piątek, 24 kwietnia 2020

Dla ptaszków

Kolejne wyzwanie na blogu Diy, to:

Nie pamiętam już od jak  dawna leżała u mnie budka dla ptaszków do złożenia.
Dzięki temu wyzwaniu w końcu postanowiłam ją wykorzystać.

 Chciałam zrobić sobie z tego taką małą stojąca ozdobę,
wzięłam więc pokrywkę od kremu i okleiłam materiałem

Ze spaceru z psem przyniosłam sobie kilka gałązek i patyków
i poprosiłam Męża o pocięcie mi kilku korków od szampana

Potem wzięłam się za składanie wszystkiego w jedną całość.
Budka dla ptaków dostała na dach koronkę a na boki i tył, kawałki korka

Całość umieściłam na patykach, tak jakby budka wrosła w drzewa
Do tego trochę kamieni, listków kwiatków i mchu i taka ozdoba powstał

Od razu znalazł się ptaszek, chętny w niej zamieszkać :)

Budkę tę zgaszam na wyzwanie, o którym wspomniałam na początku.
Wszystkie kolory sie zgadzają, tylko czasem robiąc zdjęcia wyglądają
one inaczej niż na żywo, też tak pewnie nieraz macie? :)

Miłego weekendu Wam życzę!

25 komentarzy:

  1. Jak pomysłowo Lidziu... Super, ptaszek już gniazdko wije. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz pomysły !!. Twoje prace nie robiąza "Tłok" ale zawsze są super zrobione i dla mnie zasługują na podium. Brawo Lidziu. Budka jest cudna i stanowi nietuzinkową ozodbę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta budka Ciekawa ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu czyżby spacery z psem stały się natchnieniem dla powstania tej wyjątkowej dekoracji. Bardzo pomysłowe rozwiązania szczególnie podoba mi się korkowe wykończenie i koronka. 🐦
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam tulaski 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita budka, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ozdoba taka wiosenna i radosna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ozdoba! Budka dla ptaszków bajkowa :-) Masz obłędne pomysły :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale tak wiele nie potrzeba żeby powstała taka piękna praca. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, świetna dekoracja. Zawsze podziwiam Twoje prace i niesamowite pomysły.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, gdybym była ptaszkiem, to chciałabym mieszkać właśnie w takiej ślicznej budce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ozdoba. Ciekawie wygląda koronka na daszku, dodaje uroku!
    Miłego weekendu Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak piszesz to wszystko wydaje się takie proste...tu wzięłam sobie koronkę, tam patyczki... a efekt powala. Świetna budka! Powodzenia w wyzwaniu!
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludziu masz rewelacyjne pomysły a do tego swietnie je realizujesz !!! Gratuluje wykonania i zycze powodzenia w wyzwaniu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł i piękna praca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle twórczo u Ciebie Lidziu :)
    Jak zawsze :) Piękny stroik Kochana,świetnie to zaplanowałaś i wykonałaś :)
    Miłego weekendu również :) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko patrzeć jak do takiego domku prawdziwy ptaszek przyleci :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. .... i tak powstało mieszkanie dla ptasich vipów

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny domek Lideczko zbudowałaś i te wszystkie detale... Przecudna ozdoba!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to jesteś pomysłowy Dobromir:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, pomyslowa dekoracja, Twoje spacery są nie tylko przyjemne ale też efektywne, ja czuję, że jesteśmy do siebie podobne nawet kiedy śpimy to projektujemy😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ozdoba :) Dziękuje za udział w Wyzwaniu "Barwy Natury" Pozdrawiam Karola z DIY zrób to sam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. such a beautiful bied house. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu, takiej pięknej budki jeszcze nie widziałam:) Wspaniale sobie pomyślałaś i zrobiłaś. Jestem oczarowana.
    Przepraszam, ze nie przychodzę do Ciebie często ale jak przyjdę to na dłużej:)))
    Dobrej nocki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)