poniedziałek, 27 kwietnia 2020

3 razy motylki

Zapisałam się na Sal z Hobberią w Klubie Twórczych Mam

Do wyboru było 5 wzorów, ja poprosiłam o te 3 z motylkami.
Wzory dostałam, do haftowania zasiadłam i dziś mogę je pokazać.

Ja dodatkowo zrobiłam jeszcze ranty wokół ramki.
Dzięki temu są bardziej wyraziste i bardziej mi się podobają.

Tym razem nie będzie kartek, oprawiłam je w ramki tworząc obrazki


Bardzo dziękuję dziewczynom za możliwość wspólnego haftowania.
A firmie Hobberia, za udostępnienie tych wzorów.

30 komentarzy:

  1. Chyba dość pracowite te wzory. Ale piękne wykonanie.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie oprawiłaś te motylki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły :) a myślałam że tylko ja wpadłam na to aby dodać konturki ramki bo mi za blado było

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ świetne wzorki i jak pięknie je oprawiłaś :) Konturki dodały zdecydowanie uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obrazki zrobiłaś :-) Kontury przy ramce to był świetny pomysł...
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, ale śliczne. Kocham motylki i Twoje piękne prace.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wymyśliłaś:))Dodatkowe obramowanie dodało uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motylki! Lidziu chyba haftujesz i w dzień i w noc! Podziwiam tempo! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu jesteś genialna ! Te hafty z ramką wyglądają dużo lepiej. Sa takie wyraźne. Zagospodarowanie na obrazkach tez mi się bardzo podoba. I te dodatkowe motylki w tym samym kolorze.. no rewelacja !
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz jakąś turboigiełkę czy co?! Jesteś niesamowita;)
    Piękne obrazki!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie oprawiłaś hafciki :) Moim zdaniem worki z Hobberi są zbyt mdłe. Dopiero jak dodałaś kontury wydobyłaś urok z haftu - a oprawa to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności Lidziu !!! Ale dużo miałaś haftowania. Ja haftuje trzeci dzień literki i już mam dość ha ha !!! Palce mnie bolą...to fakt,że za mało wprawiona w boju jestem 😕 Śliczne obrazki stworzyłaś Lideczko z tych hafcików. Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodząc do Ciebie nie można się zawieść😊😊 ciągle coś nowego i pięknego!rzadko w jednym egzemplarzu. Ciągle podziwiam nie tylko tempo ale oryginalność prac.😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Lideczko, miałaś wspaniały pomysł z tymi obrazkami i fantastycznie je udekorowałaś. Mnie podobają się ogromnie! Kontury wokół ramek to świetny pomysł, wedłóg mnie też były za blade, więc zmieniłam kolory. Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie. Czegoś w tych wzorach brakowało. Dla mnie były jak rozmyte. Pięknie wyglądają z konturami. Jak zwykle zaskoczyłaś wykończeniem ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądają Twoje obrazki. Będzie niedługo jeszcze jeden post- podsumowanie. Dziękujemy za zabawę z KTM!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te Twoje motylki, Lidziu. Coś wspaniałego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprawione wyglądają cudownie :) pracowita mróweczka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu piękne są! A razem zestawione i tak ślicznie oprawione wyglądają cudownie!:) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty:)Jakoś najbardziej podoba mi się ten w niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe!
    Te wzory są naprawdę tak śliczne i delikatne,że można się zakochać:)
    Uściski zasyłam Kochana.
    K

    OdpowiedzUsuń
  22. A jednak są backstitche przy ramkach :-) Widziałam te wzory już w kilku miejscach, ale bez backstitchy i takie trochę niewyraźne były. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej, jaki z Ciebie pracuś. Motylki śliczne, jak wszystkie Twoje hafciki.
    Buziaczki zostawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwy pracuś z Ciebie! Trzy wzory i jak wspaniale wykorzystane :) Dziękuję za udział w Salu zorganizowanym przez KTM :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)