niedziela, 17 stycznia 2016

Foto - zabawa "Miesiąc w obiektywie" - Styczeń

Kochani, dla tych wszystkich, którzy uwielbiają robić zdjęcia.
A nawet i dla tych, którzy jeszcze o tym nie wiedzą (że uwielbiają)
Proponuję w tym roku taką oto zabawę z aparatem.

Zdjęcie znalezione w internecie

Na czym będzie polegać? Oczywiście na robieniu zdjęć!
Ale, żeby nie było za łatwo, wymyśliłam coś takiego:

Co miesiąc przedstawię Wam wierszyk znaleziony w internecie
odnośnie aktualnego miesiąca, a Waszym zadaniem będzie zrobienie zdjęć,
na podstawie tego co Wam się z tym wierszem skojarzy.
Dla przykładu, jeżeli napiszę:
"Wlazł kotek na płotek i mruga, ładna to piosenka nie długa "
To na zdjęciu może być: kotek, płot, nuty, linijka, oko itd....

Zasady?
- Udział może wziąć każdy, kto tylko chce i ma ochotę
- Zdjęcia wysyłacie do mnie na maila lidia23@poczta.onet.pl
- Maksymalna ilość zdjęć to 6 sztuk na dany miesiąc
- Ważne: Zdjęcia muszą być Waszego autorstwa!!!
- Termin wysyłania zdjęć - do 16-go następnego miesiąca

I to chyba tyle regulaminu.
Co miesiąc wybiorę jedną osobę,  której interpretacja wierszyka
najbardziej mi się spodoba i ta osoba otrzyma ode mnie drobny upominek :)
(Wysyłam tylko na terenie Polski)

Ciekawa jestem czy znajdą się chętne osóbki?
Wierzę z Was i w Waszą fantazję i już jestem ciekawa tych zdjęć.
Jako banerki miesięczne wybrałam sobie ptaszki.
No to zaczynamy:
Obrazek ściągnięty ze strony na-telefon.org

STYCZEŃ - Ficowski Jerzy
 
 Nowy Rok zawitał wreszcie
 stary sobie poszedł.
 Co tam rośnie w mrozach stycznia?
 Dzień rośnie po trosze!
 Wróbelkowi serce rośnie,
 że wiosny doczeka,
 chociaż jeszcze droga do niej
 mroźna i daleka.
 Rosną w styczniu zaspy śniegu,
 że wóz w nich ugrzęźnie
 a na szybach rosną srebrne
 liście i gałęzie.
 Więc na inne pory roku,
 nie patrzy zazdrośnie
 mroźny styczeń: bo w nim także
 mnóstwo rzeczy rośnie!


A tutaj już Wasze zdjęcia: 

Nadesłane przez Dusia 

Nadesłane przez Bożenas 

Nadesłane przez Świat według Basi

Nadesłane przez Hubka38

Nadesłane przez Nawanna

Nadesłane przez Jadwiga Kluczyńska


Nadesłane przez Renia

Nadesłane przez Raeszka

Nadesłane przez Natalia F

Nadesłane przez Krysia

Nadesłane przez Kgosia

Nadesłane przez Agata Fleszar

Nadesłane przez Moje sztukowanie


Nadesłane przez Misiek77

Nadesłane przez Andula

Nadesłane przez M-ka Strach

28 komentarzy:

  1. gratuluję pomysłu. Ciekawa zabawa, rewelacyjna. Już myślę nad interpretacją. Dziękuję za pomysł. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa, kusi, ale powiedz mi czy jeśli się zgłoszę to muszę brać udział w każdym miesiącu? Tak nie dałabym rady:(
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aniu, to nie jest żadne zobowiązujące. Będziesz miała ochotę, czas i pomysł to wysyłaj, jak nie to podziwiaj zdjęcia innych dziewczyn :) Buziaki

      Usuń
    2. Dziękuję Lidziu:) W takim razie bawię się ;)

      Usuń
  3. To się zapisuję, fajny pomysł- fotka do wiersza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście Lidziu ,że się zapisuję:)jak ja lubię takie wyzwania:))))już kombinuję nad interpretacją:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo,
    jeszcze jedno pytanie formalne. Pion czy poziom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak Wam wygodniej. Poprzednio używałam tamtych zdjęć do zrobienia kalendarzy, więc potrzebowałam wszystkie w poziomie. A tym razem jest mi to obojętne :)

      Usuń
  6. Lidziu świetna zabawa, ja oczywiście będę sie bawić, już idę szukać skojarzeń do wierszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho, ho, ho ! Ale pomysłowa zabawa :) Sama chyba nie dam rady, ale podziwiać będę i banerek ukradnę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuper pomysł pewnie że się pobawię

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział! Już zacznę myśleć, co takiego można popstrykać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miłą chęcią przyłączam się do zabawy, aczkolwiek nie mam bladego pojęcia o robieniu zdjęć, ale... zakupiłam nowy aparat i będę miała okazję nauczyć się obsługi!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, Ty to masz świetne pomysły, oczywiście w miarę moich możliwości ( a z nimi różnie bywa) będę robiła zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Córcia chętnie się też pobawię ale jak mi naprawią mój aparat bo mi wysiadł pomysłu też na razie brak ale może coś do głowy wpadnie miłego dnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała twórcza zabawa...chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział. Regulamin do zaakceptowania:))))Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie- mam nadzieję, że podołam dodatkowym wytycznym ;) Banerek do zabawy z linkiem zwrotnym i tak umieszczam na blogu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. I złamałaś moje postanowienie na nie zapisywanie się do zabaw blogowych w tym roku, a jest jeszcze styczeń aaaaa ;).

    A jaki przeżyłam wewnętrzny zawód myśląc, że przegapiłam styczeń, bo już po 16 ale na szczęście jeszcze raz poczytałam co i jak i uf :).

    Oczywiście do zabawy z wielką chęcią się zapisuję, bo zdjęcia uwielbiam robić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałam Ci moją interpretację :).

      Usuń
  17. Cudowne zdjęcia i cudowne kolaże~!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A moich zdjatek jeszcze nie ma :( jak coś to omeg przysłać jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia i piekny pomysł.
    Zdjecia poszły w świat...

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznaję skruszona ze spuszczoną głową, że dopiero przesłałam mój obraz stycznia w obiektywie... :x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)