środa, 8 kwietnia 2020

Roczny kocyk pogodowy - Kwiecień

Dziś pora na kolejną odsłonę Rocznego Kocyka Pogodowego.
Czyli zabawę zorganizowaną przez dziewczyny z bloga Diy


Tym razem temperatura różnie się zmieniała, choć w miarę równo się
rozkładała z wyjątkiem dwóch dni, gdzie jednego dnia było +19 stopni,
a następnego + 2 stopnie. A wczoraj udało mi się wejść w kolejny kolor :)

Na okładce tej różnicy aż tak widać nie będzie, bo tutaj są same kolory
niebieskie, tylko w różnych odcieniach. Na chwilę obecną wygląda tak:

*******************

Jakiś czas temu Ewcia na swoim blogu pokazała nam Inspirację.
Dzięki temu przypomniało mi się, że ja też mam takie pudełko :)

I na pudełku się kończy, bo papierów tej firmy, których użyła Ewunia
nie mam, więc tak ładnego pudełka jak Ona nie stworzyłam.
Okleiłam je innym papierem, porobiłam brązowe ranty i dodałam napis

Dodałam z przodu kwiaty i serduszka, bo pudełko to przeznaczyłam
na prezent z okazji Rocznicy Ślubu dla moich Teściów.

Do tego jeszcze mała ozdoba kartonu na wino

I tak w komplecie prezentował się zestaw podarunkowy :)

26 komentarzy:

  1. Lidziu kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas? Podziwiam kocyk temperaturowy, moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu!!! Ale super, że kogoś zainspirowałam :-D Ciekawa jestem, czy długo je ozdabiałąś? Bo ja baaardzo długo....tyle, że Ty dużo sprytniejsza:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię przyglądać się Twoim pracom, zawsze coś ładnego zrobisz i przyjemnie się na to patrzy.

    Miłego dnia. K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liduś, tak pięknie opakowany prezent nabiera podwójnej wartości.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu kocyk świetny, idziesz jak burza, Zresztą okładko również prezentuje se świetnie. Co do pudełeczka to już specjalistką jesteś,. Wyszło niezwykle elegancko o pięknie . Prezent na pewno sprawił wiele radości
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Kocyk to moje marzenie, liczę że kiedyś też się na taki skuszę😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem efektu końcowego z zabawy pogodowej :).

    Pięknie ozdobiłaś prezenty dla rodziców :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, kreatywny prezent przygotowałaś a pudełeczko wyszło ślicznie.
    Z ciekawością podglądam Twój kocyk pogodowy, to super fajny pomysł.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie opakowanie to marzenie!!! Kocyk temperaturowy zapowiada się wyśmienicie!
    Buziaki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyk wygląda świetnie, a prezent teściom na pewno się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw podarunkowy zachwycający :) a Twój kocyk rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, jesteś niesamowita, pędzisz niczym TGV, brawo! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy kocyk i na pewno niezwykła pamiątka z całego roku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. I taki prezent od razu zyskuje na wartości:) Fajny pomysł:)
    Kocyk rośnie jak temperatura w UK - dawno nie mieliśmy tak cudnej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kocyk, ale okładce najbardziej kibicuję;)
    Lidziu, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Świetne pudełko!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko wygląda fantastycznie! I super kwadraciki tworzysz Lideczko:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne opakowania na prezenty, koc wygląda ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu ciągle zaskakujesz pomysłami.
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam tulaski.
    🤗🤗🤗❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie się prezentował ten zestaw :) Kocyk i okładka też ciekawie wyglądają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super postępy z kocykiem i okładką,to wygląda jak TETRIS ;) Podoba mi się :)
    Czekam z niecierpliwością na finalny efekt ;)
    Świetnie także ozdobiłaś to i owo i wyszedł super podarunkowy zestaw :)
    W głowie masz milion pomysłów Lidziu :) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne to opakowanie prezentu:))))ten Twój kocyk mnie nieustannie intryguje co z niego wyjdzie:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie powstaje kocyk i okładka :) Pudełeczko wspaniałe - komplecik przeuroczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocyk z dnia na dzień większy,okładka też. Pudełeczka bardzo ładne:) Zazdroszczę energii, mnie się mało co chce :( Korzystając z okazji życzę spokojnych i przede wszystkim Zdrowych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, widzę,że i u Ciebie zdjęcia poznikały. Ciekawe, dlaczego tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, zaczyna wygladac jak ukladanka Tetris taka gra w klocki..
    Brawo Lidziu. Super Ci idzie.
    Pozdrawiam i dziekuje za udział w zabawie DIY Cykliczne Szydełko. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)