niedziela, 10 stycznia 2016

Czas na podumowanie

W styczniu rok temu rozpoczęła się Bajkowa Wymianka Kartkowa


Dziś, po ponad roku, przyszedł czas na podsumowanie tej wymianki.
Łącznie w wymiance wzięło nas udział aż 45 osób
Kartki wysyłałyśmy co miesiąc, a ich głównymi bohaterami były postacie z bajek.
Co miesiąc też odbywało się głosowanie na najładniejsze Waszym zdaniem kartki,
a punkty, jakie dziewczyny w ten sposób zdobywały, sumowały się.
I uwaga, uwaga przyszła pora na pokazanie ostatecznych wyników:


 Naszą bezapelacyjną zwyciężczynią została Elunia J
Zaraz za Nią na drugim miejscu jest Małgoś13
A ostatnie miejsce na podium zajęła Ewa Kwiatkowska

Kochane bardzo gorąco gratuluję Wam zwycięstwa! 
A wszystkim Wam dziękuję za ten rok wspólnej zabawy.

No to teraz przejdźmy do milszych rzeczy, czyli nagrody :)
Z miłą chęcią obdarowałabym Was wszystkie, tylko skąd brać fundusze?
Ale i tak postanowiłam nagrodzić kilka osób, a kogo i za co, to już pokazuje.

Dziewczyny, które stanęły na podium dostały ode mnie dyplomy i medale



 Oprócz tego prezenciki.
Elunia za zajęcie I miejsca dostała 12 prezentów.
Z każdej bajki po jednej rzeczy + coś słodkiego :)


Tu dla przykładu pokażę co się dokładnie znajdowało:

Styczeń - wieszaki ze Smerfetką


Luty - Puzzle z Dalmatyńczykami

Marzec - Organizer z Myszką Micki

Kwiecień - Myjka z Kubusiem Puchatkiem

Maj - Zeszyt z Królewną Śnieżką

Czerwiec - Notes z Kopciuszkiem

Lipiec - Segregator z Bolkiem i Lolkiem

Sierpień - Brelok z Pszczółką Mają

Wrzesień - Chusteczki nawilżane ze Spongebobem

Październik - Film ze Shrekiem

Listopad - poszewka na jaśka z Epoką lodowcową

Grudzień - Przypinka z Misiem Usztakiem


Małgosia za zajęcie II miejsca dostała 9 rzeczy
związanych z bajkami + coś słodkiego :)



Ewunia za zajęcie III miejsca dostała 6 rzeczy
związanych z bajkami + coś słodkiego :)



Postanowiłam, że nagrodzę też tę osobę, która otrzyma najmniej
punktów w głosowaniach, ale nie opuści ani jednej bajki.
Tą osóbką okazała się być Renia i dla Niej taka karteczka i prezencik



Jeżeli myślicie,że to już koniec prezentów to się mylicie :)
Postanowiłam też, że nagrodzę te osoby, które w ciągu roku nie opuściły
ani jednego miesiąca, czyli wysłały wszystkie 12 kartek, a są to:










Jak widzicie każda z dziewczyn otrzymała po albumie na zdjęcia,
czekoladowym lizaku i etykietce z wyróżnieniem.
Albumy wysyłałam losowo, a najlepiej, że najpierw je zapakowałam,
a dopiero później starałam się sobie przypomnieć, który poszedł do której.
Więc jeżeli coś źle podpisałam to dajcie mi znać :)


Ale to jeszcze nie koniec :)
Jeszcze, tak na pamiątkę, postanowiłam wysłać malutki upominek
tym dziewczynom,  których kartki wygrywały w danym miesiącu.
A były to karteczki ze zdjęciem Ich wygranych kartek,
oraz wafelki z Pszczółką Mają, albo Guciem :)

Dla Eluni, której kartki wygrały aż 4 razy

Dla Małgosi, której kartki wygrały aż 3 razy

Dla Ewuni, której kartki wygrały aż 3 razy

Dla Lucynki, której kartka też raz wygrała

I dla Agnieszki, której kartka też raz wygrała


I myślicie, że to już koniec? O nie, nie...
Nie mogłam zapomnieć o jeszcze jednej osóbce, która mimo, że oficjalnie
nie bawiła się z nami na blogu, ale mimo to tworzyła kartki na każdy miesiąc.
A wszystkie te karteczki są w moim posiadaniu :) Wiecie już o kim mowa?
Tak o mojej cudownej, wspaniałej, kochanej, jedynej i niezastąpionej Mamusi :)
Jak za tak dobre serce miałabym i Jej nie nagrodzić?
Przygotowałam kartkę i dwa prezenty. Pierwszy tak jak innym dziewczynom,
za nie opuszczenie ani jednego miesiąca zabawy, czyli album na zdjęcia.


I drugi za..... no właśnie tutaj bym mogła godzinami pisać za co.
Więc na piszę po prostu ZA WSZYSTKO!!! Kocham Cię Mamuś :)


No teraz to już na prawdę koniec :)
Jeszcze raz Wam wszystkim z całego serca dziękuję za ten cały poprzedni rok zabawy.
Mam nadzieję, że i w tym się chętnie ze mną pobawicie w karteczkową wymiankę.
Im nas więcej tym weselej, prawda :) Buziaki gorące przesyłam!!!!

