysłowia. Masz super pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to sobie wymyśliłaś z tymi przysłowiami :DDD Hafty śliczne, zwłaszcza ten diabełek, no takiego to nikt by się nie bał :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje hafciki są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne hafty, elf przeuroczy, a diablo-misiek słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam sklerozę i nie pamiętam czy już pisalam,że oba hafty śliczne.Elf delikatny a miś-diabełek,mimo wszystko uroczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)