czwartek, 21 stycznia 2016

Kolejnych kilka kartek

Zacznę od kartki na święta, jaką zrobiłam w ramach
tworzenia kartek przez cały rok u Uli.
Na kartce miało być coś czerwonego i jest :)



I kilka innych karteczek, które powstały na różne okazje.
Jakoś tak wyszło, że wszystkie w niebieskim, bo ja uwielbiam ten kolor :)


I na końcu moja kartka zrobiona w ramach wymianki kartkowej.
Głosowanie już zakończone, więc mogę zdradzić, która kartka jest moja.
Ale  nadal nie zdradzę, komu ją wysłałam bo to ma być niespodzianką :)

P.S. Kartka już jest u nowej właścicielki i mam zgodę na ujawnienie :)
Więc mogę się teraz przyznać, że ja swoja kartkę wysyłałam Dari (Etoile)
 

Pomysł na kartkę zaczerpnięty jak zawsze z Pinterstu
A tutaj macie pokazane, jak to działa :)


Pamiętajcie, żeby już wysłać swoje kartki!

A skoro jestem przy kartkach to chcę jeszcze się pochwalić
cudną karteczką, jaką wysłała mi Ewunia, w podziękowaniu
za bajkową wymiankę kartkową i nie tylko.


Kochana moja, jeszcze raz Ci ogromnie za nią dziękuję.
Ale przede wszystkim za te cudne słowa, które mi napisałaś!

29 komentarzy:

  1. Córcia karteczki są przecudne i te zrobione i ta co dostałaś wszystkie sa ładne a ta z ptasim mleczkiem jeszcze jaka wymyślna, spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudowne karteczki poczyniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu świetna ta karteczka z ptasim mleczkiem , nie mogłam się zorientować o co chodzi ale filmik wyjaśnił wszystko. Reszta karteczek tez mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się filmik nie pokazuje:(

      Usuń
    2. Czasami trzeba programowi zezwolić na otwarcie filmu inaczej się nie pokaże.

      Usuń
    3. Tylko, że mnie żaden film się nie wyświetla, tylko jest taki biały kwadrat:(

      Usuń
  4. fajne karteczki:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki ,zwłaszcza te z haftami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuzzy mój ulubiony! Juz kilka popełniłam.
    A karteczka z przesuwnym okienkiem jest dla mnie nadal magiczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Uwielbiam kartki z wyszywanymi obrazkami i ta jest moja faworytka dzisiaj. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, haftowana najpiękniejsza a filmik zniknął przynajmniej u mnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki - wszystkie i te zrobione i te otrzymane.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. łał Lidziu pomysł na przesuwające się zdjęcie SUPER !!! Gratuluję wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa... ten wzorek Maryi i Józefa poproszę na e-mail, śliczny jest i taki....religijny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj fajna ta słdka karteczka, czyli z ptasim mleczkiem. Narobiłaś smaku, zaraz sobie zjem jedno, bo mam paczuszkę w domu:) Łasuch jestem.
    Inne karteczki także są ładne, ta haftowana, śliczny motyw.
    Buziak mocny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, karteczki wszystkie śliczne. bardzo fajny patent na zmienające się okienko. Ale zanim ja dojdę do takich umiejętności, to chyba wczesniej się doczekam emerytury :))))))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki szczególnie słodziutka ta z króliczkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, Twoje karteczki piękne i pomysłowe, zresztą jak zawsze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka z ptasim mleczkiem rewelacyjna, przyćmiewa świąteczną, niebieskie (też lubię ten kolor) i tę od Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne:)))ale cóż dziwnego:)wszak Ty kartkowa dziewczynka jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Możesz już zdradzić, bo karteczka dotarła, jest świetna, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne karteczki, super wyglądają, ale filmiku nie widzę, tylko biały kwadrat mi się wyświetla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)