27 komentarzy:

  1. Córeńko jeszcze raz ci gorąco dziękuję za tą niespodziewaną ale bardzo miłą niespodziankę DZIĘKUJĘ i też bardzo, bardzo cię kocham spijcie sobie słodko całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, jesteś niesamowita ! Tyle wspaniałych prezentów przygotowałaś :)
    Bardzo dziękuję za cudną niespodziankę, prezencik sprawił mi wielką radość (a dziecko pożarło lizaka - haha)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś wspaniałe prezenty! Gratuluję dziewczynom!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne podsumowanie :) jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka była super oo ale się napracowałaś robiąc tyle prezentów Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu Ty jesteś niesamowita takie piękne nagrody przygotowałaś. Gratulacje dla dziewczyn ,tez sie napracowały i piękne kartki tworzyły :)
    Świetnie się bawiłam na Twoich wymiankach ,szkoda ze nie znałam jeszcze Twojego bloga w styczniu bo miałabym 12 pięknych bajkowych karteczek ,a tak mam tylko 11 ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu... niesamowicie pomysłowo zakończyłaś tą zabawę karteczkową , świetne medale, prezenciki bajkowe.... GENIALNE !!! gratuluję pomysłów i dziękuję za cały rok wspaniałej zabawy !!! :) uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prezenciki. Gratuluje obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś WSPANIAŁA Lidziu :* Wymianka była CUDOWNA, a i prezenciki CUDOWNE :)
    Ja jak otwierałam swoją paczuszkę, to miałam takiego banana na ustach i wielką radochę - cieszyłam się jak dziecko :D DZIĘKUJE Ci Kochana za WSZYSTKO - a przede wszystkim za WIELKIE SERDUCHO :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu...czapki z głów....jestes WIELKA....

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn "na pudle" :)
    A Ty Lidziu jesteś niesamowita!!! takie wspaniałe prezenty przygotowałaś!!
    Dziękuję za miłą zabawę choć tylko w kilku odcinkach brałam udział, ale podziwiałam co miesiąc.
    Pozdrawiam serdecznie i już cieszę się na tegoroczną zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz Lidziu OGROMNE DZIĘKI :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany czy Ty mówiłaś coś o funduszach ... Pani na poczcie musiała być chyba w szoku ;).

    Przygotowałaś świetne prezenty, bardzo pomysłowe :).
    Że też udało Ci się znaleźć gadżety z każdej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty powinnas dostać medal dla najlepszej organizatorki zabaw:-D Super prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawa dla dziewczyn, ale największe dla Ciebie Lidziu! Za organizację, pomysłowość i wspaniałe prezenty! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu dziękuję Ci za zorganizowanie świetnej zabawy i cudowne bajkowe prezenty, a wszystkim kobietkom ślę buziaki za oddane głosy na moje karteczki. To dzięki ich udziale w zabawie stanęłam na pudle. 100-krotnie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wszystkim dziewczynom tym wygranym i tym biorącym udział zabawa była przednia, dziękuję Ci Lidziu za możliwość uczestniczenia w niej. Prezenty przygotowałaś świetne i na pewno będą super pamiątką. Pozdrawiam cieplutko i dobrego roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, tylko Ty potrafisz tak wymyślać zabawy i bawić się:) Do tego liczne prezenty dla zwycięzców, świetne zakończenie roku i zabawy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. no to zaczynam....
    dziękuje ci za tak miłą profesjonalna zabawę,
    dziękuje za morze prezentów,
    dziękuję za to że mogłam być dzieckiem rozpakowując prezenty,
    dziękuję za twoje wieeeeeeelkie serce
    dziękuję za to że JESTEŚ
    a wam kochane dziękuję za oddane głosy na moje kartki

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu dziękuje za tak piękna Wymianke i trud jaki włożyłaś w jej organizacje
    Dziękuje za prezenty jakim mnie obdarowałaś
    A zwycięskim dziewczyna Gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję Ci za przepiękny prezent, jesteś po prostu niesamowita i bardzo kochana

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje wszystkim dziewczynom i zazdroszczę prezentów, które na prawdę są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu jesteś niesamowitą Kobietą, dobrą Duszyczką tego świata Blogowego. Nie dość , że poświęcasz czas na przygotowanie tych wszystkich zabaw to jeszczy wszystkich hojnie obdarowujesz. Piekne przygotowałaś prezenty . Mnie szczególnie spodobały się medale i dyplomu są genialne .
    A widze , że i ja się tam liste załapałam i wcale nie byłam na szarym końcu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nagrodzonym gratuluję pięknych prezentów, a dla Ciebie jestem pełna podziwu za to, co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu tu dużo słów nie potrzeba bo jesteś niezwykłą osobą .Mam tylko nadzieję ,że dziewczyny docenią Twój trud i poświęcenie w prowadzenie zabaw,a potem jeszcze przygotowanie tak wielu ślicznych upominków i za jakiś czas będą mile wspominały ,że jest w blogowym świecie taka Czarna Dama co ma duszę anioła i złote serce .
    Kochana buziaki ogromniaste masz ode mnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)