poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wymianka zakładkowa - Część I

Przy okazji zapytania o tematy mojej tegorocznej wymianki kartkowej padła
propozycja od kilku z Was, żeby równolegle zrobić też wymiankę zakładkową.
Pomyślałam, dlaczego nie? Chętnie taką wymiankę zrobię.
Nie będzie ona jednak trwała przez cały rok, a tylko przez 9 miesięcy.


  I jak to u mnie bywa i ta wymianka będzie miała konkretne zasady.
Do zrobienia będzie łącznie 9 zakładek. Pięć z nich będzie tematycznych,
a pozostałe cztery, będą zależały tylko i wyłącznie od Waszej fantazji :)
Zakładki tematyczne będziemy wysyłać same (tylko zakładki i nic więcej).
Natomiast do pozostałych czterech będziemy dokładać upominki.
Będzie na przemiennie, a konkretnie dowiecie się wszystkiego w danym miesiącu.

Technika wykonania - DOWOLNA!

Regulamin Wymianki:

* Zapisać może się każdy, kto tylko ma ochotę i uczciwie wywiąże się z zabawy.
* Wysyłamy zawsze tylko to, co będzie napisane w poście. Nic mniej, nic więcej!
* Nie trzeba brać udziału we wszystkich miesiącach, choć oczywiście zachęcam :)
* Banerek wieszamy u siebie na blogu, może ktoś jeszcze dzięki temu się skusi :)
* Osoby z zagranicy mogą brać udział, pod warunkiem
że podadzą do wysyłki adres w Polsce.
* Zakładki będziemy do siebie wysyłać zawsze metodą łańcuszkową
* Na zrobienie zakładek macie miesiąc czasu od dnia pojawienia się posta.
* Zdjęcia zakładek wysyłacie do mnie na maila lidia23@poczta.onet.pl 

Część I

Naszą wymiankę zaczniemy od zakładki tematycznej.
Za chwilę mamy luty, który zawsze kojarzy mi się z Walentynkami.
A jakie książki pasują do tego święta? Oczywiście Romanse.
I w takim właśnie klimacie mają być nasze zakładki :)


Osoby chętne, proszę o zapisywanie się pod tym postem.
Osoby nowe, proszę o podanie mi swojego adresu do wysyłki
1 lutego wylosuję kto komu wysyła zakładkę i wyślę Wam adresy..
Wysyłamy same zakładki, nic więcej! Jedynie prośba, żeby zawsze
dołożyć jakiś mały karnecik czy kartkę z podpisem od kogo ona jest :)
Zdjęcia zakładek wyślijcie mi najpóźniej do 24 lutego
A same zakładki wysyłacie najpóźniej do końca miesiąca. 

Zapraszam do zabawy!

Lista osób biorących udział w wymiance:

30 komentarzy:

  1. Oj kusisz :) I jak zwykle skutecznie - haha :) Zapisuję się oczywiście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisują na taka zakładkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam się ograniczyć w tym roku z wymiankami, ale jak tu przejść obojętnie obok zabawy u Lidki, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł i podoba mi się Twoja konsekwencja - tyle co ma być, koniec i kropka. Nie wykluczone, że w którymś miesiącu do Ciebie wpadnę, ale teraz sama wiesz ... A do kiedy trzeba wysłać, bo czytałam o miesiącu,a później, że do 24 zdjęcia, to już mi się poplątało :)
    Buziaczki na dobry początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się zapisuję, uwielbiam zakładki i inne książkowe gadżety, romansidełek nie lubie, ale zakładka w tym stylu czemu nie:0

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja również dołączam do zabawy. Z miłą chęcią wezmę udział w takim wyzwaniu. Uwielbiam czytać książki, a wszelkie gadżety z nimi związane ja najbardziej przypadną mi do gustu. Spróbuję swoich sił i zobaczymy co wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to dopiero masz zdrowie do tych zabaw, propozycja ciekawa jeszcze się nad nią zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Romans to nie mój gatunek, ale na wymiankę się zapiszę. Uwielbiam zakładki, a przez tę zabawę może się uzbierać całkiem fajna kolekcja, a książek mam dość sporo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu kusisz, jak byś wiedziała, że uwielbiam zakładki... obawiam się, że moje postanowienia tworzenia albumów, zeszytów i zapiśników wszelkiej maści, na ten rok wezmą w łeb :p Ale co tam; jak zeszyt czy notes, to i zakładka obok niego z resztek ;) Zapisuję się, kochana, z prośbą o przypominanie mi :p Porywam banerek i lecę tworzyć. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja chętnie wezmę udział w takiej wymiance. Uwielbiam się bawić a w tym roku jeszcze nigdzie się nie zapisałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę też mnie wpisać na listę:)A technika wykonania dowolna?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakładki,lubię mieć w każdej książce inną,miałam już sobie darować więcej wymianek i pozostać przy tych w których biorę udział,ale takiej nie ominę,poza tym lubię Twoje zasady,zawsze wiem,co mam wysłać,żadnych rozterek w tym temacie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę...
    Upewnij mnie jednak czy dobrze zrozumiałam - mogę się zapisać na jedną wymiankę, a na kolejną będą inne zapisy? To, że teraz się zgłaszam nie znaczy, że przez następne 9 miesięcy będę tworzyła same zakładki? ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Co miesiąc będą nowe zapisy. Możesz się zapisać tylko na ten miesiąc, który chcesz. Nie musisz na wszystkie :)

      Usuń
    2. Wspaniale! W takim razie zgłaszam się na pewno na walentynkowe zakładki ;-)

      Usuń
  14. Mam straszne tyły a z drugiej strony to jakaś mobilizacja więc jednak się skuszę i zapisuję się na ten romans, chociaż z książek wolę inne klimaty ale romantyczna zakładka to co innego już myślę co zrobić.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu proszę dopisz mnie do listy uczestniczek. Zakładek nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też nie może zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Zakładeczkę już wyprodukowałam, z niecierpliwości czekam na to do kogo trafi. Będzie osobne losowanie kolejności czy wg listy zgłoszeń?

      Usuń
    2. Ja zawsze robię losowanie, wtedy jest fajnie bo nikt nie wie od kogo dostanie, taka niespodzianka :)

      Usuń
  18. Ja też chcę się z Wami bawić :))

    OdpowiedzUsuń
  19. zakładek nigdy dość ;) zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje ze zdazylam . Uwielbiam robic zakladki. Mieszkam za granica ale podam adres w polsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się skusiłam na zakładkowa zabawę. Mój adres powinnaś mieć, jeśli nie to doślę. Pozdrawiam i czekam na moją parę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że jeszcze mnie brakuje :-) no to wskazuje na koniuszek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)