piątek, 3 kwietnia 2020

Wielkanoc 2020r

 Normalnie powinien się dziś pojawić post odnośnie wymianki kartkowej.
Jednak w zaistniałej sytuacji, obie moje wymianki - kartkowa jak i kopertowa
zostały wcześniej zawieszone do odwołania. Potem będziemy się wymieniać dalej.

Od razu powiem, że wymianka różowa pozostanie, bo być może niektóre
z Was, które się wcześnie zapisywały mają już przygotowane rzeczy do niej.
Co do kolejnych wymianek to jeszcze nie wiem, czy ominąć te które przepadną
i dalej kolejne miesiące już normalnie, tak jak był tematy podane na początku?
Czy może zrobić po kolei, a przepadną te ostatnie miesiące? A może coś środka
wyrzucić? Ciężko mi cokolwiek teraz powiedzieć, potem będę się zastanawiać.
Ale wszelkie Wasze sugestie są mile widziane, pomogą podjąć jakąś decyzję.

**********************

EDYCJA:

Kochane pierwsze dwie podpowiedzi dziewczyn sprawiły, że wiem już jak
będą dalej wyglądać wymianki. Dzięki Wam dziewczyny za nie :) Nie wiem jak
Wy, ale ja już wcześniej jak coś widziałam w sklepie i pasowało mi do którejś
z wymianek to kupowałam i odkładałam do kartonu, by czekało na swoją kolej.
Więc żeby się nic nie zmarnowało, to wszystkie tematy w tym roku zrobimy.
Tyle tylko, że w niektórych miesiącach będzie podwójnie, czyli na przykład
w wymiance kartkowej będą w jednym miesiącu dinozaury i krowy, a w drugim
małpy i owce, itd w zależności od tego przez ile miesięcy tych wymianek nie będzie.
Analogicznie będzie z wymianką kopertową, czyli w jednym miesiącu będzie kolor
różowy i koperta z kawą, a w drugim  będzie kolor brązowy i koperta z syrenką.

Tak więc już dziś w wolnej chwili możecie sobie przygotować czy to kartki, czy rzeczy
do wymianek, a tylko potem dokupicie słodkości czy co tam jeszcze będziecie chcieli.
Od razu też można sobie odłożyć w danym miesiącu do skarbonki pieniądze na wysyłki.
Bo przy każdej wymiance będa dwa losowania i wysyłać będziemy do 2 różnych osób.
Przypomnę też jeszcze, że można korzystać z tańszej opcji wysyłki niż pocztą (jeżeli
oczywiście odbiorca się zgodzi). Paczka w ruchu kosztuje 7-8zł w zależności od wagi.
A odbiór na poczcie 10zł. Chyba że po tym wszystkim zmienią ceny.

****************************

Od razu też napiszę, co chyba nikogo nie zdziwi, że tak jak większość
z Was i ja w tym roku kartek na święta wysyłać nie będę.

Wielkanoc tego roku będzie pamiętną, ale niestety w złym tego słowa znaczeniu.
Mam tylko ogromną nadzieję, że wszyscy w zdrowiu doczekamy kolejnych świąt,
które będziemy mogli spędzić już tradycyjnie, czego z całego serca wszystkim życzę.
Jednak kilka kartek świątecznych zrobiłam, na przyszłe święta będą jak znalazł.

Na tych pierwszych został wykorzystane hafty od Was.
Czyli ciąg dalszy odzyskiwania z kartek po mojej Mamusi.
Która z Was rozpozna swój haft, to bardzo proszę o informację,
żebym mogła podpisać kto jest autorem danego haftu.

Haft jest zrobiony przez Anię Iwańską

Haft jest zrobiony przez Ewę Gawlik

A poza tym powstało jeszcze kilka w kształcie jajka

I taka jedna z barankiem :)

Wszystkie te kartki zgłaszam na zabawę u Małgosi

34 komentarze:

  1. Ależ twórczo u Ciebie. Mnie chyba zniechęciła obecna sytuacja do czegokolwiek, a już na pewno do projektów wielkanocnych... jakoś nie mam na nie siły. To będą z pewnością inne i trudne święta dla każdego z nas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu piękne kartki i jak zawsze bogata różnorodność u Ciebie :)). Zdecydowanie będą to inne święta :(. Tak szczerze, to chciałabym je całe przespać, bo nie mam jakoś ochoty na ich obchodzenie. Wszyscy będziemy osobno, nie wiem w ogóle kiedy spotkamy się, a bardzo tęsknie za bliskimi. Trzeba to przeczekać. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mówiłam "że chciałabym je przespać" o poprzednich świętach, gwiazdkowych. Tyle że wtedy to były pierwsze święta obchodzone bez mojej Mamusi. Te Wielkanocne też są pierwsze bez Niej, a ja nawet nie będę mogła być na grobie u Niej w tym czasie, ani na mszy którą mamy zamówioną z okazji Jej urodzin. Jest mi podwójnie ciężko...

