czwartek, 24 maja 2018

Ach te fiolety....

Na blogu Szuflady jest kolejne fajne wyzwanie, tym razem kolorystyczne.


No to sobie usiadłam i wyhaftowałam fioletowy obrazek.
Po czym stwierdziłam, że on być może przyda mi się potem jako
prezent dla wygranej osoby w jednej z moich zabaw, więc nie chcę go
teraz póki co pokazywać, bo już nie będzie niespodzianki.

Wyhaftowałam więc drugi obrazek, ale przeznaczony jest na kartkę imieninową,
więc bez sensu że pokażę ją teraz, bo solenizantka ją za wcześnie zobaczy a
tego nie chcę. Więc też odpada, póki co tej pracy nie pokażę.

Potem stwierdziłam, że pasowałby mi ten notes, który ostatnio zrobiłam na zabawę
"Dookoła świata" bo przecież jest w fioletach, ale ten pomysł też nie wypalił,
bo niestety ale Katarzyna nie pozwala łączyć tego z innymi zabawami :(

I w zasadzie już chciałam sobie to wyzwanie odpuścić,
gdy przez przypadek w moje ręce trafił ten słoik od dżemu

Długo się nie namyślałam, szydełko w dłoń i po chwili już miałam gotowe

Ciekawi jesteście co to takiego?  To jest ubranko na słoiczek :)

Do wykończenia potrzebowałam już tylko różnych dodatków

Górę i dół ubranka na słoiku połączyłam nitką

Potem dokleiłam kwiatki i pozostałe ozdoby

I w efekcie końcowym ozdobiony słoik wygląda z każdej strony tak:

Nieskromnie powiem że bardo mi się podoba. Zdjęcia kompletnie
nie oddają jego uroku w rzeczywistości wygląda o wiele ładniej.
Może być ozdobnym wazonikiem albo świecznikiem.
Oczywiście zgłaszam go na fioletowe wyzwanie w Szufladzie :)

24 komentarze:

  1. Stawiam na wazonik :) sliczna praca !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu stworzyłaś z tych fiolecików i słoiczka prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Córeńko! Wyobrażałam sobie że jest Piękny , Ale że aż tak to jednak nie, Słoiczek jest Przecudowny - Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś ten słoiczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na twórcze wykorzystywanie posiadanych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno wiedziałam, że jesteś mistrzynią szydełka i wszystko potrafisz wyczarować :) Pięknie wyszło :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny pomysł! Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo!!! Śliczne kwiatki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu cudownie ozdobiłaś słoiczek. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny słoiczek, no prawdziwe cudeńko!
    Świeczuszka do środka i masz piękny lampionik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny. Z początku niepozorny a efekt przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje pomysły, Lidziu. Moim zdaniem ten słoiczek idealnie pasuje na lampion.
    Tysiące buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykończenie nadało mu charakteru!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, to jest świetne, pomysłowe i eleganckie, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ty naprawdę masz wspaniałe pomysły,BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Cię Lidziu! "Usiadłam sobie i wyhaftowałam, stwierdziłam że jeszcze nie mogę pokazać to wyhaftowałam sobie drugi, w końcu wzięłam szydełko i zrobiłam coś innego"... Kochana, piszesz o tym tak lekko, a przecież każda z tych prac wymaga czasu! Kiedy, pytam, kiedy Ty to robisz?! Masz jakieś zasoby dodatkowego czasu, a może turbodoładowanie;)
    Ubranko rewelacyjne!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie udekorowany słoik, trudno zdecydować, czy przeznaczyłabym go na przechowywanie cukierków, jako wazon czy lampion ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowo i fioletowo - pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna praca, bardzo pomysłowa i taka przyjemnie wiosenna :-) witam w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)