sobota, 2 stycznia 2016

Ostatnie świąteczne

którą to wymiankę zorganizowała nam Renia 

Ja swoją karteczkę wysyłałam do Misiek 77


A sama kartkę otrzymałam od Mariolki


Ta kochana dziewczyna dołożyła mi jeszcze prezencik:)


Super, prawda? Dzięki Ci Mariolcia za te śliczności
i za śliczną karteczkę. A Tobie Reniu za fajną wymiankę :)

**************************

Oraz o prezencie od Gosi, który otrzymałam w ramach zabawy "Podaj dalej"




Dziękuję Ci Gosieńko, za te wszystkie śliczności.
Te pierniczki są cudne, ja nie wiem, czy ja je zjem, bo aż żal.... :)

Zgodnie z regulaminem zabawy, teraz ja szukam osoby chętne,
które chcą ode mnie otrzymać jakąś niespodziankę.
A będą to pierwsze dwie osoby, które wyrażą taką chęć w komentarzu.

I tym oto sposobem zamykam sezon świąteczny! :)

A tutaj prezenty jakie dziewczyny ode mnie otrzymały:

14 komentarzy:

  1. Córeczko chociaż jestem pierwsza ale i tak nie mogę brać udziału chcę ci tylko napisać że dostałaś piękne karteczki i cudne prezenty ja karteczki z wymianki jeszcze nie dostałam, mam jednak nadzieję że po niedzieli przyjdzie spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka i prezent!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianki i prezenty :) Zabawy blogowe są de best :)
    Wiele szczęścia w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki dla siebie zrobiłyście :).

    Prezent od Małgosi podpatrzyłam już na jej blogu ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidzia jak zawsze dostajesz i wysyłasz cudownosci :-)
    Aż by się chciało rzec ja ja ja też chcę :-) Ale ostatnio mój blog leży odłogiem i nie raczej sobie nie zasłużyłam, by stanąć w kolejkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki i patrząc na prezenciki wymiankę można zaliczyć do udanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, cudne prezenty i karteczki. Dziewczyn są prawdziwymi artystkami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne karteczki, ja jeszcze się nie chwaliłam, więc w tym miejscy podziękuję za karteczkę, którą dostałam

    i widzę, że na razie nie ma chętnych do zabawy, więc się zgłaszam, bo od Ciebie zawsze same wspaniałości się dostaje

    OdpowiedzUsuń
  9. milusie....reniferek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki i piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)