      Usuń
  3. Przepiękne karteczki w fomie jaja. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, za rok będziesz szturmem wysyłać swoje zapasy:) piękne prace:)Ja bardzo czekałam na kopertę z kawą i syreną- jeśli Ci to pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, nadrobimy z wysyłaniem za rok...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w wymiance kartkowej i tak sobie myślę, że jeśli do maja wszystko się unormuje, to można wtedy zrobić wymiankę z dwoma zwierzakami równocześnie. Oczywiście wysyłając kartki do dwóch różnych osób. Takie moje małe przemyślenie :) A haft z Panem Jezusem jest mojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest Ewuś świetny pomysł, dzięki za sugestię. Hafcik już podpisałam :)

      Usuń
  7. Cudowne karteczki Lidziu, oj nie potrafiłabym wybrać najpiękniejszej. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! I jak ich dużo!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liduś, przepiękne karteczki i bardzo podoba mi się pomysł na nowe życie haftów. Też mi przykro, że w tym roku nie będę mogła wysłać kartek, ale to przecież dla naszego wspólnego dobra. I to będą moje pierwsze święta bez brata, bo ze względów bezpieczeństwa nie przyjedzie do nas - już teraz z Mamą chce nam się płakać na myśl o tym.
    Tulaski posyłam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki wysyp ślicznych kartek! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki,ja też na te święta nie wysyłam kartek

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu super Twoje kartki i fajnie że wykorzystałaś stare kartki i hafty , dzięki temu dostały nowe życie. jak nikt się nie zgłosi to to zielone jajo na 4 kartce jest chyba moje :-)
    Fajnie że zgłosiłaś je na zabawę do Małgosi.
    Pozdrawiam i zdrówka życze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadrabiałam zaległości Lidziu i czytałam sobie starsze Twoje posty. Jesteś bardzo twórczą, pomysłową osobą. Kartki śliczne. To nic, że zostaną dłużej w naszych domkach. Za rok poszalejemy z wysyłką:))) Lidziu, zajączki te malusie cą przecudowne. Uwielbiam takie mini-dzieła. Pamiętam jak w piórniku nosiłam Zgliszcza. Skąd ja wzięłam taka nazwę? Był to ludzik z zielonego druciku, ubrany w białą kapotkę. Miał ok. centymetra. Ukręciłam go na którejś lekcji i towarzyszył mi kilka lat w szkole. Do dzisiaj takie małe cudeńka uwielbiam. Szkoda, że zgliszcza nie mam:( I jeszcze jedno - świeczki. Jesteś niesamowita. Nie znam nikogo ,kto zbiera świeczki. Lidziu, zrób zdjęcia swoich zbiorów. Pokaż więcej. Bardzo Cię proszę. Buziaki serdeczne dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych karteczek zrobiłaś. Pomysłów Ci nie brakuje:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Namieszało się we wszystkim, niestety. Dużo pięknych kartek przygotowałaś Lidziu a te z odzysku to znakomity pomysł.
    Święta będą dziwne, samotne. Nie chcę jednak narzekać bo wiele rodzin będzie miało jeszcze smutniejsze. Przeczekamy kryzys, byle w zdrowiu.
    Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prace Lidziu :) a jedno takie cudne jajeczko jest u mnie , przyleciało z Twoją serwetka :) tulaski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne karteczki na pewno się przydadzą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty to umiesz wykorzystać i dać nowe życie haftom. Fajnie bo przynajmniej nie są schowane na wieki do szuflady. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, przepiękne kartki, jesteś niesamowita! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki! Podziwiam że Ci się chce, bo sama, gdy nie widzę potrzeby, nie mogę zmusić się do tworzenia;)
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Organizacja przede wszystkim :).

    Lidziu super kartki zrobiłaś na święta i jak dużo :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe karteczki Lideczko.
    Świetnie,że wykorzystujesz elementy z Mamusi karteczek :)
    Mnie najbardziej urzekła pierwsza,bo ten wyszyty zajączek jest śliczny !!!
    Miłego weekendu Kochana !!!
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra decyzja Lidziu:)))szkoda listonoszy:))))mam nadzieję ,że wszystko nadrobimy:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo , brawo Lidziu! Swietne karteczki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki a co do wymianek to świetny pomysł teraz trzeba to przeczekać a gdy wróci do normy radość z wymianki będzie podwójna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki Lidziu!
    To prawda, że czas nam nie sprzyja, ale trzeba wierzyć, że będzie lepiej i te piękności polecą w świat na przyszłą Wielkanoc.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Twoje karteczki i te z drugim życiem! Są piękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu Twoja kreatywnością nie zna granic piękny recykling i nie tyko.
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę dla Całej Twojej Lidziu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jak zwykle mały hurcik :) Karteczki śliczne i fajnie, że kontynuujesz pomysł mamy na wykorzystanie innych kartek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wykorzystujesz kartki po Mamie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)